Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
leuk. dan wordt het tijd om woensdag weer te gaan. Nieuwe dames ontdekken. Probeer weer rond 10 uur een parkeerplaatsje te bemachtigen zodat ik weer vroeg binnen kan zijn om te genieten. Verslag volgt woensdag wel :)
overigens...heb nog plek ik de auto, dus als iemand uit de regio winterswijk - Zevenaar komt........kan gratis meerijden :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb net gebeld. Geen Bahar zei Carmen maar pas overmorgen waar ik dus niks aan heb want doordeweeks werk ik.

Ze zal toch niet elk weekend vrij zijn want dan wordt het lastig haar te bezoeken?

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
dagje vrij nemen geen optie? Ik ben benieuwd naar Bahar. Hoop dat ze er woensdag is, dan komt hier wel een verslag

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Had haar straks en morgen willen nemen en zelfs één dag met Bahar wordt me niet gegund. Zal Carmen/Barbara morgen maar vragen of Bahar nu elk weekend vrij is of dat het toevallig dit weekend zo is.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Vandaag geweest wel 10/11 vrouwen aanwezig. 1ste kamer met Larissa en dat is altijd een garantie op succes eerst laten pijpen op de bank en vervolgens naar de kamer en meerdere standjes afgewerkt en volgespoten. 2e kamer was met een nieuwe slanke blonde dame voor mij die op bank 2 zat dit was allemaal een beetje plichtmatig en daar was ik ook gauw klaar mee. 3e kamer was met Maria ook zij is een garantie op succes ook door haar op de bank al even gepijpt om vervolgens op de kamer verdergaan met meerdere standjes en ook haar voorzien van mijn sperma.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend iets na 10 uur binnen. Kwam al gelijk Melissa tegen dus het begin was goed. Ook Evelyn was van de partij en zelfs Zara ontbrak deze keer niet. In ieder geval 3 potentiële dames om mee te kameren. Barbara was er gelukkig ook weer en ik zei dat Bahar er afgelopen vrijdag was maar ze corrigeerde me door te zeggen dat ze in kleding was m.a.w. niet gewerkt want haar papieren waren nog niet in orde maar vernam wel dat ze morgen zou beginnen. Helaas voor mij moet ik dan ook werken dus zal even geduld moeten hebben maar denk dat Bahar de eerste dagen niet te boeken zal zijn want haar "Stammkunde" weten haar wel te vinden en anders Bahar wel. Bahar schijnt wat aangekomen te zijn heb ik gehoord dus ben benieuwd naar haar nieuwe uiterlijk maar een beetje meer gewicht zal haar beslist staan want want ze was (iets) te mager m.i.

Liefst 12 dames aanwezig: de voor mij onbekende nieuwe op bank 2, Vanessa, Elena, Madalina, Larissa, Sonja, Erika, Evelyn, Zara, Veronica, Maria en Melissa..
Melissa zit altijd achterin in rechter zitgedeelte een beetje verscholen. Ze is een beetje op zichzelf en bemoeit zich weinig of niet met andere dames. Haar plek heeft ook weer als voordeel dat je uit het zicht zit van andere dames en de theke maar later meer. Van Veronica vernomen, omdat ze op de plek van Samira zat, dat ze al een week niet was gezien en van Melissa vernomen dat ze terug in Bulgarije was.

Ik had mijn zinnen gezet op Zara maar op het moment dat ik naast haar wilde gaan zitten uitgerekend iemand die dat ook deed. Toen ze aftaaiden gelijk op haar bank plaatsgenomen en na een klein half uurtje zat ze naast me. Ik zei tegen Zara graag een kamer met spiegel dus kamernummer 3 of 4. Zara zei echter dat je aan de sleutels bij de theke niet meer kan zien of een kamer al dan niet bezet is dus zei ze de kamer op de bgg te prefereren. Net op dat moment Maria die met een klant die kamer betrok dus even wachten. Zara vertelde gisteren met een donkere man 2 uur lang te hebben gekamerd en hij had haar te hard geneukt waar ze nu nog last van had dus liever geen doggy. Ik masseerde Zara's rug en daarna naar de rookruimte waar ze lekker op me kwam zitten en met 2 andere mannen leuk gepraat en hadden we het ook over Zara zelf die vroeger nog slanker (50 kg) was dan tegenwoordig.

Toen de kamer vrijkwam Zara uitdagend in gehurkt doggy op bed en ik gelijk tegen haar kont aan. Ik ging vervolgens op mijn rug liggen en Zara pijpte mij en snel was hij weer stijf. Ik vroeg haar daarna om op me te komen zitten maar dat wilde ze liever niet. Ik zei kom dan gelijk plat op me liggen wat ze ook deed en deze positie beviel haar uitstekend en op een gegeven moment leek ze zelfs klaar te komen en zei ze herhaaldelijk dat ik door moest gaan met neuken. Geil hoor en vervolgens in missio haar verder doorgeneukt. Af en toe kijkend in de spiegel links hoe ik met haar bezig was en Zara een paar maal antwoordend met "weiter" en pakte ze me goed vast. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en met het nodige gebrul lekker in haar klaargekomen en Zara moest lachen Vindt haar een aantrekkelijke meid en we kunnen het goed vinden samen.

Ik zat te twijfelen voor een tweede kamergang met Evelyn of Melissa. Op een gegeven moment een man bij Melissa en zag ik hem voorovergebogen zoenen met haar. Daarna liepen ze samen naar het rokersgedeelte waar ze zo'n 10 minuten met elkaar praten waarna ze weet de bank opzochten. Plotseling zag ik dat Melissa hem gehurkt zat te pijpen en even later viel mijn mond open van verbazing toen ze met hem zittend op de bank aan het neuken was. Ik werd er helemaal geil van toen ik dit schouwspel zag en voor de rest in het zitgedeelte geen openbare acties gezien dus Melissa was de trendsetter. Toen ze weggingen gelijk op haar bank plaatsgenomen en toen ze terugkwam zei ze opeens dat ze nog bezig was en ik zei hoelang maar dat kon ze niet zeggen. De man met wie ze geneukt had was alweer in het rokersgedeelte en ik snapte er niets van en dacht wat raar want Melissa zei dat ze nog bezet was. Ik had alweer op een andere bank plaatsgenomen en ik dacht dat ze niet met me wilde neuken om de één of andere reden en voor de rest had ze weinig te doen. Opeens stond ze voor haar bank en wenkte ze me. Nou komt de aap uit de mouw. Ze wist dat ik al had gekamerd en wilde liever niet met me neuken als ik had gekamerd want ze weet dat een tweede kamergang me dan meer moeite kost om klaar te komen. Toch een beetje rare veronderstelling en al vrij snel de kamervraag. Ik had eigenlijk wel trek in een openbare actie die ze kort daarvoor pleegde op de bank maar ze beloofde als ik haar de volgende keer als eerste neem dan krijg ik net zo'n behandeling dus pijpen en neuken op haar bank. Ze vertelde dat ze de bewuste man al 6 jaar kende. Op de kamer wilde ze lang met me kameren en ik vind Melissa ook erg aantrekkelijk en bijna een uur lang waren we intiem. Ook nu weer de kamer op de bgg. Ik ging bij haar voor het eerst met mijn vingers over haar klitje en dat vond ze best wel lekker maar mocht er niet te diep ingaan. Ook met haar gezoend wat ik eigenlijk zelden met haar doe want uit hasrzelf maakt ze geen aanstalte om te zoenen maar er dus meer mogelijk maar het komt niet vanzelf maar je moet gewoon durven. Heb haar langdurig geneukt maar helaas toch niet klaar kunnen komen. Ze zei zelfs ook haar "Arsch" ter beschikking te stellen en dat was een complete verrassing voor me. Had er graag gebruik van willen maken maar als ik de volgende keer haar als eerste dame neem dan is haar nauwe gaatje ook neukbaar vertelde ze. Ik kijk er nu al naar uit. Toch genoten van Melissa en had ik maar als eerste genomen bedenk ik nu achteraf.

Rond 13.50 uur de club verlaten en vlak voor vertrek beneden bij de kledinglockers kreeg ik van Evelyn nog een flinke zoen. Erg leuke meid die aan belangstelling geen gebrek had en terecht.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
gisteren rond 17:00 binnen
Helaas was Sonia net voor aankomst vertrokken maar ze zou wel terug komen, volgens wat collega dames ;
Dan maar rustig wachten tot op eens haar spullen werden ingepakt en ze mij vertelden dat Sonia die dag meer zou terugkeren .
De rest van het gezelschap sprak mij niet aan, en de landerige a-geile sfeer in Villa maakte het ook al niet beter;
onverrichter zaken back home; Volgende keer hopelijk betere tijden

PS
Ik zag ook een voor mij nieuwe dame, niet super mooi wel aardig maar met enorme hangtieten, niet echt mijn type.
Is dat die Zara wellicht, Robbi?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Denk Veronica, zat gisteren links achterin op de bank van Samira dus rechts waar Zara zat.

Cookie3

Snuffelaar
16 jan 2023
3
1
Ben wel benieuwd naar Elena. Is zij goed? Las dat ze ook een tongpiercing heeft. Hoe kan ik haar herkennen? en op welke bank ze zit?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Gisteren tegen 11 daar geweest (het was maar 20 Euro entree; speciale actie tussen 10-12 en vanaf 19 uur) en
vele dames en heren. Ging maar op bankje van Larissa zitten want de rest die beschikbaar waren had niet mijn voorkeur qua uiterlijk
(ook niet die met die grote hangtieten)
Na een tijdje zag ik een kleine slanke meid die terug kwam van een kamer en ging voor de bank van Larissa zitten.
Ze ging meteen weer weg en ik ging dan maar op dat bankje zitten. Intussen ging iemand anders op Larissa haar bank zitten.
Ze kwam weer terug en zei dat ze even ging roken.
Weer wachten en zag en mooie slanke jonge dame met lang blond haar zitten bij de kast met handdoeken. (hoe heet ze en is het wat ?)
Ging daarheen en ze werd voor mijn neus weggepakt. Weer terug naar de bank en de kleine slanke meid kwam eraan.
Madelina heet ze en is er pas een week (zegt ze). Ze onderneemd geen actie zoals even onder mijn handdoek voelen en/of kussen.
Heb haar gekust en ze had het meteen over "Zimmer". ok dan en dacht dat wordt niks met die koude kip.
Zeg kan wel heerlijk pijpen en toen ik haar in mission wilde nemen ging ze eerst wat olie op haar kutje smeren.
Ben snel gekomen en liet mijn pik nog een tijdje erin en dat vond ze niet erg.
Niet echt herhaalingsgevaar voor mij ook al heeft ze een strakke kut.
Kwam Larissa tegen op de trap en groette haar en zij groette mij terug om in mij kruis te voelen.
Volgende keer wat meer deduldig zijn om op Larissa te wachten.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Slanke meid bij de handdoeken moet wel Alexandra zijn ; 1x mee gekamerd ; aardige sessie maar niet mijn type

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Gisteren was er ook een ene dame genaamd Eda. Ze zat op bank 2 en zij is zeer slank en skinny.. Alexandra zit normaliter op bank 1 maar die was er gisteren niet.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ok ze heet Eda die heb ik afgelopen Zaterdag ook even geprobeerd inderdaad erg slank en ook wel aardig, maar was erg plichtmatig je mag wel gewoon zonder en in haar klaarkomen. Ze is niet van het nivo Alexandra, Larissa, Bahar en Maria iig, maar wat niet is kan nog komen.

Terug
Naar boven