Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Volgens Freiercafe was Kim zaterdag wel aanwezig. Het bankje tussen Larissa en Sonja was gisteren leeg, stonden wel een paar blauwe pumps, waren wellicht van Kim, in ieder geval niet van mij, deze keer thuis gelaten 🤣

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben er in ieder geval zaterdag en ga dan voor Kim en Samira. Als één van beiden er niet zijn wordt dame twee Andrea.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben helemaal vergeten dat Roxana wellicht ook aanwezig is als we Erika mogen geloven. Dan wordt de keuze voor dame twee lastig.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Wat voor kleur en maten moet ik bij Samira denken? Verder lekkere rtc service? Volgens mij heb ik iets gemist.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ken Samira van vroeger en zij herkende mij ook gelijk. Een stuk afgevallen maar nog steeds zeer aantrekkelijk. Beffen wil ze niet zo graag of houdt ze kort maar neuken des te meer en volspuiten geen enkel probleem. Ik ga het zien dit weekend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees net op een Duits forum dat iemand zegt dat Michaela weg is en ook niet meer terugkomt. Dat zag ik niet aankomen nadat ze bij terugkomst aangaf 5 maanden weg te zijn geweest. Ze is dus maar kort gebleven in de villa en voor mij toch wel een flinke teleurstelling want Michaela was voor mij altijd een zekerheid en een zeer aantrekkelijke dame met altijd een hoog RTC-serviceniveau. Zal haar missen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als dat zo is waarom is ze dan na 5 maanden afwezigheid alsnog teruggekeerd naar de villa voor een aantal luttele weken🤔

20 aug 2022
1.328
767
Wat maakt dat nou uit, accepteer dat ze gestopt is en niet langer zeuren over als dan. Genoeg andere kutjes om vol te spuiten
Ik respecteer jou met status Legende op dit forum, maar niet altijd het laatste woord proberen te hebben

Laatst bewerkt:

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Michaela is zeker een veteraan en een zeer sympathieke dame in kwestie. Veel op lopen stunten en de dame is er letterlijk doorheen geblaft.

Welverdiende rust gepakt! Mocht ze terugkomen, altijd welkom, maar ze is sowieso niet meer de oude meer (fysiek), wat meer dan begrijpelijk is!
Ze heeft d'r beste jaren gehad en na zo'n portfolio van tonnen aan sperma!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Genoeg andere kutjes om vol te spuiten? Uiteraard als het je het zo cru stelt maar je hebt soms dames met wie het bijzonder goed klikt of die je zo aantrekkelijk vindt dat ze in je ogen niet vervangbaar zijn en dat alleen al bij haar aanwezigheid een reis naar een bepaalde saunaclub de moeite waard vindt

Dat heb ik met Michaela en zeker met Bahar. Die laatste was qua uiterlijk niet de dame van mijn dromen en op haar houding valt zeker wat op aan te merken maar qua seksbeleving en - spanning was ze onverslaanbaar. Ook Ola was een dame waar ik speciaal voor naar de villa kwam. Dat gold ook voor Selina met de grootste borsten en waar Michaela niet tegenop kon. Ze was verder erg mooi en nog jong (begin 20). Samira kwam ik ook altijd speciaal voor naar de villa en vond het erg jammer dat ze er opeens niet meer was maar mijn hernieuwde kennismaking met haar doet mij sneller bewegen naar de villa want hoewel er genoeg kutjes zijn je voelt je soms zo aangetrokken tot een dame door haar voorkomen en/of uitstraling/persoonlijkeid en seksbeleving dat bij een vertrek de club voor jou niet meer de moeite waard is.

Terug
Naar boven