Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja dat is mooi en Andrea en Anka zullen er dan ook weer zijn maar Michaela en Bahar wil ik graag weer zien. Michaela wellicht nog op vakantie en Bahar in Dietzenbach. Als beide dames er zijn kom ik hier zeker weer.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
In de huidige staat van VV en met huidige prijsstelling, heb ik naar mijn mening betere alternatieven. Ik rij hem nog een tijdje voorbij.

20 aug 2022
1.328
767
Al een tijdje niet meer interessant om naar toe te gaan, los van de prijsverhoging per kamergang. Echte topper zoals Roxana zijn er helaas niet meer, jammer

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Zojuist een bezoek gebracht bij de villa , bij aankomst om 10 u was het nog niet open en ik stond samen met Marie aan de gesloten poort te wachten tot 5 minuten later Carmen arriveerde , na € 20 overhandigd te hebben en het gebruikelijke wasje op naar de ontvangst ruimte en mij al snel neer gevleid bij Andrea en na de nodige verkenningen zijn we gaan kameren en lagen we snel in 69 en nadien wilde ik het in reverse cowgirl afmaken iets wat Andrea wel kon smaken en het duurde niet lang voordat ik klaarkwam .

Na een koffie pauze viel mijn oog op bank nummer 2 een meid met zeer veel tatoeages , piercings , ook wat aan de mollige kant iets wat mijn voorkeur uitdraagt , na een tijdje besloot ik met haar kennis te maken en deze deerne melde me dat ze Angelina heette , op de bank is ze wat rustig maar eenmaal op de kamer gingen alle remmen los met een heerlijke lik beurt en pijp sessie , ook even van Russisch genoten en toen in plat doggy geneukt en in missio klaargekomen , volgens Angelina was het de eerste dag dat ze dit werk deed , maar ik betwijfel dit toch .

De derde ronde was voor Evelin op aanraden van Andrea die me verteld had dat ze zeer goed was , daar was inderdaad geen woord van gelogen , op de kamer passioneel tongzoenen , gevolgd door een zeer intense deeptroth pijpsessie en een 69 , toen kwam ze pussi sliden op mijn jonge heer en na een tijdje vroeg ik haar of ze wilde neuken , waarbij ze wilde weten of ik het zonder wilde doen , natuurlijk zei ik zonder en toen het in cowgirl positie afgemaakt .

Waren aanwezig ,

+ 1 onbekend zeer mager iemand met lang zwart haar .
+ 2 Angelina beetje aan de mollige kant met samen gevlochten haar .
+ 3 Anka
+ 4 Andrea .
+ 6 Alexandra .
+ 8 Evelin ook een beetje mollig .
+ 13 Maria .

Larissa zou niet meer in de villa werken omdat ze blijkbaar geen woning meer heeft in Duitsland .

Het is nu HH voor € 20 van 10 tot 12 en van 17 u tot sluiting tijd , ook hebben de prijzen van de kamer gangen een wijziging onder gaan voor 1/2 uur is het € 40 , voor 1 uur is het € 80 en dit zonder meerprijs voor ohne condom , wel zijn er geen kamergangen voor 20 minuten meer .

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Blijkbaar is de €10 entree dat ik eerder ergens las toch naar € 20 gezet ; nou ja , daar komen we ook wel weer overheen

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Vraagje, aangezien ik alleen nog maar in VV ben geweest en dol op de grote borsten van Michaela ben maar ze nog niet aanwezig is, waar kan een soortgelijk vinden?
Alvast bedankt.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Klopt het nog steeds dat bij VV ongeveer 7 dames per dag aanwezig zijn. Of heeft iemand actuele informatie van deze dagen. In het verleden waren er soms 9-12 dames. hmm dan heb je wat te kiezen of krijg je stress omdat je niet kan kiezen.
Met Anka heb ik enige tijd geleden bij VV mogen kameren (Mooie, lieve en lekkere meid). Andrea heb ik volgens eens kort in de wandelgang gesproken en lijkt mij wel een leuke meid om eens mee het bed te delen. Of eerst op de bank mij laten pijpen:). Evelin is voor mij nieuw, maar als ze wordt aangeraden door andere dames zou haar ook wel eens willen ontmoeten.
Ik denk dat ik binnenkort weer eens bij VV naar binnen ga.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Vrijdag namiddag rond 6 PM binnen ; Entree € 20 (happy hour prijs)

9 dames binnen en vrij weinig mannen
Aanwezig: Maria, Andrea, Alexandra , Anka , Samira (nieuw) ; en de rest mij onbekend.

Een aangename kamer gemaakt met Samira ; leuke opgewekte Bulgaarse meid
sex ok en pijpen redelijk

Michaela nog steeds niet aanwezig en ze zal -volgens Maria- vanwege familie -omstandigheden ook niet meer terugkeren 🙃

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat zou een enorme domper voor me zijn mocht Michaela niet meer terugkeren. Ze was al 5 maanden weg en net weer terug dus dit zag ik niet aankomen. Bovendien een aantrekkelijke dame en altijd fijne seks. Zal haar missen.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vrijdag namiddag rond 6 PM binnen ; Entree € 20 (happy hour prijs)

9 dames binnen en vrij weinig mannen
Aanwezig: Maria, Andrea, Alexandra , Anka , Samira (nieuw) ; en de rest mij onbekend.

Een aangename kamer gemaakt met Samira ; leuke opgewekte Bulgaarse meid
sex ok en pijpen redelijk

Michaela nog steeds niet aanwezig en ze zal -volgens Maria- vanwege familie -omstandigheden ook niet meer terugkeren 🙃
Ik was er gisteren ook en de volgende dames waren ook nog aanwezig , Mellisa die er eerst ook was op bank 1 , Evelin op bank 8 en Madalina bij bank 5 een zeer skinny blondine met bril , ex La luna en Verena .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Trouwens die Samira is dat een wat stevige Bulgaarse met flinke kont die een aantal jaren geleden ook in villa venus werkte en vaak achterin zat?

Terug
Naar boven