Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik weet nog niet zeker of ik zondag naar de villa ga want in NL zijn er ook dames die ik kan volpompen voor € 50 waarvan eentje zelfs met anaal. In de villa zou ik zeker voor Angelina gaan en als Bahar mee wil werken die ook en misschien is donkere Lucy wel van de partij.

20 aug 2022
1.328
767
Als ik jou was zou ik niet meer inzetten op Bahar, op een of andere manier heeft ze geen klik met jou.
Melissa in Grimberg kan ook waanzinnig goed pijpen, wellicht een alternatief voor jou i.p.v. Bahar?

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Robbie, waar zijn die NL'se dames te vinden?
Ik zoek het ook liever dichter bij huis.
Ik woon in Utrecht dus is lekker centraal!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
In A'dam (Wallen) in de Molensteeg zitten 3 dames die bare gaan voor 50€ (Isabel, Maria en Leida) en in de doubletstraat in Den Haag ook genoeg dames.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Ja, ben ook wel benieuwd Robbie, je mag me altijd een PB sturen.

Gisteren inderdaad voor het eerst hier geweest. Was bijna niet te zien vanaf de straat. Aangebeld en de deur werd open gedaan door Gabriëlla. Inderdaad lekker figuur. Naar beneden, klaar gemaakt en beetje onwennig naar boven. Wat een rokershol voor de niet roker.

Er zouden 10 dames zijn, maar heb er maar 7 gezien.
Maar meteen bij Gabriëlla gaan zitten, beetje friemelen op de bank en naar boven gegaan. Ze was niet enthousiast om te gaan tongzoenen en ze gaf aan moe te zijn. Schiet lekker op om 11.00 uur in de ochtend.

Toch maar mijn plezier genomen en van haar mooie lichaam genoten. Niets gezegd en zo al mijn zaadjes gelost intern. Weer op de banken gaan zitten. Is toch wel anders dan Babylon, niets te eten, helemaal niets. Beetje rondkijken en mijn aandacht werd getrokken door een mooie dame. Ze ging wel met een wandelaar en ik meteen op haar bank.

Ze kwam terug en lachte al. Begon me meteen te tongzoenen en stelde zich voor, Angelina. Wauw wat een schatje. Lekker lichaam, meteen hand onder mijn handdoek en maar zoenen. Op naar de kamer en daar ging ze vrolijk verder alleen nu met haar mond. Pijpen was goed en ze wilde boven op komen zitten, maar had problemen met de maat. Geen probleem, dus maar andere standjes gegaan en hier ook intern gedoneerd zonder probleem.

Na 1,5 uur weer buiten en 90 euro lichter en wat zaad. Was leuke ervaring en kom zekers nogmaals terug.

20 aug 2022
1.328
767
Hey Titlover, bedankt voor je verslagje.
Kun je Angelina beschrijven?
Heeft ze een strak kutje?
Anders zie het morgen wel of zij iets voor mij is om vol te pompen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ook niet mijn type. Heb haar wel dit jaar nog voor het eerst geneukt en volgespoten maar qua seks deed het me niet veel.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Helemaal mijn type. Ik houd wel van skinny met miniatuurtietjes. Voor mij een reden om binnenkort nog eens naar Duisburg te gaan. En vooral de seks met haar is altijd geweldig. Het is alweer lang geleden, maar ik heb goede herinneringen aan haar.
Maar is er ook iemand die al effectief Larissa terug gezien heeft de laatste dagen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En potentebeer nog de villa bezocht vandaag want ben nieuwsgierig naar je bevindingen?

20 aug 2022
1.328
767
Rond 13:00 aangekomen in de villa en zoals altijd een hartelijk welkom door Barbara en de 30 euronen overhandigd.

Aanwezig in de Villa Roemeense troepen: Alexandra, Gabriella, Erica, Vanessa, Roxana, Larissa, Maria, Michaela en Bulgaarse troepen: Bahar, Angelina, Sonja, Cherrie.

De bezetting beren vrouwen was ongeveer 1 op 2, dus was goed te doen, er was in ieder geval keuze voldoende.

Toch maar weer gekozen voor Roxana, ach wat moet ik daar nog over vermelden.
Een lekker half uurtje met Roxana op de kamer geweest en deze keer vaginaal volgepompt i.p.v. anaal.

Na de kamergang samen met Roxana de sauna in geweest, de dames klaagde allemaal dat ze het koud hadden, en haar daar een lekkere massage gegeven.

Rond een uur of 15:30 de Villa verlaten richting NL.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Bliksembezoek aan de villa

Na mijn bezoek aan de Chinese salon in Wuppertal (zie verslag aldaar) naar de villa gegaan voor een kort bezoek en bevrediging want ik had weinig tijd. Ik had mijn zinnen gezet op Erika - ik weet: mindere recensies maar wilde haar toch proberen. Ik arriveerde rond 11:30 uur, betaalde Barbara en zag een grote hoeveelheid handdoeken/dames op de banken, een flinke bezetting en naar het leek redelijk wat beren maar niet te druk. Ook Erika zat op de bank dus dat leek goed te gaan komen.

Snel beneden me omgekleed en even met een kop koffie in het zitgedeelte bijgekomen en de situatie verkend. Daarna naast Erika plaatsgenomen die begon te friemelen en zoenen. Vrij vlot een kamer opgezocht, 11 in dit geval in de hoek op de begane grond. Op bed plaatsgenomen waar Erika mij begon te pijpen na eerst mijn lul met een doekje te hebben opgepoetst. Best een aardig gevoel maar ik kwam er nog niet echt van in de stemming. Na een tijdje de rollen omgedraaid waarbij ik Erika befte. Ik had ook niet het idee dat zij in de stemming was of kwam want op een gegeven ogenblik riep ze "fertig", ik was zeker dat ze niet was klaargekomen maar goed, dan maar neuken.

Na het aanbrengen van wat glijmiddel (aan de buitenkant !) missio ingelogd, en rustig neuken waarbij Erika ongeïnteresseerd mee kreunde. Op een gegeven moment stopte ik waarbij zij dacht dat ik klaar was. Dat was ik niet en in cowgirl verder gegaan maar dat kon/wilde ze niet volhouden. Tenslotte haar gevraagd wat zij het meest comfortabel vond en ik mocht kiezen tussen missio en doggy. Het werd doggy en het zo afgemaakt.

Ook Erika heeft gedaan wat ze moet doen maar ik vond het allemaal wat inspiratieloos. De 2 sessies van deze dag waren voor mij weinig bevredigend. Helaas had ik geen tijd meer om een spetterende sessie met een andere dame te doen en ben de villa verlaten op weg naar mijn afspraak.

20 aug 2022
1.328
767
Robbie zei:
Ik ben benieuwd naar die Angelina want las dat ze een strakke kut had en volspuiten no problem.

Als potentebeer even wil checken of dit klopt ben ik er a.s. zondag wellicht?

Hi @Robbie,
Angelina is dus niet mijn type vrouw, ook al ziet zij er niet onaardig uit, dus heb haar niet vol gespoten.
Ga jij morgen nog naar de Villa?

20 aug 2022
1.328
767
Melissa in Grimberg haar pijpkunsten zijn voor mij helemaal top en ook het volspuiten.
Heb haar in totaal tweemaal volgepompt, een derde zit er weer dik in.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als ze zo goed is ga ik zaterdag eerst naar de Grim voor die Melissa (welk banknummer zit ze trouwens) en daarna naar de villa voor ook een Melissa als ze er is en Angelina.
Was Sarah er trouwens niet want je hebt haar niet bezocht?

Terug
Naar boven