Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ok bedankt, is het wel een half uur volmaken en 1 keer klaarkomen? Want als ze je snel proberen af te werken en je komt ook snel klaar dan ben je zo weer beneden of valt dat mee?
Ik kom gewoonlijk snel klaar en als je regelmatig de villa bezoekt en ken je de meeste meiden daar en heb je met sommige een zeer goede klik , met wie ik een goede klik heb blijf ik nog op de kamer tot het half uur om is om een gesprek mee te voeren .

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen een klein uurtje gereden naar de Villa, rond 11:10 aangekomen.

Hartelijk ontvangst door Barbara en haar de 20 euronen overhandigd.

Aanwezig: Veronica, Madelina, Vanessa, Sonja, Samira, Erica, Evelyn, Maria, Elena en een voor mij onbekende (vrij mager).

Het plan was samen met Robbie MMF te doen met Evelyn, maar helaas Evelyn was daar niet van.

Robbie kwam een kwartiertje later met Evelyn van de kamer, die had zijn eerste kruit al verschoten.

Na een korte pauze van Evelyn, naast haar plaatsgenomen en na wat chit-chat over en weer,de kamergang gemaakt.

Heerlijk laten pijpen en na een tiental minuten gevraagd voor standje doggy, het duurde niet lang of haar heerlijk volgespoten.
Heb Evelyn daarna nog een korte massage gegeven en bij de kluisjes het geld overhandigd.

De sauna was heerlijk warm, zeker een graad of 80, heerlijk zitten zweten en wat gekletst met de mede ijsbeer.

Vervolgens weer bankhangen en de nodige watertjes weggewerkt.
Stond in twijfel wat te doen, nog een kamertje of richting NL.

Stond op het punt om naar de douches te gaan en liep achter Vanessa en haar bevallige kont aan, Vanessa ging naar de sauna.
Ik vroeg haar 'blasen in Sauna' en dat werd door haar bevestigd.

We waren op dat moment met zijn tweeën in de sauna, al snel nam ze gehurkt mijn pik in haar mond en begon me DT te pijpen, tijdens het pijpen en likken van mijn ballen, keek ze mij met grote ogen aan, zo geil.
Na een minuut of 10 gevraagd om haar staand doggy te neuken, wat ook geschiedde, het duurde ook nog geen 5 minuten of een volle lading was haar deel.

Samen beneden nog even gedoucht en Vanessa vertelde, zij en Samira al van kleins af vriendinnen zijn, Vanessa met haar 26 jaren en Samira 27.
Vanessa vind ik een heel aantrekkelijk gezicht hebben een voor mij een heerlijk vol lichaam.

Rond een uur of 15:30 de villa verlaten richting NL.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend 10.45 werd opengedaan door Veronica en bij binnenkomst weinig mannen. Had vantevoren al gebeld met vv met de vraag of Evelyn aanwezig was en dat werd bevestigd door Barbara. Gelijk naast Evelyn gaan zitten en vroeg haar of ze ook een trio met 2 man wilde doen maar helaas dus naast Evelyn blijven zitten. Vervolgens de kamer linksachter in het zitgedeelte genomen. Kamernummer 3 en 4 zijn groter en met meer spiegeloppervlak maar deze kamer is ook niet verkeerd want ook een spiegel links waar ik vaak naar keek tijdens de seks.

Ik schrok wel even toen ze zei niet in haar te spuiten maar toen ik ahhhh zei mocht het toch. Beetje raar want voorgaande kamers met haar kwam dit nooit ter sprake. Dit keer vroeg ik haar om op me te komen zitten na het voorspel. Ik stelde haar gerust dat ik voorzichtig zou zijn en langzaam. Dat ging prima maar ze laat blijken mijn pik toch best wel groot te vinden. Geil is het dat ze in de missio haar benen wijd spreid en in de lucht gooit. In het raam voor me zie ik dit beeld en wordt daar goed geil van en ze maakt ook lekkere seksgeluiden. Uiteraard doggy en plat doggy gedaan en links kijkend in de spiegel hoe ik haar neukte haar vervolgens diep volgespoten en een beste lading kreeg ze te verwerken. Na afloop haar haar verdiende 40€ gegeven en potentebeer was inmiddels ook binnen.

Het was mijn voornemen om maar één kamer te doen en dan naar Gelsenkirchen te gaan want wilde Sarah wel weer eens neuken. Echter eenmaal binnen en met dames als Madalina en Veronica besloot ik toch hier te blijven want had ook niet zoveel zin om weer te reizen.

Madalina is niet echt mijn type want best wel mager maar toch wel wat kont en had gelezen dat ze best goede service gaf. Ze had deze keer witte sexy kousen aan en met die hoge hakken aan was dit wel een geil gezicht. Haar bril maakte haar voor mij minder aantrekkelijk maar tijdens de seks gaat die gewoon af. Op de bank gaf ze aan in het Engels te willen praten. Kon wel goed met haar praten maar enige vorm van voorspel op de bank ontbrak helaas dus geen (tong) zoenen, aftrekken of pijpbeurt zonder. Toen het zover was zei ik graag kamernummer 3 of 4 te willen nemen maar toen we boven waren bleken beide kamers bezet. Jammer en we belandden in een kleine kamer zonder spiegels met alleen een raam van voren om wat zicht van de seks op te vangen.
Pijpen deed ze redelijk en best lang en merkte dat ze mijn pik best wel groot vond maar moeilijk daarover deed ze niet. Daarna tijd om te neuken. Het was mijn eerste keer met Madalina dus verwachtte de vraag met of zonder Gummi maar niets van dat. Ze pakte wat glijmiddel en smeerde dat over mijn pik en gehurkt voorover liet zij zich zakken zoals Bahar dat ook altijd bij aanvang deed. Geil gezicht om te zien hoe je pik in en uit haar kut gaat alleen die van Bahar was nog strakker. Had toch best wat moeite om klaar te komen maar ook weer in plat doggy haar volgespoten maar aangezien het me best de nodige moeite kostte besloten af te zien van een derde kamergang. Veronica was dan de gelukkige geworden bij afwezigheid van Sara.

Qua mannen was het voor de dames drukker dan een week geleden en wellicht was de carnaval daar debet aan maar desondanks waren toch wat dames die nauwelijks werden geboekt zoals Erika, Vanessa, Elena en Veronica.

Voorlopig even geen vv meer voor mij want andere clubs zoals in Bochum en Gelsenkirchen boeien mij meer qua dames. Rond 14 uur liep Barbara met me mee naar de uitgang en wat volgde was een terugreis naar NL die verre van vlekkeloos verliep want pas na 18.30 uur (had 16.15 uur moeten zijn volgens planning) was ik op station Arnhem want eerst zat ik in een tram naar Duisburg hbf die veels te laat kwam en onderweg liep dat nog verder op waardoor ik de trein miste en de trein moest nemen van een uur later en de problemen waren nog niet voorbij want vlak voor Emmerich uitgerekend op dat moment een melding van een defecte bovenleiding tussen Emmerich en Arnhem waardoor de trein halt hield in Emmerich en niet meer verder reed en ternauwernood met een sprint de bus gehaald van Emmerich naar Nijmegen, een busrit die ook weer te kampen had met vertraging door drukte maar ik was allang blij deze bus te hebben gehaald want de volgende bus zou pas 2 uur later weer vertrekken dus het openbaar vervoer scoorde weer een vette onvoldoende.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Robbie , Leuk dat je zoveel schrijft maar al je geklaag mag je achterwegen laten mbt ov ...... we weten ondertussen wel dat het over de grens niet zo best is .....

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Hij zal het nooit leren dat geklaag achterwege te laten... is het niet dat de ene of de andere niet wil kameren met hem, is het niet dat er te weinig vrouwen zijn, is het niet dat die of die er niet is,... dan is het de klaagzang over het openbaar vervoer... koop een auto ...oh nee ... dan zal het een klaagzang over de files zijn...

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Als ik met OV naar Duitsland zou moeten gaan en trein zou moeten combineren met bus/tram, amai ik zou dat er echt niet voor over hebben,
En dan nog eens heen en terug voor twee keer te neuken? Pff

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Meneer Beer , ik reis ook met het OV binnen als buiten Nederland en mogelijk nog veel meer als Meneer Robbie ..... heb wel recht van spreken denk ik zo..... sorry moderators dat ik even offtopic ben

Jip64

Snuffelaar
7 jan 2024
4
2
Vanmorgen een klein uurtje gereden naar de Villa, rond 11:10 aangekomen.

Hartelijk ontvangst door Barbara en haar de 20 euronen overhandigd.

Aanwezig: Veronica, Madelina, Vanessa, Sonja, Samira, Erica, Evelyn, Maria, Elena en een voor mij onbekende (vrij mager).

Het plan was samen met Robbie MMF te doen met Evelyn, maar helaas Evelyn was daar niet van.

Robbie kwam een kwartiertje later met Evelyn van de kamer, die had zijn eerste kruit al verschoten.

Na een korte pauze van Evelyn, naast haar plaatsgenomen en na wat chit-chat over en weer,de kamergang gemaakt.

Heerlijk laten pijpen en na een tiental minuten gevraagd voor standje doggy, het duurde niet lang of haar heerlijk volgespoten.
Heb Evelyn daarna nog een korte massage gegeven en bij de kluisjes het geld overhandigd.

De sauna was heerlijk warm, zeker een graad of 80, heerlijk zitten zweten en wat gekletst met de mede ijsbeer.

Vervolgens weer bankhangen en de nodige watertjes weggewerkt.
Stond in twijfel wat te doen, nog een kamertje of richting NL.

Stond op het punt om naar de douches te gaan en liep achter Vanessa en haar bevallige kont aan, Vanessa ging naar de sauna.
Ik vroeg haar 'blasen in Sauna' en dat werd door haar bevestigd.

We waren op dat moment met zijn tweeën in de sauna, al snel nam ze gehurkt mijn pik in haar mond en begon me DT te pijpen, tijdens het pijpen en likken van mijn ballen, keek ze mij met grote ogen aan, zo geil.
Na een minuut of 10 gevraagd om haar staand doggy te neuken, wat ook geschiedde, het duurde ook nog geen 5 minuten of een volle lading was haar deel.

Samen beneden nog even gedoucht en Vanessa vertelde, zij en Samira al van kleins af vriendinnen zijn, Vanessa met haar 26 jaren en Samira 27.
Vanessa vind ik een heel aantrekkelijk gezicht hebben een voor mij een heerlijk vol lichaam.

Rond een uur of 15:30 de villa verlaten richting NL.
Mooi verhaal mbt sex in de sauna, je hebt haar toch wel betaald😀

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
@Robbie... met al dat geld dat je aa´ hoertjes uitgeeft kan je toch gemakkelijk een leuke auto kopen, niet ? 🤔

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
vanmorgen in alle vroegte (09.30 uur) vertroukken richting Duisburg. Eerst even tanken in D (viel tegen, had verwacht dat het meer zou schelen) en toen door. Mijn eerste avontuur in VV.
Om iets over 10.00 uur aangekomen. Parkeren bleek een klein dingetje, maar uiteindelijk een plekje gevonden in de straat en te voet de wandeling van 3-5 minuten moeten aanvaarden :) Kwam gelijk met een andere beer binnen, dus kon mooi volgen. Sleutel in ontvangst nemen en naar beneden om mij in het juiste feestkostuum te verkleden.
Eerst maar even koffie en een beetje rondsnuffelen. In totaal een kleine 10-12 dames en 5 beren. Duurde geen 15 min. Toen keek ik Melissa aan. Een donkere Bulgaarse (althans dat vertelde ze zelf). Na een beetje presales kwam het aanbod om een trio te doen. Aanbod afgeslagen. Wil eerst eens solo kijken. Dus naar boven.
Boven lekker verder. Vroeg nog of met/zonder cd. Keek haar aan en toen zei ze ok, begriffen lol. Lekker pijpen en een beetje vingeren, maar mocht niet te diep. Kreeg ik tik over de vingers :)
Vervolgens cow-girl. Toen ik bijna klaar zou komen zei ze dat je niet de kinderkamer mocht witten, tenzij.....extra betalen. Nou daar hou ik niet van. praktijken die als je bijna op klaarkomen staat nog nadere eisen gaat stellen.
Met de hand laten afmaken en betalen en douchen
Half uurtje - uurtje rust genomen. Sauna stond helaas nog niet aan, dus kon niet in de sauna. Hele tijd vanaf een bank gekeken naar wat er komen gaat. Telkens een klik met Samira. Die keek mij regelmatig aan en samen, op afstand, plezier van een andere beer die in zijn onderbroek rondliep en overal staande een klein praatje kwam maken maar helemaal geen aanstalten maakte om te kameren.
Na een halfuurtje bij haar op de bank gaan zitten. Een korte voorstelronde en toen rustig presale. Knuffelen, zoenen en pzc. Na een kleine 10 min met haar naar de kamer beneden gegaan. Een kleine 30 min met haar mogen spelen en zij met mij. pijpen, vingeren, beffen en vervolgens in diverse standjes heerlijk genoten. Daarna nog een tijdje met haar zitten kletsen over het 'gypsy' zijn en dat zij vanuit Bulgarije ook naar Duitsland gekomen is. 10 jaar geleden en hier blijft wonen. Leuke dame in de omgang. Herhalingsgevaar: zeker.
Vervolgens douchen en toen...was de sauna ook aan en warm. Even een saunagang gemaakt en toen weer naar de bankjes. EVen een gesprekje gehad met Erica. Ze is niet mijn type, maar toch leuk gesprek. Ben bij haar gaan zitten en vooraf was al duidelijk dat wij (nog) niet gingen kameren. Wie weet een volgende keer. Waren al een aantal beren weg, dus waren we nog maar met 3 over.
Rond 13 uur werd het drukker, kwamen de beren allemaal op de honing af. Binnen no-time zaten er 15 beren binnen. Tijd om te gaan. Even Samira nog gedag gezegd en Maria (tevens dat ik de volgende keer zeker met haar ga kameren, kreeg direct een spontane zoen).
Over 2 weken weer. Is goed bevallen.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Vandaag filevrij naar Duisburg gereden, echter zoals hierboven ook beschreven, geen parkeerplaatsen in de straat. Let op ; als je niet in parkeervak staat, moet je een blauwe kaart hebben, max 2 uur. Mijn auto tussen 2 andere voertuigen in gemanoeuvreerd en rap naar binnen. Was al behoorlijk druk en het was 10.04 Meerdere dames al bezet en ook al naar de kamer. Ik heb mij laten vertellen dat het vaak om 09.45 al open gaat. In principe🧐 zou ik vandaag 1 kamer met Elena, mijn toppertje, doen. Dat gebeurde ook; weer een fijn uurtje GFE met de beroemde .. jaja mensen daar komt ie weer.. YOGA-doggy. In 69 kwam zij weer klaar en de boel was daarna spekglad, genoeg voor minutenlang plezier. Klein minpuntje vandaag is dat ik behoorlijk wat last had van haar tampon. Resultaat een overgevoelige eikel. Na de kamergang 2 koffie's, en ik besloot mijn meegebrachte lunch hier te nuttigen en wellicht voor een 2e kamer te gaan. Mijn oog bleef al een tijdje hangen op Madalina. Een vrije nieuwe jonge Roemeense dame, slank uitgevoerd met a cup ( kleine B), een zeer strakke venusheuvel en bij missi heeft ze een SIXPACK😁). Doet geen anaal. Heeft bril verruild voor contactlenzen, spreekt liever Engels en is prima mee te converseren; op de bank verdwenen haar fijne vrouwelijke handjes onder mijn badhanddoek en op geraffineerde wijze begon ze mij heel langzaam af te trekken; dat was een goed begin. Op de grote kamer met spiegel, lag het laken nog niet op het bed of zij ging op haar knietjes voor mij zitten en begon mij langzaam, over de gehele lengte van lul, afwisselend te kussen en te pijpen. Na een aantal minuten werd het tijd voor de doggy. Prachtig uitzicht. Daarna wisselende verschillende posities zich af; cowgirl, waarbij bleek dat zij zeer goede been en buik musculatuur bleek te hebben, missi, lepeltje en weer doggy. Toen werd ik op mijn rug gelegd en mevrouw kwam in reverse cowgirl er bovenop ; ook hier sterke been/buik spieren en zij reed mij zo naar een 2e finale…..man man man alleen al dat uitzicht:cool: .Wat een genot. Toch fijn, dat principes🧐 er zijn om af en toe gebroken te worden. Je weet waar je mij volgende week kunt vinden!

Terug
Naar boven