Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik een 2tal weken geleden ook gekamerd met o.a Larissa en nog nergens last van. Zie mijn recensie van 10-12. Gevalletje van ik geluk, jij pech Schoenenreus?

4fun

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja en je kunt het dus blijkbaar ook krijgen als je gepijpt wordt door iemand met een koortslip, het hoeft niet eens via penetratie gebeurd te zijn.

A

Anonymous

Guest
een transmissie is nooit 1:1 en 100%. Dus het kan in praktijk dat als jullie beide dezelfde dame neuken de enige iets wel krijgt en de ander niet. Echter vanwege de wet van de grote getallen. De kans dat half VV binnenkort rondloopt met herpes is realistisch :shock:
Basically kann @schoenenreus nu de rest van zijn leven bij bare sex het overdragen alleen is de KANS op overdracht niet altijd hetzelfde (het virus kan sluimeren en weer opkomen)

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Zoals ik het begreep van de dokter ben ik alleen besmettelijk wanneer ik klachten heb. En geloof me met deze klachten ga je echt geen sex hebben.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Oei heftig, beterschap kerel!
Afscheiding kan ook met herpes, of wellicht meerdere infecties opgelopen. Als het een afneemt krijgt het ander de overhand wat het erger worden kan verklaren.
Hopelijk ben je een stress vrij persoon, maat van mij heeft herpes type 2, begrijp wel dat de eerste keer nog geen weerstand is en het ziektebeeld mega heftig is, zoals je beschrijft. Om je ferust te stellen, naar ik gehoord heb, de keren erop nog steeds geen pretje maar veeeeel milder.
Als je geen klachten hebt zit het virus verscholen in de zenuwcellen te wachten tot je weerstand afneemt. :roll: sex is dan wel weer goed voor je weerstand boost.

20 aug 2022
1.328
767
Helaas, was de bezetting laatst dramatisch, wellicht door 'Urlaub', maar VV zonder toppertje zoals Roxana is voor mij een reden voorlopig niet meer naar VV te gaan om een dame vol te pompen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En bovendien de laatste keer een aantal dames (Melissa, Angelina en Bahar) die meer oog hadden op Bulgaars-/Turkse mannen waardoor je voor piet snot op hun bank zat.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Melissa heb ik inderdaad ook een keer gezien dat ze met een landgenoot langdurig in gesprek was terwijl er een man naast haar zat. Net de omgekeerde wereld daar, want vaak moeten die meiden uit Bulgarije en Roemenie niets van hun mannelijke landgenoten hebben. Dit heb ik in het verleden al zo vaak gehoord in de straatprostitutie en hotel/thuisontvangst.

A

Anonymous

Guest
Robbie,

Roxana werkt bij FKK van Goch doet zij daar ook zonder neuken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Aanstaande zaterdag grote kans dat ik villa venus weer aandoe want happy hour is nergens meer van toepassing en die andere RTC club in Leverkusen zal nog wel dicht zijn.
In de villa, indien aanwezig, kan ik rekenen op een aantal dames waarmee ik graag zou willen kameren en als het op het uiterlijk aankomt is Melissa wel mijn absolute nummer één gevolgd door Michaela en Roxana. Qua (orale) service is Bahar top en Angelina die sinds medio november debuteert daar zou ik ook wel een nummertje mee willen maken want heb nog niet met haar gekamerd maar qua uiterlijk bepaald niet verkeerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben momenteel in Duisburg. Morgenochtend eerst bellen met de villa voor het aantal dames en de aanwezigheid van Angelina, Roxana en Bahar. Indien alledrie niet aanwezig dan linea recta naar NL en mocht Angelina en/of Roxana en Bahar er zijn dan naar villa venus.

Terug
Naar boven