Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Andrea,

Naar aanleiding van mijn vorige ervaring, zie verslag boven, een vervolgbezoek aan de villa gebracht. Deze keer met als enige doel Andrea te schaken. Aldus geschiedde. Na de formele plichtplegingen als omkleden en douchen eerst kort de nodige vloeibare versnaperingen genuttigd en daarna plaatsgenomen naast Andrea op de bank. Eigenlijk kwam bijna onmiddellijk de "zimmer" vraag waar ik nog even geen zin in had dus Andrea begon op de bank met een orale introductie. Dat ging wonderwel en we togen vrij snel naar boven: kamer 3, lekker groot. Ik legde Andrea uit dat ik geen zin had in een snelle wip maar graag van haar wilde genieten met een echte GFE. We spraken een initiële 30 minuten af en zouden wel zien waar het eindigde. Op mijn verzoek ging Andrea liggen waarbij ik haar overal streelde. Ze kon zich goed ontspannen. Het strelen werd wat intiemer en nadat ze tevreden was ontdekten we dan we al 40 minuten op de kamer waren. Hoewel Andrea op dat moment het 30 minuten tarief genoeg vond was ik van mening dat ze het uur verdiend had maar dan ook volmaken. Wat volgde was het verwennen van mij waarbij zij serieus ook haar best deed. Het leuke vond ik dat ze zelfs aanwijzigingen gaf wat zij prettiger vond zodat het voor ons allebei een aangenaam einde tot gevolg had.
Ik ronde dan ook bijzonder tevreden af en volgens mij hebben we beiden een uiterst prettig uur beleefd. Als ik deze standaard bij vervolgbezoeken opnieuw kan bereiken dan ga ik haar nog vele keren boeken.
Wederom bevestigd: Als je de dame respectvol behandeld en je krijgt haar in de juiste stemming dan is er heel veel mogelijk. In dit geval heeft Andrea mij een stukje van haarzelf laten zien.

Al met al een kort bezoek wat mij uiterst tevreden stelde.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ben er vrijdag ll geweest en 2 kamers gedaan

Evelyn was beschikbaar en naast haar gaan zitten op de bank ze is inderdaad niet een dame die men nakijkt maar toch goede service op de kamer ze pijpt wel zeer lekker en dan kwam ze 'on top' en heeft ze me fantastisch afgereden

na een kleine naast Monica (bank 2) gaan zitten, een beetje gepraat en al een klein oraal voorproefje gekregen wat al zeer belofte vol was
vervolgens naar de kamer met zeer lekkerpijpwerk en ze heeft on top het werk afgemaakt

van de 2 kamers vond ik persoonlijk deze met Monica het beste

pwejde1

Snuffelaar
17 jun 2018
13
3
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Thanks, Klopt. My bad..

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees op een Duits forum dat een Duitse Samy sinds vandaag in de villa bivakkeert. Ik heb eenmaal het genoegen gehad om met deze zeer skinny meid van 40 kg te mogen kameren. Heb mijn recensie over haar teruggevonden op dit forum en dat was van eind september 2021. Ik neem aan dat dit dezelfde dame is van toen en ook nu weer op banknummer 3. Heb ook gelezen dat ze in de vulkanstrasse 11 heeft gewerkt maar dat voor wandelfanaten van loophuizen onder ons.

Totaal niet mijn type en ik was zo stom om dat ook zo tegen haar te zeggen waarop ze zei "bedankt". Heb ook gelezen en ook live ondervonden dat ze zeer goed geboekt werd dus als ze met een klant vertrekt gelijk op haar bank gaan plaatsnemen. Zo'n strakke kut als die van Samy ben ik nog niet eerder tegengekomen en zelfs met glijmiddel kwam ik nauwelijks bij haar naar binnen. Haar penetreren ging zeer moeilijk en was best pijnlijk maar ben toch nieuwsgierig naar een hernieuwde kennismaking na bijna 3 jaar als ik daar de kans nog voor krijg.

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Jouw type of jouw type niet...je neukt dus alles waar een gat in zit. En dan ben je nog zo boertig dit tegen de dame in kwestie te zeggen... Je zal dan weer verwonderd zijn als ze je de volgende keer zal afwijzen. Kan je hier dan gelijk weer een klaagzang neerpennen... allé ik heb een amoebe ontdekt...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wat zit nou te zeuren op mijn bovenstaand verslag met een domme opmerking dat ik alles zou neuken wat los of vast zit. Je bent een saaie neuker als je altijd hetzelfde neemt. Ik geef alleen aan dat ze er weer is ter info en jij pikt er weer iets uit om er over te ouwehoeren. Ik kamer wel vaker met dames die niet (geheel) mijn type zijn maar alles wat nieuw is kan best spannend zijn en zeker als het een dame betreft die zeer populair is bij de mannen trekt dat extra mijn aandacht.

Nb: wil nog wel zeggen dat iemand zojuist op het freiercafe schreef dat er enige beperkingen waren wat ik destijds niet heb ervaren dus als zij ook niet gelovig (meer) is zijn dat er nu 3 in de villa.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Met een bepaalde regelmaat ga ik voor even ontspannen en sex (nzc) naar VV. Ik heb met verschillende dames gekamerd. Vaak kies ik wel dezelfde dames, maar daarmee ben ik niet een saaie neuker. Er moet wel een klik zijn met de dame. Het is ook leuk als de dame je herkend. Of maken ze altijd de opmerking dat je lang niet bent geweest....
Van de dames die nu vaak aanwezig zijn heb ik al een tijdje niet gekamerd met bijvoorbeeld Maria - was ooit wel de eerste in VV en Anka.
Andrea heb ik het afgelopen jaar als een leuke dame leren kennen. Een volgende keer zou ik met haar wel iets langer willen kameren. Larissa en Evelyn vind ik ook mooie meiden. De laatste keer met Larissa op de bovenverdieping op de gang/bank heerlijke sex gehad. Die zelfde dag heb ik Sara (?) buiten gesproken. Beide wilde we elkaar wel leren kennen, dus kort even op een bedje kussen, strelen en ontdekken. Ze heeft mij buiten ook nog gepijpt. Daarna een kamergang. Een verrassend leuke dame.
Daarnaast zijn er nog meerdere mooie dames die niet direct mijn type zijn. Misschien mis ik iets.
Binnenkort maar weer even naar VV (klein uurtje met de auto). Tot ziens bij VV.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Tis om te huilen de magere en te snelle veranderende setting in de villa. Vandaag bijvoorbeeld maar 8 dames: Andra, Gaby, Monica, Madalina, Jasmin, Samy, Erika en een onbekende. Het lijkt wel een B-garnituur met zeker 2 en misschien liefst 3 ongelovigen.

Ik mis de tijd met Michaela, Bahar, Sonja, Larissa, Maria en Alexandra. Deze 6 dames waren lange tijd vaste waardes voor de villa. Verder ontbreken momenteel: Anka, Andrea, Evelyn, Samira, Reny en Melissa.
Vanessa en Kim die hier begin dit jaar hun debuut maakten waren toppers. Momenteel is de setting zoals ik memoreerde uitermate armoedig en onherkenbaar. Hoop op betere tijden.

Terug
Naar boven