rickske123
Toogplakker
- 19 jun 2019
- 231
- 297
Als je 2 keer wil klaarkomen in een half uur betaal je € 80 .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom gewoonlijk snel klaar en als je regelmatig de villa bezoekt en ken je de meeste meiden daar en heb je met sommige een zeer goede klik , met wie ik een goede klik heb blijf ik nog op de kamer tot het half uur om is om een gesprek mee te voeren .Ok bedankt, is het wel een half uur volmaken en 1 keer klaarkomen? Want als ze je snel proberen af te werken en je komt ook snel klaar dan ben je zo weer beneden of valt dat mee?
Mooi verhaal mbt sex in de sauna, je hebt haar toch wel betaaldVanmorgen een klein uurtje gereden naar de Villa, rond 11:10 aangekomen.
Hartelijk ontvangst door Barbara en haar de 20 euronen overhandigd.
Aanwezig: Veronica, Madelina, Vanessa, Sonja, Samira, Erica, Evelyn, Maria, Elena en een voor mij onbekende (vrij mager).
Het plan was samen met Robbie MMF te doen met Evelyn, maar helaas Evelyn was daar niet van.
Robbie kwam een kwartiertje later met Evelyn van de kamer, die had zijn eerste kruit al verschoten.
Na een korte pauze van Evelyn, naast haar plaatsgenomen en na wat chit-chat over en weer,de kamergang gemaakt.
Heerlijk laten pijpen en na een tiental minuten gevraagd voor standje doggy, het duurde niet lang of haar heerlijk volgespoten.
Heb Evelyn daarna nog een korte massage gegeven en bij de kluisjes het geld overhandigd.
De sauna was heerlijk warm, zeker een graad of 80, heerlijk zitten zweten en wat gekletst met de mede ijsbeer.
Vervolgens weer bankhangen en de nodige watertjes weggewerkt.
Stond in twijfel wat te doen, nog een kamertje of richting NL.
Stond op het punt om naar de douches te gaan en liep achter Vanessa en haar bevallige kont aan, Vanessa ging naar de sauna.
Ik vroeg haar 'blasen in Sauna' en dat werd door haar bevestigd.
We waren op dat moment met zijn tweeën in de sauna, al snel nam ze gehurkt mijn pik in haar mond en begon me DT te pijpen, tijdens het pijpen en likken van mijn ballen, keek ze mij met grote ogen aan, zo geil.
Na een minuut of 10 gevraagd om haar staand doggy te neuken, wat ook geschiedde, het duurde ook nog geen 5 minuten of een volle lading was haar deel.
Samen beneden nog even gedoucht en Vanessa vertelde, zij en Samira al van kleins af vriendinnen zijn, Vanessa met haar 26 jaren en Samira 27.
Vanessa vind ik een heel aantrekkelijk gezicht hebben een voor mij een heerlijk vol lichaam.
Rond een uur of 15:30 de villa verlaten richting NL.