Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

dap86

Snuffelaar
6 apr 2015
9
0
Superclub, alle dames gaan bare, sommige ook anaal.

Ik ga er al bijna één jaar heen meestal voor een halve of driekwart dag, voor €150 heb ik vier sessies (entree + 1e sessie €60 daarna €30 per sessie van 1/2 uur).

Kwaliteit van de dames is prima, sommige zijn heel mooi maar er is altijd voldoende schoon aanwezig.

De prijzen in Duitsland zijn een stuk lager, ik wou dat ik dichter tegen de grens aan woonde!

Zorg wel dat je van te voren iets gegeten hebt, er zijn alleen appels, koekjes en frisdrank / koffie.

http://www.fkk-venus.com/site/1.html
Update CWP:

http://www.fkk-venus.sex/

Laatst bewerkt door een moderator:
13 mei 2015
1.163
462
Zo'n 'dagje uit' staat op mijn verlanglijstje, maar dit zou ik - vooral de eerste keer - eens samen met iemand die het klappen van de zweep kent willen doen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zal wel aan mijn rekenkunsten liggen! :lol:

voor €150 heb ik vier sessies (entree + 1e sessie €60 daarna €30 per sessie van 1/2 uur

3 x 30 = 90
90 + 60 = 150
Entree meer dan 0 euro dan wordt de dag altijd meer dan 150,-

Wat is de entree (zie niets over prijzen op de site) of had je een vrijkaartje?

Laat onverlet dat 4 x nzc voor 150 een mooie deal is !! :idea:

Noorman

A

Anonymous

Guest
Een bare Pauschallclub staat ook al lang op mijn verlanglijstje en waarschijlijk zoals voor velen is het verdomd ver rijden. Ik zit al gauw aan 300 km enkel. Ik zit dan ook nog altijd gekloot met files in Brussel en Antwerpen, gelijk hoe je naar Duitsland rijdt met de wagen.
Ik ben er dus nog niet geraakt en toch wil ik er eens geraken. Wat Ypp voorstelt om, samen met iemand die de klappen van de zweep kent meerijden, en het ginder te gaan ontdekken, is iets waar ik mij bij aansluit. Enkel denk ik dat dit niet eenvoudig is om te regelen als je niet gelijk wanneer een uitstapje naar Duitsland kunt maken.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Noorman zei:
Zal wel aan mijn rekenkunsten liggen! :lol:

voor €150 heb ik vier sessies (entree + 1e sessie €60 daarna €30 per sessie van 1/2 uur

3 x 30 = 90
90 + 60 = 150
Entree meer dan 0 euro dan wordt de dag altijd meer dan 150,-

Wat is de entree (zie niets over prijzen op de site) of had je een vrijkaartje?

Laat onverlet dat 4 x nzc voor 150 een mooie deal is !! :idea:

Noorman
Entree + 1ste sessie is €60. Een sessie is €30, dus de entree is €30. Bij binnenkomen betaal je altijd de eerste sessie. Andere sessies zijn optioneel en afhankelijk van je uithoudingsvermogen of je budget :D

• Like
Waarderingen: Flap

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan Villa Venus in Duisburg.
Absoluut geen spijt van gehad.
Iets langer dan een half uurtje gekamerd met deze prachtige meid:
angela-009.jpg

Totale schade: 60 euro

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Mijn werk maakte het plots mogelijk.....
Ik heb me ook eens in deze club verdiept.
Was een hele goede kennismaking.
De club is wat ouder maar nog erg netjes.
Vriendelijke baas en bazin.
Veel meiden en best ook mooie, een paar iets minder en ook enkele watminder m,ie.
Uiterlijkheden bedoel ik dan.
Vriendelijke bazin: de dames kregen broodjes met worst of ei.
Ik werd geroepen of ik ook trek had? Ja natuurliijk tussen de brijven door! :D
Super lief van haar.

Gekamerd met Meli. Bulgaars maar erg goed en lief.
Gelijk 2x met haar geweest en zo een prima tijd beleefd.
Ze zoent perfect, pijpt erg goed en laat zichbeffen tot ze explodeerd.
Al die 2 kamerbezoeken meerdere standjes doorgenoemen.
Niets is haar te vermoeiend of zo.
Ook cowgirl gaat ze lang door!
Ze is best mooi maar geen fotomodel.
Dat hoeft voor mij niet maar ze is gewoon lief en goed.
Beide beurten met een lekkere interne klaargekomen.

Een club om vaak te komen als het dichterbij was.
Ongelloflijke prijs- / kwaliteitverhouding!

Hoopelijk tot snle!

Noorman

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben vandaag ook voor het eerst geweest in Venus. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik heb gekamerd met (als ik de namen goed heb) Mary en Eline. Beide dames doen opwarmen op de bank om vervolgens naar de kamer te gaan. Bij beide dames een interne donatie. Dit is een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker weer naar toe.

4fun

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Ik ga deze vrijdag gaan voor de 1ste keer. Ik vertrek vanuit antwerpen. Iemand zin om mee te rijden?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Hoi Soulcharger,

Ik ga waarschijnlijk vrijdagavond rond 18.00 naar Venus. Misschien zien we elkaar daar wel :D

4fun

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ik ben redelijk nieuw hier maar ben voornemens om volgende week woensdag naar villa te gaan. Lijkt me een heerlijke ervaring.

kan iemand me iets meer uitleggen hoe het betalen gaat. Ik begreep dat je daar in je handdoek rondloopt en als je met 1 of meerdere dames naar de kamer gaat dat je dat apart moet afrekenen. Maar moet je dan eerst naar je kluisje of zo om eerst je geld te halen??????

Ik wil graag met twee of misschien wel die dames tegelijk naar de kamer. ..... Iemand nog tips over welke dames daar goed voor in aanmerking komen? Ik ga trouwens overdag.

Alvastv bedankt en wat een superforum dit :mrgreen:

gretz
bankstellie

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Betaling:

Entree en 1 kamer betaal je als je binnen komt aan de balie.
Daarna 30 per kamer wie oft du kannst.... :lol:

Beneden in de omkleed zijn kasten voor kleren.
Naast de balie zijn kleine kluisje voor je (geld)beurs.

Have fun!

Als er niets geks tussenkomst ben ik er morgen al bijtijds (voor mijn experiment ;) ).

Noorman

PS
Zelfs ik had de uitleg in dit draadje gesnapt! :idea:

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hey noorman,

Dank je voor je reactie. Ik had het niet zo begrepen. Ik ben helaas nog op vakantie in het buitenland anders had Ik zeker die kant op gekomen Haha.

laat je nog weten of je experiment gelukt is en met wie????

Gteetz
bamkstellie

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Nu ben ik morgen aan 't eind van de dag voor een afspraak in de buurt van de grens, als ik dat nou eens vlot kan afronden zou het zomaar kunnen zijn dat ik ook maar eens doorreis naar dit adres.. het heeft m'n interesse wel gewekt zeg maar!

Wat ik me wel nog even afvroeg, aangezien ik nog niet eerder bij een Duitse club ben geweest.. word het 's avonds heel erg druk hier? heb geen idee hoe het er exact aan toe gaat, heb wel hier en daar wat gelezen maar je weet het pas als je het hebt meegemaakt natuurlijk en wellicht merk je er ook niks van natuurlijk, druk of niet..
Oh en aangezien ik meer iemand ben van jacuzzi oid dan van sauna, hebben zie die ook toevallig? zie het op de site niet staan maar die is sowieso nogal beperkt.

Als alternatief had ik de chinese dametjes in Essen in gedachten, die zijn toch ook wel aantrekkelijk!

en nu maar hopen dat m'n klant een beetje opschiet :).

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Geen jacuzzi gezien, 1 sauna in de omleedruimmte.
De smoes om saunaclub te noemen is en sauna hebben.....
Hier ng niet 's avonds geweest.

Gr Noorman

PS
Je kan hier ook al vroeg binnenschieten:
10h is normaal maar ik zag ruim voor 10 al 4 man op kamer!
:eek:

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Van de week dus deze locatie bezocht.

Was er vroeg; niet vroeg genoeg omdat de 1e ronde al voor 10h op de kamer is.
Wat een hitsege hengsten toch! ;)
Theke was er laat dus mijn keuze voor het experiment (zie Waar kan ik tercht voor) 1 orgasme in 2 kutje pompen gaan maken de kamer op.
Omdat een smalle juf nodig had Lily uitgekozen en daar mee op de bank (voorin de tent) haar kutje uitgeprobeerd. Ze is erg nauw dus dat lijk me goede keuze. Haar toen verteld wat ik wilde proberen en samen hebben we Michaella erbij gehaald.
Gedrie de trap op en de kamer in. Wat voorwerk zo als gebruikelijk waar (zoals ik aldacht) Lily het minste wilde doen.
Was niet erg want Michaella is zeer goed!

Dit is zo wie zo erg geil; 2 dames om de beurt in de kut zitten met mijn tong, mijn vingers en natuurlijk met lange jan!
Toen de dames op elkaar gezet en ze om de beurt gaan pompen voor het spuiten.
Gezien de inzet/mentaliteit van Lily maar eerst goed in Michaella gestoten en de oversteek naar Lily uitgeprobeert.
Dat ging wel goed en ik zou zo wel door gekunt hebben maar Lily was toch te zwaar.
Dus afgebroken en de dames vlak naast elkaar op de bedrand.
Zo lekker verder in Michaelle en daar de eerte kwak geloost, snel eruit en bij Lily erin en verder gespoten tot ik leeg was.
Daarna nog een paar keer heen en weer de beide kutjes in mijn eigen smeermiddel! :lol:

Ik vond het erg lekker, eg geil en heel leuk!

Einde deel1, de opkuis en badderen.
Koffie en nagenieten.

Hierna mijn vertrouwde Meli aan de haak geslagen. Eerst gekletst omdat we elkaar al kende, ook de bankzaken incl. intiem voorzetje en toen naar boven. Weer goede sessie met haar. Leuke meid! Moest dit keer wel snel weg na interne donatie ivm met haar pil?? Was minder.

Weer verfrist en de opkuis. Drankjes etc.
Toen wilde ik weer met Michaella verder kennismaken. Ze was me zo goed bevallen tijdens de trio!
Was ook echt een topper! Diep intiem zo als nooit eerder en ze kronkelde van mijn tong!

Weer alle rituelen en wat in de tuinstoel.
In gesprek met een vriendelijk Duitser (nabij Venlo) was de tijd goed om te krijgen en ik had al gedacht te gaan maar werd weer geil.
Wat info over de meiden uitgewisseld (zo van, die daar bij de koffie? Ja altijd goed! etc.
Even met Marinanne nu heet ze daar Maria! kennis gemaakt. Ook weer de kuttest op de bank voor de deal voor de kamer!
Leuke sessie met haar! Rimt je ook spontaan. Ze kwam voor het erst in tijden klaar op mijn tong.
Haar ietwat kleine buikje bleef door het orgasme nog zeker 5 minuten als een 6pack in kramp staan.
Toen ze bij was gekomen richtte ze haar hoofd op met een enorme smile van oor tot oor en stak langdurig 2 duimen omhoog!
Ook hier was het een prima beurt mee!

Weer alle gebruikelijkheden en klets met de Duitser.

Nog steeds geil weer naar de kamer met Michaella.
TOP TOP TOP.
Ze was al kletsnat alleen van de gedachten aan ons vorige kamertje!
Haar overal bewerkt en ze was in trans.
Ik was zeer geil en zelfs mijn laatste orgasme was sterk en hevig!
Nooit gedacht maar dit was puur genot!!

Dat was een dag:
-met een trio met het experiment
-daarna nog 4 kamers
- zes dames in totaal
- allemaal voorneuken op de bank
-alles ohne en van de een naar de ander
(heen en weer standje van Drs P ;) )

Super geil en top kwaliteit voor weinig geld.

Noorman

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
klinkt alsof jij een goede dag gehad heb Noorman!

Ik ben dus vandaag nog even doorgereden naar hier. Ik heb het ook best naar me zin gehad, maar met zoveel overtuiging als jij dat schrijft zou ik niet zeggen. Dat komt denk ik ook omdat ik toch graag iets meer tijd aan de dame besteed en zij aan mij daarvoor terug. Ik wilde niet heel lang blijven het was niet erg vroeg en moest nog terug, morgen weer gewoon werken dusja..

Toen ik binnenkwam gaf ik aan dat het mijn eerste keer daar was, maar was niet bepaald een uitleg hoe het gaat ofzo, ik kreeg een sleutel moest naar beneden want daar kon je douchen. Het is dat ik eerder hier had gelezen dat de kleine kluisjes boven er waren om je portomonee wat dichterbij te houden anders had ik dat ook nog een keer kunnen gaan halen, niet dat het ver is maar toch, is toch makkelijk om even te zeggen lijkt me??..

Nouja ik gaan douchen, kom weer boven denk eerst even gaan zitten kijken wie er rondlopen, wat te drinken pakken.. Werd me toch even raar aangekeken door een dame dat ik niet gelijk naast haar kwam zitten, ze was niet echt bepaald mijn type dus ging er niet eens om of ik al wel wilde of niet maar afijn, niet echt een klacht maar meer opvallend zeg maar.

Al snel liep Lily binnen, ze ging zitten een bankje voor me en zat flink oog contact te zoeken, het uitzicht beviel me wel dus ben maar even naast haar gaan zitten. Op de bank al wat gaan friemelen en vervolgens naar de kamer. In eerste instantie gaf ze een beetje de indicatie dat ze het maar snel wilde afhandelen, pijpen was zo'n 3x op en neer en toen ging ze er al klaar voor liggen.. Maar ik nog nog beetje door met teasen en die had ze gelukkig door waardoor het nog een lekkere stoeipartij is geworden.

Daarna eventjes gezeten, beetje wachten eigenlijk want ik had tijdens het spelen op de bank met Lily al 2 andere dames gespot die wel interessant eruit zagen. De eerste van die 2 die vrij was bleek Marianna? te zijn, wel echt een lekker lichaampje dat zij heeft zeg! Ze had een lekkere babbel, maar eenmaal boven beetje hetzelfde tafareel als met Lily eerst, beetje proberen snel af te maken zodat ik klaar kom en dan maar verder. Zij had het niet echt door dat dat snelle gedoe van mij niet hoeft.. Uiteindelijk maar beetje bij ingegeven, was nog steeds wel een heerlijke meid hoor daar niet van :).

Al met al, weet ik niet of dit wel mijn ding is, misschien is dat het ook wel.. Maar wilde het in ieder geval eens geprobeerd hebben! Het lijkt er niet op dat ik snel terug ga, maar het is geen weggegooid geld om hierheen te gaan!

Ohja, en om zelf antwoord op mijn vraag van gisteren te geven. zo half 8 liep er denk ik een man of 10-12 rond. en volgens mij een vergelijkbaar aantal dames. Niet heel erg druk dus, redelijk in evenwicht, wat me wel opviel is dat alle mannen zo'n beetje 50+ waren :p. Niet dat ik daar over ga klagen, maar meer een opvallend feitje.. Voelde me wel ineens lekker jong haha!

Terug
Naar boven