Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Vraagje, heeft er iemand een plattegrond of zo hoe de bankindeling loopt? 1 bij de handdoeken en voorste rij zal tm 5 zijn, maar daarna?

20 aug 2022
1.328
767
Banknummers dames afgelopen zaterdag
#1 Alexandra
#2 Gabriella
#3 Erica
#4 Vanessa
#5 Roxana
#6 Larissa
#7 Bahar
#8 Michaela
#10 Angelina
#11 Sonja
#12 Cherrie
#13 Maria

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
@schoenenreus ik ben waarschijnlijk van de partij zaterdag ochtend. Heb enorm zin in gabriella en wil Angelina proberen. Voor de rest zie ik wel welke dame nog meer.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Als je een wat dikkere man met een baardje ziet lopen dan ben ik het en mag je me eventueel best aanspreken als je dat wil.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Dan zie ik jou mogelijk zaterdag Schoenenreus. Ga mij lekker laten verwennen zaterdag. Is afgelopen dagen een groot opkomst. Dus voor ieder wat wils. @ potentebeer veel plezier daar en zien elkaar wel weer een keer ;)

Blunder

Snuffelaar
30 nov 2019
23
1
Maandag waren er veel dames en weinig beren. Eerst maar met Roxanna ( geloof ik) gekamerd. Prima ervaring, leuke dame ( zat op bankje achter 5, niet op plattegrond genummerd).
Daarna Gabriella. Zij was erg afstandelijk en een vingertje erin deed al pijn. Door haar krappe inkomen snel afgemaakt. Geen klik. Hopelijk is de pijn bij een vingertje geen voorteken van ziekte, soa. Maar met Gabriella zeker geen herhalingsgevaar. Ze deed het opvallend met tegenzin.
Op zich was de villa goede indruk voor goedkoop en voldoende keuze.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Is dit nou DE club voor bare? Qua bezetting en alles of zijn er nog betere of groter? Tuurlijk is een mening persoonlijk, maar dit is eerste van zo'n club waar ik geweesr ben en weet niet of ik ergens anders beter of meer kan krijgen. Woensdag heb ik weer tijd, vandaar.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Er zal vast wat beters te krijgen zijn maar dit is het dichtste bij voor mij dus zolang het aanbod hier goed blijft zoek ik niet verder.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Oke, dan ga ik woensdag hier nogmaals wandelen. Sluit me aan over Gabriella dat ze terughoudend is. Dacht dat aan mij lag omdat nieuw was, maar is blijkbaar gewoon zo. Angelina ga ik zeker nogmaals bezoeken. Toppertje

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Verleden week vrijdag heb ik niet met haar gekamerd , ik ben gisteren nog in VV geweest en het er eens op gewaagd om met haar een kamer te doen n het is me zeer goed bevallen met Larissa , ze laat heel veel toe wat ik enorm apprecieer en we hebben het afgemaakt in reverse cowgirl eigenlijk het favoriete standje van mij .

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
alsnog een verlate recensie. Vorig week hier geweest. Volle bak met dames
Had Bahar geappt dat ik zou komen en ze kwam gelukkig ook direct naar me toe toen ze klaar was met een andere klant
Over Bahar al genoeg geschreven, topsessie. Vooral het pijpen blijft iets bijzonders

Daarna wou ik met Angelique die naast Bahar zit kameren. Echter hier zit geen leven in en ze blijft maar jammeren tegen de andere dames. Kamergang dan ook niet gemaakt

Hierna viel mijn oog op melissa. Niet de slankste waar ik normaal op val. Maar was een prima kamergang. Erg leuke dame die haar vak verstaat

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Vandaag vol goede moed afgereisd naar de villa vanwege de lovende recensies de afgelopen week. Het misschien wel extreme aantal vrouwen trok mij en een maat over de streep om toch nog snel een keertje te gaan dit jaar. We waren rond 10.45 in de villa en schrokken eigenlijk een beetje hoe weinig handdoeken er lagen. We kwamen niet verder als 7 handdoeken ten opzichte van 15 eerder deze week. Juist het vaste ploegje dames schitterende in afwezigheid en daarvan stonden er minstens 3 op mijn lijstje voor vandaag. Dit was dus een grote teleurstelling.

1e kamer met gabriella en daar kan ik kort over zijn, niks waard. Na 2 minuten op de bank al naar een kamer en heb het in de gaten gehouden gedurende de dag en ik heb het langste op haar bankje gezeten van alle beren. Pijpen was zeer matig, neuken deed zeer en ik zou haast zeggen liters glijmiddel maakte het er ook niet leuker op. Uiteindelijk mezelf maar afgetrokken om klaar te komen.

2e kamer met Larissa en dat was opzich prima alleen op een of andere manier zat neukend klaar komen er ook weer niet in

3e kamer met Dilara was ook prima alleen deze ronde helemaal niet klaar kunnen komen.

Ik kan dus wel spreken over een zeer teleurstellende dag en heb wel een paar mogelijke oorzaken. Ten eerste al de teleurstelling dat mijn favorietjes er niet waren en ten tweede is het ontzettend druk geweest op het werk de afgelopen paar weken dus waarschijnlijk gewoon te moe om een goede prestatie te leveren.

Aanwezige dames:
Bank 1: skinny blondje
Bank 2 gabriella
Bank 3 dame met tatoeages (vergeten naam te vragen)
Bank 4 erika
Bank 6 Larissa
Bank 7 bahar
Bank 8 Dilara
Bank 13 Maria

Sonja, cherry, angelina en de Braziliaanse dame zijn tot nader order in Arab*lla in b*chum te vinden omdat daar te weinig dames zijn.

Michaella en Roxanna zijn op vakantie.

Al met al een teleurstellende dag maar wel geld over gehouden voor een volgende keer.

Terug
Naar boven