Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Deze zaterdag en wellicht vrijdagavond al naar de villa. De Duitsers geven je alvast goede lichaamsbeweging want vanaf vrijdag en het weekend staking in het OV en ditmaal gaat het om bus, metro en tram. Om in villa venus te geraken uitstappen op station Oberhausen Sterkrade en 3.6 km te voet met een stevig tempo (zeker als ik vrijdagavond vertrek vanaf 17.45 uur vanaf Arnhem centraal) naar de Konrad Adenauer Ring 17, want wil na een kamer nog wel even blijven zitten.
Uiteraard eerst vrijdag bellen en vragen naar de aanwezigheid van Vanessa.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Mij vorige week "vrijwillig " opgegeven om extra werkzaamheden in Duitsland uit te voeren….. kon ik gelijk langs VV gaan 😊. Ik was er donderdag eind van de middag, er werd open gedaan door Elena en gelijk een forse begroetingszoen; aanwezig 3 wandelaars en 7 a 8 dames. Na entree en douchen, direct naast Elena plaatsgenomen, echter na 20 s waren we al op weg naar een kamer MET spiegel.

De rest is genoeglijk bekend. Elena in yoga-doggy geplaatst en met behulp van wat 1e klas glijmiddel sneed mijn sabel (gezien mijn formaat meer een dolk) zo tussen die billetjes door precies waar het past. Gek toch eigenlijk,… past altijd😊. Wederom een echte GFE met veel afwisseling, pzc, nzc, 69, doggy , lepeltje en cowgirl. Wat kan die rijden/glijden; afijn na bijna een uur een krachtig einde gemaakt aan deze hele manoeuvre. Heb nadien een half uur, met 2 energie repen en 3x koffie , nodig gehad om enigszins aangesterkt te vertrekken naar mijn overnachtings locatie. HH 100%.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend iets voor 10 uur in de villa. Opeens bij het hek zag ik een dame de villa verlaten. Ze sprak me aan in het Engels en had een probleem met haar baby. Bleek om Anna te gaan. Nog geen theke aanwezig en Elena de 20€ overhandigd maar even later helaas Carmen en Barbara zou morgen komen zei ze. Zie liever Barbara want die houdt de boel beter in de gaten want op een gegeven moment geen kopjes en Carmen een poos niet achter de balie en dames moesten even voor theke spelen omdat mevrouw spoorloos was. Trouwens ook de meest rechtse zeepdispenser in de douche al lang niet meer bijgevuld want nog steeds leeg sinds mijn vorige bezoek.

Bij binnenkomst nog niet al teveel dames.
Veronica, Elena, Erika, Evelyn, Sonja, Maria. Even later kwamen nog Sarah, Melissa, Samira en Vanessa. Ik was trouwens de eerste klant in de villa en zelfs na de douche nog geen bel gehoord m.a.w. het was erg rustig.

Heb eerst goed rondgekeken en zag Evelyn zitten en ze droeg sexy zwarte kousen. Beetje voorspel op de bank en daarna een kamer opgezocht en kamer 3 was gelukkig vrij want veel spiegeloppervlak wat ik geil vind tijdens het neuken om jezelf bezig te zien. Ze moest wel weer even wennen aan mijn pik maar ze doet gelukkig niet moeilijk. Diverse standjes gedaan en in plat doggy mijn zaad diep in haar gespoten in haar vrij strakke kutje. De druk was er nu wel vanaf.

Langzaam maar zeker wat meer mannen maar zeker niet overdreven veel. Vanessa zag ik op de bank van Larissa zitten. Ze gaf aan in het Engels te willen praten. Ze zag er niet slecht uit en was vriendelijk maar om te zeggen erg aantrekkelijk dat ook weer niet. Niet echt rondingen en wat buik. Ik wilde haar toch proberen en Samira daar had ik ook wel trek in. Aangezien drie kamergangen teveel van het goede was besloot ik een trio te doen met Vanessa en Samira want beide dames kennen elkaar van vroeger dus toen Samira op haar bank zat zei ik tegen haar haal Vanessa er maar bij dus ik tussen beide dames in. Samira trok het handdoek weg waarna ze me begon te pijpen. Ik zoende met Vanessa maar ze nam niet het initiatief om me ook te pijpen op de bank. Ook nu weer kamernummer 3 en Vanessa begon me als eerste te pijpen waarna Samira het overnam. Ik was nieuwsgierig naar de strakheid van haar kutje en gelukkig viel dat niet tegen. Heb haar goed in missio geneukt maar opeens zei ze "finish outside". Dat was een tegenvaller en opeens zei Samira dat ze ongesteld was. Ik had haar daarvoor al geneukt en zag dat ze een doek in haar hand had met bloedsporen. Was ik niet blij mee en vind ik eigenlijk niet kunnen. Als je ongesteld bent neem dan even vrij tot het voorbij is en wel zo hygienisch. Heb een klein beetje in Vanessa gespoten maar het merendeel belandde op haar buik.

Op een gegeven moment zag ik Sarah zich aankleden bij haar bank om de villa vervolgens te verlaten. Ik vind haar best aantrekkelijk en ze komt zeker aan de beurt de volgende keer maar nu was mijn focus gericht op Vanessa. Melissa sprak ik ook even aan en op mijn vraag waarom weer de villa zei ze dat het hier beter is.
Ze gaf me nog een klap op de kont toen ik beneden terugkwam van mijn laatste kamergang. Blijf het een mooie dame vinden maar mijn missie was gericht op Vanessa maar die zal ik niet meer boeken want qua lichaam viel het toch wat tegen en ze bood beperkte service.

De sfeer vond ik niet geweldig en echt gezellig was en werd het niet wat ook te wijten was door het gering aantal mannen. De muziek was echt waardeloos. Veel moderne shitmuziek en geen 70's en 80's muziek die Barbara vaak laat horen.

Rond 15 uur de villa verlaten en Samira begeleidde me naar de uitgang. Denk voorlopig even geen vv of Bahar moet opeens weer eens opduiken of een Kim.

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Ik was vanmiddag voor de eerste keer bij VV. Om 13:00 uur was ik binnen en het was er niet erg druk, wel waren er een paar Nederlandse heren aanwezig. Na me uitgekleed te hebben boven een glas water gepakt en plaats genomen op een bank waar nog geen handdoeken lagen om zo de gang van zaken te bekijken. Al gauw had ik Sarah in het vizier en besloot om bij haar plaats te nemen op de bank. Het duurde niet lang voordat ze mijn pik ontdeed van de handdoek en mij begon te pijpen, tussendoor telkens tongen en in no time was ik op volledige oorlogssterkte. Naar boven naar een kamer met een grote spiegel. Weer pijpen, tongen, beffen en toen overgegaan op neuken.
eerst missio en toen doggy volgespoten. Even opfrissen en weer plaats genomen op een bank. Toen viel m'n oog op Maria. Deze Roemeense dame heeft een prachtig figuur, mooie borsten, lange haren en is iets kleiner dan Sarah. Het duurde ook nu niet lang dat ze me begon te pijpen en tongen. Snel naar de kamer daar begonnen met 69. Heerlijk kutje heeft Maria. Toen kwam ze cowgirl op me zitten en begon heerlijk te neuken. Na een poosje overgegaan op missio en uiteindelijk haar kinderkamer van binnen gewit. Toen ik na het opfrissen weer in de zaal kwam waren een paar dames aan het eten, zoals Robbie al zei, ging Sarah zich aankleden en liep weg, kwam na een half uur wel weer terug. Ik had mijn zinnen nog op Samira gezet maar die was telkens weer weg en ik dacht, ik neem plaats op de bank van Maria en als zij weer terug is, dan neuk ik haar nog een keer. Ik kan zeggen dat als je 2x met dezelfde dame op dezelfde dag naar de kamer gaat, dan is het de tweede keer nog leuker dan de eerste keer. Ook nu haar uiteindelijk doggy volgespoten. Ondanks dat het misschien rustig was heb ik me uitstekend vermaakt en ga ik hier zeker vaker komen.

Laatst bewerkt:

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Wordt er in de ruimte waar alle dames zitten geneukt ? Of blijft het bij enkel pijpen ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Foutje; dit was in Arabella. In de villa gebeurt neuken in het openbaar zeker. Larissa, Samira en voorheen Kim deden dat wel uit het zicht van de theke dus in de rechter vleugel of boven bij de 2 banken.

Jray

Snuffelaar
13 feb 2018
14
2
Openbaar beneden is mogelijk. Zo werd Michelle (kwam van Arabella) beneden op de bank geneukt.

Terug
Naar boven