Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Waar kun je tegenwoordig nog zc neuken voor €30/40 per 20 minuten met volspuiten?? Van mij mogen ze gerust €10 meer vragen..

4fun

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik kom zojuist van bij VV en er waren inderdaad 8 dames aanwezig zoals potentebeer vermeld en de 8 ste dame is Melissa die terug is van weggeweest , ik heb gekamerd met Larissa als eerste , daarvoor was ik speciaal naar de villa gereden omdat ik weet dat ze vanaf volgende week er voor 3 a 4 weken niet zal zijn .

Zoals steeds begonnen we te tongzoenen op de bank en na een tijdje vroeg Larissa om me op de bank te pijpen , natuurlijk zei ik geen nee daartegen en toen zijn we naar boven gegaan waarbij we snel in een 69 positie lagen en na een tijdje begon ik Larissa op zijn hondjes te neuken en na ee tijdje zijn we in reverse cowboy verder gegaan waarbij ik snel mijn nakomelingen in het lekkere kutje van Larissa deponeerde .

Na een koffie pauze besloot ik nog een ronde met Cherry te doen alreeds op de bank mekaar betasten en al snel trokken we naar de kamer , eens op het bed begon ik Cherry te beffen iets waarbij ze genoot en na een tijdje begon ze me heerlijk te pijpen waarbij ik haar al snel vroeg of ze niet wilde neuken anders had ik waarschijnlijk mijn zaad in haar mond gedeponeerd , ik ben toen in missio bij haar klaargekomen .

Ik heb ook nog wat nieuws over Michaela kunnen sprokkelen , deze werkt tegenwoordig in haar thuisland in een Chinees restaurant en het is weinig waarschijnlijk dat ze terug naar de villa komt al weet je nooit met deze dame , in het verleden is ze ook eens 1 jaar weggebleven uit de villa .

Ook nog nieuws i.v.m. Marie , die vertrekt morgen op vakantien naar haar thuisland .
Ik denk dat je Maria bedoelt, Maar fijn dat nu te weten, dan hoef ik komende week niet die kant op.
dus nog maar even wachten tot de paasdagen voorbij zijn.

pgo

Snuffelaar
24 okt 2018
1
0
ben van plan eens naar VV te gaan, welke dames (en hun leeftijden) heb je daar momenteel ?

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik was er gisteren. Het is inderdaad €40 geworden.

Eerst gekamerd met Larissa.

Daarna een trio met Maria en Alexandra. Twee lieve mooie meiden. Had helaas te kort pauze gehouden, dus werd niet goed hard. Niet gekomen. Marie heeft haar lippen laten doen. Zonde, want zoenen is stukken minder nu.

Geëindigd met opnieuw Larissa. Maria en Alexandra vind ik knapper, maar Larissa heeft die junky look waar ik geil van word.

Was alles bij elkaar een redelijk geslaagd bezoek.

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Morgen nog eens naar Düsseldorf. De vraag is: Stop ik hier of beter in Luderland?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ga lekker naar Bochum en neem 1 van de dames Sabrina, Diana, Emilia, Patrizia of Natascha want tussen 10 en 12 entree 15€.
Bel dan vv en vraag naar het aantal dames en de na(a)men van de dame(s).

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Wat een geneuzel over de prijzen. Hele maatschappij wordt duurder en duurder, we krijgen zelf meer salaris etc etc.
En deze Vrouwen laten zich al sinds mensen heugenis voor 30 euro volspuiten en mogen dus niet een keer in prijs verhogen.

Let wel geef geen oordeel over uiterlijk dames, daar zijn we zelf bij om te kiezen wie we nemen.

We doen onze naam als Nederlanders wel eer aan. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Iemand op het ijsberenforum beweert dat niet alleen een prijsverhoging van 10€ is ingegaan maar ook dat voor NZC extra 10€ dient te worden afgerekend dus voor 20 min 50€ ipv 30€. Is dit echt zo want dan gaat het om een forse prijsstijging?

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Nee hoor Robbie, geen dubbele prijsverhoging. Ik heb afgelopen zondag €40 betaald voor 20 minuten AO met interne donatie.

Ik lees verschillende meningen over de prijsverhoging. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee. Het leven wordt duurder, ook voor de dames van VV. Bovendien vind ik €40 nog steeds een heel vriendelijk bedrag.

Terug
Naar boven