Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Eigenlijk ziet Evelyn er niet bijzonder uit. Het is niet meteen een nekkendraaiertje in de winkelstraat, en als ze op de bank zit in principe een grijze muis. Maar ze is jong, ze is petit, lichaam heeft overal juiste proporties, beetje kleine borstjes, ze zeurt niet van dit niet en dat niet, alle pikken passen. EN ze doet alles wat in je opkomt, en gf6 van de bovenste plank, dat maakt haar bijzonder.
Voor mij ook een zekere kamer, ik antwoord altijd met GERNE bij haar. Geniet van haar 👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Een succes was het vandaag zeker niet. Was overigens Reni nog vergeten te melden die er gisteren ook was.
Vandaag matige bezetting met Raluca, Monica, Reni, Larissa, Anka, Andrea, Gabi, Melissa en Angelina III.

Kwam eigenlijk voor 1 dame met wie ik gisteren had afgesproken en die me zeer verbaasde met haar vriendelijkheid. Ze kwam rond 10.30 in kleding bij de balie en had Barbara het nodige te vertellen. Zat op haar bank en dame bleef toen lang weg en heb Barbara gevraagd waar ze bleef. Het antwoord wat ik al verwachtte: vertrokken. Had al een slecht voorgevoel wat dus ook uitkwam. Uiteraard toch een dame gekozen "Anka" en prima kamergang. Daarna gelijk vertrokken. Barbara bood nog haar excuses aan maar zij kan het ook niet helpen als een dame om een "onduidelijke" reden vertrekt.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Oeps Robbie dat was minder succesvol. Jammer, maar Anka is een leuke meid voor een prima kamergang.
Ik hoop dat in de tweede helft van deze week de bezettig beter is. En dat ze niet allemaal na een regenachtig (voor-)jaar allemaal naar een zonnig strandje zijn. Waarschijnlijk wordt het donderdag. Gezien mijn ervaringen en de voorgaande reacties denk ik aan: Andrea, Evelyn, Amanda en/of Anka. Als ik geweest ben dan deel ik mijn ervaringen even met jullie. Fijne zondag allen!

20 aug 2022
1.328
767
Een succes was het vandaag zeker niet. Was overigens Reni nog vergeten te melden die er gisteren ook was.
Vandaag matige bezetting met Raluca, Monica, Reni, Larissa, Anka, Andrea, Gabi, Melissa en Angelina III.

Kwam eigenlijk voor 1 dame met wie ik gisteren had afgesproken en die me zeer verbaasde met haar vriendelijkheid. Ze kwam rond 10.30 in kleding bij de balie en had Barbara het nodige te vertellen. Zat op haar bank en dame bleef toen lang weg en heb Barbara gevraagd waar ze bleef. Het antwoord wat ik al verwachtte: vertrokken. Had al een slecht voorgevoel wat dus ook uitkwam.
Laat je niet peoplen door de dame in kwestie, niet teveel negatieve energie instoppen, is het niet waard, maar goed lastig wanneer gevoelens mee spelen

richard94

Snuffelaar
15 jun 2023
4
20
Hallo allemaal! Na enige tijd meelezen op het forum wil ik morgen een sprong in het diepe maken en naar Duisburg rijden. Vandaar ook mijn eerste bericht op het forum! Ik ben van plan om morgen tijdens Happy Hour (tussen 11-12) naar binnen te wandelen. Is een van jullie er dan toevallig ook, dat mocht ik nog wat vragen hebben ik die kan stellen?

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Ik was er vandaag ook, om een uur of één binnen, volgens afspraak met Anka. Heerlijke geile middag met haar beleefd: op kamer, op een bank en zelfs een triootje met Larissa begonnen onder de blauwe zomerlucht op het buitenterrasje (dat doen de dames niet vaak, volgens mij...). Op kamer voortgezet, heerlijk in doggy wisselend tussen de twee bilpartijen...
Eerder tussendoor nog kennis gemaakt met Gabi, mooie meid! Ondanks gehavend gebit een prachtig lief gezicht! Mid-twintig, slank met lekkere borsten en heerlijk strak kutje... Het was weer genieten!

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Medio vorige week Bahar nog ff volgeblubberd. Was fijn.
Maak me wel zorgen want volgens mij is ze al weer iets aan gewicht kwijt, heel smal gezicht ook weer. Zal mij niets verbazen als ze weer met grote regelmaat met sneeuwschuiver Erica om gaat. Erg jammer.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Hij is "deskundige "in VV en is de enige die schrijft over het witte poeder gebruik , bizar als er andere medeschrijvers veel vaker komen en daar niets over vermelden

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Tsja Katwesel, of het is gewoon een broodje aap verhaal omdat de anderen zien dat er niet gebruikt wordt. Dat kan ook.
Ik ben benieuwd wat anderen weten over sneeuwschuiver Erica. Biedt die een snuif aan op de kamer of zo?

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Was niet de bedoeling om discussies los te maken over wel of niet gebruik.
Maakt mij niets uit wat de dames er nog naast doen.

Ik ben meer geïnteresseerd in de dames in VV!! Het is alleen niet naast de deur en je weet dus nooit of er leuke vrouwen aanwezig zijn. Daarbij lees ik ook dat niet alle dames het zonder doen…

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Ook in de reguliere saunaclub wordt regelmatig hard drugs gebruikt. Heb het zelf gezien. Zal me dus niet verbazen als ze bij vv gebruiken. Kan ook zijn dat ze ziek is..

Terug
Naar boven