Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vanmorgen in VV geweest. Druk op de snelweg dus uur later dan gepland aangekomen. Na binnenkomst op de eerste bank gewacht tot er een dame van een kamer terug kwam. Na een half uur wachten komt er een kleine mooie dame naar beneden. Ik ben naar haar toegelopen en gevraagd of er "Sahne in Musschi" zit en ze antwoord "ja." Ik vraag of ik meteen met haar op de kamer kan en dat is geen probleem. Boven op de kamer is zij gaan liggen. Wat een mooie verschijning, Ik vraag hoe oud zij is en zij zegt 23 jaar. OMG! ik heb haar benen uit elkaar gedaan en ben haar natte kut gaan likken. Ik kon het niet meer volhouden en mijn blanke paal in haar geschoven. Ik denk dat het een strakke kut is maar door mijn voorganger was het kutje goed nat.... Heb met haar getongd.... en uiteindelijk volgespoten...... beneden 40 euro betaald en haar naam gevraagd... het was Evelyn.... ik ga vaker deze mooie jonge meid neuken..... Ik heb nog gevraag of zij anaal wil doen voor mij maar dat is niet mogelijk helaas... Iemand die daar anaal aanbiedt,,,,?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees net op een Duits forum dat iemand had gekamerd met Veronica (voorheen vv) en op de kamer belde ze met Sonja en beide dames vertelden dat Michaela DD terug in vv is.

Ik wilde dit uiteraard even checken dus Barbara zoeven gebeld maar waar ik al bang voor was helaas geen Michaela anders was ik beslist morgenochtend naar de villa gegaan. Hoe dit misverstand is ontstaan is voor mij een vraag maar hopelijk komt Michaela alsnog binnenkort.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeg nooit nooit. Heb vernomen dat ze wel wil komen maar huisvesting is ook in Duitsland niet eenvoudig te vinden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik denk dat ik morgen villa venus aandoe mits Melissa aanwezig is want heb weer zin in haar met haar prachtige lichaam en goede kont en wellicht mag ik ook anaal met haar. Dus morgen even een belletje met vv en mocht ze er niet zijn dan wordt het Bochum waar ze ook regelmatig te vinden is.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Robbie Monica bank 4 doet anaal,, WOW ik heb haar vrijdag gezien mooie vrouw alleen buikje maar verder oke. Was aan het twijfelen om met haar naar een kamer te gaan.... denk maandag nog maar een keer ga.... Neem aan dat anaal ook zonder kan bij haar....?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend gebeld met vv en 14 dames kreeg ik te horen of ik heb het verkeerd verstaan want ik telde er wat minder: Anka, Andrea, Amanda, Larissa, Bahar, Sarah, Samira, Gabi, Evelyn, Melissa, Angelina lll (volgens mij; met flinke tieten en grote kont zittend naast Melissa)

Dus geen Sonja, Erika, Raluca, Andra, Edda, Madalina, Monica en Maria.

Als eerste met Melissa gekamerd. Haar lichaam is toch echt wel stunning maar qua seks is er niet echt veel nabijheid. Zoenen komt niet ter sprake en bij het neuken gelijk glijmiddel dus voor een befbeurt moet je snel zijn. Klaarkomen ging moeizaam dus meer als 2 kamergangen waagde ik mij niet aan.

Bij binnenkomst trouwens Evelyn een hele poos niet gezien. Was toch zeker
1 1/2 uur bezig met een klant. Heb wat pauze genomen en toch weer voor Evelyn gekozen. Blijft een schatje en klaarkomen ging relatief eenvoudig. Evelyn blijf ik dus zeker nog bezoeken en ook Sarah, Samira en Bahar hebben mijn aandacht. Iets na 14 uur vertrokken dus zo'n 2 1/2 uur in de villa geweest. Morgen weer naar de villa en dan 2 andere dames kiezen om mee te kameren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Evelyn is echt een aanwinst voor de club. Niet voor niets wordt ze vaak en langdurig geboekt. Ze ziet er leuk uit en haar kamergangen stellen nooit teleur.

Terug
Naar boven