Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@4fun

Je bent zeker 45 minuten bij Bahar geweest zeg je.
Toch vreemd dat ze genoegen neemt met die 30€ want zei ze dan dat 30€ ok was of gaf je haar zonder nadenken 30€ en accepteerde ze dat dusvwat mij nogal bevreemd als een kamergang van 45 minuten 50€ bedraagt.

Ik was laatst ook 45 minuten bij haar binnen en gaf haar 50€ wat mij redelijk lijkt. Ze gaf niet aan wat het zou kosten maar ik weet wat de kosten zijn voor 20, 30, 40 en 60 minuten en handel daar ook naar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus als ze genoten heeft volstaat een lager bedrag?
Maar 4 fun met zijn ruim 45 minuten en 30€ vind ik wel erg karig. Een fooi van 10€ had ze zeker verdiend maar ik betaal haar altijd wat haar toekomt qua tijd en om haar dan opeens minder te geven vind ik best wel gedurfd want weet niet wat haar reactie zal zijn maar genieten doet ze zeker met mij want Bahar laten klaarkomen daar zorg ik wel voor.

20 aug 2022
1.328
767
Ja, zij geeft dat aan, dat ze genoten heeft en niet meer dan 30 wil ontvangen voor 30 minuten kamergang, ook al geef ik haar het normale kamertarief plus fooi ,dan accepteert ze dat niet en geeft Bahar de rest van het geld aan mij terug.
Ze voelt zich op haar gemak bij mij, zegt ze dan.
Grappig want zo vaak ga ik ook niet met haar op de kamer, in totaal 2 keer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bijzonder want heb haar ondertussen minstens 5 maal bezocht waarvan de meeste kamergangen 20 minuten zijn en laatst 45 minuten en ik dacht tweemaal 30 minuten maar nu ik even terugdenk gaf ik haar eenmaal 50€ en wilde ze 10€ teruggeven en ik zei hou maar. Misschien dat ze daarom mij niet wat teruggeeft maar belangrijk is het verder niet. Ik ven allang blij als ik met haar kan kameren want wat ik al eerder opmerkte een plek op haar bank geeft absoluut geen garantie voor een kamergang met haar want ze loopt gerust naar een andere bank waar een klant van haar zit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik pak het de volgende zo aan dat ik net doe alsof ik niet meer precies weet hoelang ik binnen met haar was en zeggen in de trent van: wat krijg je van me?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Dat klopt Robbie maar ik ken Bahar al heeeel lang en als ze mij ziet is het altijd een feestje :lol:

4fun

20 aug 2022
1.328
767
Ach 30,40 of 50 euro, zo'n mooie dame volpompen voor dat geld, waar kan dat in NL?
Roxana is voor 50 euro 20 minuten anaal vol te spuiten, is ook spotprijs.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Top lees dat Maria er weer is. Lees niet vaak recensies waar zij in voor komt, maar ik heb haar nu een keer gehad en ik vond het erg prettig en qua figuur helemaal perfect voor mij. Hoop er a.s. zaterdag weer heen te kunnen gaan. :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; Roxana anaal volpompen zit ik ook aan te denken omdat haar kutje behoorlijk ruim is en anaal voelt natuurlijk strakker aan maar heb niet veel ervaring met anaal en wellicht voelt het zo strak aan dat ik haar veels te snel volspuit. Bovendien ben ik toch wat bevreesd voor anaal aangezien de kans op een soa wordt vergroot door meer bacteriën.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Paco69, Maria is inderdaad een lekkere en vriendelijke dame met goede pijp skills. Tis al weer even geleden dat ik met haar op de kamer ben geweest. De volgende keer neem ik haar ook weer eens. Ik hoop wel dat Larissa snel weer aanwezig is, heerlijke Skinny lichaampje.

4fun

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Visit this Thursday 13 October at the Villa Venus.
Arrival at 10.00 am and payment of the entrance fee of 10 €.
Girls present : Michaela, Sonja, Maria, Bahar and a 40 year old woman (name unknown) sitting on sofa 6 (in place of Larissa who was absent), another woman (name unknown) sitting on sofa 11.
First very good 30 minutes session with Bahar who told me she came twice.
At about 12.00, Erika (sofa 2) and two young women of about 25 years old that I had never seen before arrived: Vanessa (sofa 4) and Maya (sofa 5).
Vanessa (1m60, 60 kg, cup B), Maya very thin (1m60, 45 kg, saggy tits cup B with big dark areolas.
My second 30 minutes session with Maya, quite passive, sucks well, good sex but doesn't want CIP; so I came on her pussy and not inside.
So absent today were Alexandra, Christina, Anna,, Roxanna, Larissa, Melissa and Dilara. Too bad, I would have liked to do my usual session with Roxanna.....

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Ik ben de berichten in dit forum topic aan het lezen. Ik ga wel vaker naar privéhuizen of privé ontvangst bij een dame. Ben nog nooit bij een fkk saunaclub geweest. Na het lezen van de berichten hier heb ik wel heel veel interesse om een keer naar Villa Venus te gaan. Het meeste is wel duidelijk na het lezen van de berichten.
Wat ik niet zo direct kan vinden, moet je zelf iets meenemen van badjas/handdoek?
Hebben ze een eigen parking daar? Ik ga wellicht met de motor en wil deze op een geschikte plek neer kunnen zetten. 😊
Als ik op een maandag ga, is dat een geschikte dag met drukte en dames die dan aanwezig zijn?
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan/wil geven. Mag ook een PB zijn. Alvast dank daarvoor. 🙏

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Je hoeft niets mee te nemen. Je krijgt een handdoek van de zaak. Badjassen doen ze niet aan.
Parkeervakken zijn langs de weg, en altijd wel een vrij.
Maandag lijkt mij de slechtste dag maar ben er nooit geweest op een maandag.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Maandag is een prima dag; niet zo druk met mannen normaliter en voldoende 6-8 dames aanwezig.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
LoneWolf zei:
Parkeervakken zijn langs de weg, en altijd wel een vrij.

Let op dat je met het verkeer mee parkeert!!!!
Tegen het verkeer in parkeren is op de een of andere wijze niet toegestaan weet ik uit ervaring.

Terug
Naar boven