Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

A

Anonymous

Guest
Top!!! lekker weer haar kontje vol spuiten,,,,, thx voor het bericht

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Net gebeld met vv en Barbara zei 10 dames aanwezig.
Ik vroeg of Angelina en Roxana er waren. Ze zei nee waarop ik zei met vakantie? Barbara weer: ik weet niet waar ze zijn en hing plotsklaps op.

A

Anonymous

Guest
weet iemand welke RTC een aanbod van jonge meiden heeft zo tussen de 18 en 21 jaar?

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Venus heeft gabriella, 18 jaar en prachtig figuur in mijn ogen. Is wel erg onervaren in het vak maar desalniettemin ijs ik het wel een leuke dame om vaker te bezoeken. Net ook ff korte kamergang mee gehad, was idd wat terughoudend maar ik laat haar zelf beetje wennen. Rustig beetje kletsen, en de sex is gewoon goed. Pijpen is niet echt top.

Vandaag weer ff langs geweest. Idd geen Roxana. Wel stuk of 10 vrouwen. Ook is kleine Ana weer terug. Heerlijke kamergang mee gehad. Ze herkende mij nog. Ook laten verwennen door Sonja. Service altijd goed, heerlijk zoenen en sex was puur genot. De perfecte milf ( ookal is bijna iedereen daar een moeder btw)

A

Anonymous

Guest
TinyLady_L0ver zei:
Venus heeft gabriella, 18 jaar en prachtig figuur in mijn ogen. Is wel erg onervaren in het vak maar desalniettemin ijs ik het wel een leuke dame om vaker te bezoeken. Net ook ff korte kamergang mee gehad, was idd wat terughoudend maar ik laat haar zelf beetje wennen. Rustig beetje kletsen, en de sex is gewoon goed. Pijpen is niet echt top.

Vandaag weer ff langs geweest. Idd geen Roxana. Wel stuk of 10 vrouwen. Ook is kleine Ana weer terug. Heerlijke kamergang mee gehad. Ze herkende mij nog. Ook laten verwennen door Sonja. Service altijd goed, heerlijk zoenen en sex was puur genot. De perfecte milf ( ookal is bijna iedereen daar een moeder btw)

øke dat klinkt goed.... nog strak van onderen?

A

Anonymous

Guest
Muzcum zei:
TinyLady_L0ver zei:

øke dat klinkt goed.... nog strak van onderen? Welke bank zit zij?

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Nee die heb ik niet gezien, Erica, Alexandra, dilaria, Carina, Sonja, Ana, gabriella, Maria en een nieuwe blonde Roemeense dame die ik zeer aantrekkelijk vond. Hoop de volgende keer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het freiercafe schreef iemand dat er op vrijdagochtend 12 tot 14 dames waren waaronder een Bianka. Ik ken geen Bianka hier maar aangezien enkele dames van Luderland hier zouden werken mijn vraag is dit de 34 jarige Bianka (zus van Tina) uit Luderland? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianka is een Roemeense en vrij stevig gebouwd met behoorlijke kont. Zie haar regelmatig in sexy zwarte kousen met kant op hoge hakken lopen dus wellicht is ze nu even hier omdat die andere RTC club nog gesloten is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jammer als het die Bianka was want had haar graag volgespoten want vind haar zeer aantrekkelijk en boek haar vaak in Leverkusen. Ik had overigens zaterdag nog gebeld en toen maar 5 dames dus was verrast/verbaasd toen ik zondag vernam dat er 10 dames waren maar ik haakte af toen Roxana en Angelina er niet waren.

Cy0530

Snuffelaar
8 mei 2016
18
1
Ze is inderdaad voor veel te vinden. Half december langs geweest en stond al scherp na het gebruikelijke gewriemel op de bank. Boven in de hall gekomen vroeg ze of ik zin had om het op de bank in de hall te doen of in een kamer. Gekozen voor de hall en een lekkere pse genoten!

Terug
Naar boven