Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Uit, over algemeen betrouwbare bron, vernomen dat beide niet meer terugkomen
Bahar voor mij in ieder geval geen gemis, ondanks haar strakke kutje.
Dan liever Tina met haar strakke kutje

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Voor mij daarentegen twee zeer aantrekkelijke dames. Michaela mis ik vooral vanwege de looks. Een milf met haar postuur/uiterlijk nog niet tegengekomen in een andere club dus ze is uniek en Bahar is voor mij qua seks(beleving) op eenzame hoogte. Echt een aderlating als deze twee dames niet meer terugkeren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend iets na 10 uur in de villa en Barbara gelukkig weer als theke. Maar 3 dames aanwezig en dat werden er ook niet meer. Dacht dat er nog 2 dames bij zouden komen en ook wat versterking uit de Grim maar helaas tot mijn vertrek rond 12.15 uur bleef het bij 3 dames. Ik had nog gehoopt op Samira en daar zat ik dus op te wachten omdat ze altijd later komt maar tevergeefs bleek achteraf. Alexandra, Sonja en Christina was alles wat de villa de mannen te bieden had. Barbara wist ook niet of er nog dames zouden komen uit de Grim maar met 3 dames hadden ze beter de tent dich kunnen gooien. Hoorde Barbara nog zeggen tegen de dames geen uurboekingen te doen.

Uiteindelijk met Christina op bank 5, met net zulke lange haren als Tina van ll, gaan zitten want ze zag er best aantrekkelijk uit voor mij en had nog niet met haar gekamerd. Kort op de bank gepijpt en daarna kamer opgezocht. Zeker geen verkeerde keuze deze Roemeense die nu zo'n 2 weken in de villa vertoeft. Zoenen is ze niet vies van en de seks weinig op aan te merken. Ze pakte in de missio mijn kont goed vast en bij elke stoot gaf ze wat druk. Na 20 minuten haar kutje goed volgespoten en aangezien het nog vroeg was en ik niet met Sonja en Alexandra wilde de villa vroegtijdig verlaten om naar Recklinghausen te verkassen want daar waren 4 dames onder wie Afrikaanse Diana met wie ik best wel een nummertje wilde maken.

Uiteraard weinig mannen en de sfeer was niet bepaald gezellig met maar 3 dames die er verloren bij zaten in het grote zitgedeelte.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@rickske123 zelf ook nog gekamerd? Lees het graag van je.
Ja natuurlijk heb ik gekamerd , de eerste ronde met Sonja en de 2 de met Anna , ik wilde ook wel eens met Samira kameren maar ze was duidelijk ziek gisteren en na 11 u 30 heb ik ze ook niet meer gezien in het ontvangst gedeelte , ze had blijkbaar de villa verlaten en ook zijn er gisteren geen meiden van de Grim bijgekomen in de villa , ik heb mijn conclusie genomen en heb de villa om 12 u 30 verlaten .

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Robbie vrijdag was Carmen de theke en ze bekommerde zich niet om Samira en alleen Sonja zat met Samira in , ik denk wel dat ze serieus ziek is ( was ) omdat ze continu lag te kermen van de pijn ondanks de pijnstiller die ze kreeg van Sonja , Samira had de hele tijd haar handen op haar buik .

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
De villa was open vandaag en er waren 4 dames... Samira, Christina en Alex(ia) en nog een andere dame. Begin van de middag was het normaal tot rustig, later op de middag en de vroege avond werd het drukker met mannen. Uitindelijk mochten de dames niet langer dan 30 minuten op de kamer blijven. Volgens mij werd het toen een soort wedstrijd 'snel afwerken' onder de dames want het was op een gegeven moment niet al te best meer. Neemt niet weg dat ik een aantal goede sessies had eer de drukte kwam opsteken...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goed te vernemen dat Samira weer terug was na haar ziek zijn maar ik was niet in Duitsland maar als ze zondag 31 december aanwezig is kom ik graag alleen weet ik niet of ze komt en de villa geopend is. In dat laatste geval zal de villa naar ik aanneem niet tot 22 uur open zijn.

Wellicht beter toch om op zaterdag 30 december naar de villa te gaan hoewel ik eigenlijk wat anders van plan was in NL. Keuzestress dus.

twinr

Snuffelaar
5 okt 2020
6
0
Wie weet tot morgen nog niet zeker of ik er heen ga zou voor mij de eerste keer zijn.
Maar goed je moet eens wat proberen in je leven he.

Ps spreken ze daar alleen duits of ook een beetje engels.
Mijn steenkolen duits maakt het miscommunicatie misschien wat lastiger

twinr

Snuffelaar
5 okt 2020
6
0
Twinr; met een beetje Duits en Engels kom je een heel eind. Veel dames spreken een beetje Engels. Voor de rest zou ik niet al teveel op diepgaande academische gesprekken hopen. De dames hebben andere talenten..
Bedankt voor je terugkoppeling.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Mijn steenkolen duits maakt het miscommunicatie misschien wat lastiger
tanden-gifs-4U2PKI.gif

"Machst du auch blasen ohne? "

Jaja, zonder kunstgebit 🫣

Mijn advies: Sla het pijpen over en ga direct voor het echte werk (y)

20 aug 2022
1.328
767
Rond 11:00 gemeld bij commandante Barbara en 20€ overhandigd.

6 dames aanwezig Alexandra, Sonja, Samira, Sara en 2 nieuwe waarvan 1 van het type houthakker.

Lekker sauna gepakt en lekker relaxed aan de koffie en drank.
Vewacht niet dat er een kamer inzit, helaas geen Kim 😢

Terug
Naar boven