Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

janmulkers

Snuffelaar
17 sep 2016
5
0
Ik kom er net vandaan en moet zeggen... absoluut niet mijn ding. Er was 1 mooie meid met rode haren maar deed enkel nmc. Uiteindelijk ben ik met haar gegaan en was best ok. Al de rest ziet er gewoon niet uit, of ik ben misschien op de verkeerde dag gegaan...

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Nee @janmulkers de meeste dame zijn ook mijn type niet ondanks dat ze hier als halve supermodellen worden omschreven. De enige dame die ik er goed uit vond zien was Alexandra (die ook makkelijk met haar looks in een reguliere FKK had kunnen werken).

NZC en goedkoop. Logisch dan toch dat het een afvoerputje is? Ondanks dat de kwaliteit van een dame natuurlijk weer wel goed kan zijn...

20 aug 2022
1.328
767
Ik kom er net vandaan en moet zeggen... absoluut niet mijn ding. Er was 1 mooie meid met rode haren maar deed enkel nmc. Uiteindelijk ben ik met haar gegaan en was best ok. Al de rest ziet er gewoon niet uit, of ik ben misschien op de verkeerde dag gegaan...
Dat was Andra inderdaad, mooi dametje, goede borsten maar alleen nmc en pzc

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ja ik weet niet wat sommige mannen verwachten, maar een club met allemaal Alexandra types die allemaal bare neuken is een utopie. Smaken verschillen, maar een Maria. Larissa, Bahar vindt ik persoonlijk voldoende looks hebben om daar mee te neuken en de service van deze vrouwen is al helemaal dikke prima. Monica nog vergeten dat soort meiden ga je prive niet zo snel in bed krijgen of je moet zelf een aantrekkelijke man zijn.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als je beter zoekt, moet je maar lekker beter gaan. Prijs zal ook wel wat hoger liggen. No problem, ga lekker naar een andere club, dan hoeven wij ook niet zo lang te wachten en hebben we onze private bank. 🤣🤣
Er zijn toch weinig plekken waar je twee leuke meiden bare voor 100€ kunt volpompen.
Ga nu niet verder lullen over de 100€ maar over op de dames in vv .

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@De Grote XXX daarom is deze FKK gewoon niet voor iedereen. Eens; het is onwijs goedkoop maar het is gewoon wel de onderkant van de markt. Andere kant. Genoeg dames (NZC dames) in NL die qua uiterlijk op dit niveau zitten.

Echt super knappe dames die NZC doen zijn er niet dus denk dat het ook een stukje accepteren is dat ALS je NZC wilt je bij dit soort MacDonald achtige tokos terecht komt ;)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Zo te lezen laat Bahar zich nu ook eindelijk neuken in het openbaar boven op de bank want daar heb ik haar nog nooit bezig gezien of was het alleen maar een pijpsessie op de bank?
Ik zal je uit je droom helpen. Ik neukte Bahar 10 jaar geleden al in openbaar op de bank waar ze nu nog zit.. Dat was nog in de goede oude tijd.

4fun

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag de wandelschoenen weer aangetrokken en rond 10:45 20 euronen aan Barbara overhandigd.
Beneden aangekomen, de sauna helemaal bekleedt met handdoeken, de wasdroger bleek defect te zijn, dus helaas vandaag geen saunaatje.

Waren voldoende dames aanwezig: Vanessa,Monica, Natascha, Madelina, deze vertrok rond een uur of 12:00 weer,
Andra, Larissa, Veronica,Evelyn, Bahar,Erica, Maria, Melissa, Zara en Dilara.

Was gezellig druk, ook al was het soms lastig om een leeg bankje te vinden.
Gezellig gekletst met schoenenreus een aardige sympathieke Brabantse reus, leuk om jou ontmoet te hebben @schoenenreus .

Zat al een tijdje op #11 toen Bahar de aangrenzende kamer verliet met een beer.
Bahar kwam na een vijftal minuten terug en liep naar mij toe, om te vragen hoe het met mij ging en haar handje ging onder mijn handdoekje, over #metoo gesproken, aanklagen die Bahar:ROFLMAO:
Werd toch wel behoorlijk geil van Bahar en ik ontdeed me daarom van mijn handdoekje en een geweldige pijpsessie van Bahar als gevolg, was overigens geen straf.
Na een vijftal minuten door Bahar gepijpt te zijn, moest ik even een ogenblikje wachten, ze kwam met een keukenrol terug en begon me weer op bankje #11 te pijpen, ook mijn balletjes werden niet vergeten.
Na een aantal minuten zakte Bahar reverse cowboy over mijn keiharde pik heen, wow wat een lekker strak kutje heeft zij toch, en begon me te berijden.
Nou dat hield ik niet lang vol, na een aantal minuten spoot ik mijn zaad diep in haar kutje.
Daarna bleef ze nog een tijdje op me zitten, totdat mijn kleine vriend verschrompeld was.

Nu ik weet dat Bahar openbare acties niet schuwt, zal ik vragen of ze vaker misbruik van mij wil maken:ROFLMAO:

Rond 13:30 de poel des verderfs verlaten.

Terug
Naar boven