Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
rickske123 zei:
Omdat het vandaag mijn verjaardag is en ik dacht ik ga me lekker laten verwennen in de villa ,
...
Verder waren er ook nog aanwezig terug van weggeweest , Michaela , Alexandra , Sara , Nellie , Melisa en Maria .
Nog gefeliciteerd rickske123 en zo te lezen heb je wel genoten.
Nog bedankt om te posten wie er waren, altijd fijn.
Ik ben er sinds mijn vakantie nog niet geweest, wacht ff af tot Bahar er weer is... ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Begrijp het trouwens niet helemaal van Bahar want ze maakt heus wel kamers in de ochtend als ze er tenminste vroeg is heeft ze me verteld; alleen misschien omdat ik echt voor de seks kom en niet om te kletsen wil ze met mij liever in de middag. Seks vergt natuurlijk meer energie voor een dame en ik neuk best wel intensief.

Heb Bahar ook wel eens vroeg gezien maar dan nog niet beschikbaar omdat ze haar handdoek nog niet over haar bank heeft gehangen. Ze is dan op haar kamer of doet wat "klusjes".

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
DutchDude zei:
Nog bedankt om te posten wie er waren, altijd fijn.
Ik ben er sinds mijn vakantie nog niet geweest, wacht ff af tot Bahar er weer is... ;)

DutchDude, Bahar is sinds afgelopen maandag weer aan het werk

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Gisteren naar Villa Venus geweest. Ik kwam rond half twaalf aan.

Aanwezig waren: Alexandra, Erika, Roxane, Bahar, Sonja, Michaela, Maria.

Maria was bezet, daarom gekamerd met Alexandra. Ik vind haar echt een lekker ding, maar de vorige keer dat ik met haar had gekamerd, vond ik de service tegenvallen. Dat was deze keer heel anders! Lekker met haar gezoend, haar gelikt. Pijpen was goed. Is missio volgespoten. En tussendoor gelachen, wat een vrolijke meid.

Tweede kamer met Maria. Zij blijft toch mijn favoriet, ondanks de siliconen. Die felblauwe ogen en die prachtige lach, haar zachte huid en de geweldige service. Heerlijke gfe, zalig in haar klaargekomem. Daarna nog een mooi gesprek gehad.

Derde kamer met Roxane. Was lekkere geile seks. Ze is prettig gestoord. Voor de derde keer heerlijk klaargekomen. We hebben wel iets van een klik, want de rest van de middag kwam ze regelmatig even langslopen bij de bank waar ik zat. Even kusje geven, even op schoot, even sexy dansen, beetje geinen. Echt een leuke meid.

Vierde kamer nogmaals met Maria. Was opnieuw top!

Ik had nog best een vijfde en zesde kamer gewild, maar ik moest op tijd weg. Heb een topmiddag gehad. Het viel me op dat de sfeer erg goed was. En dan waren Larissa, Anna en Laura er nog niet eens, dus voldoende reden om snel weer terug te komen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Leuk verslag, en dat gedrag van Roxanne, heel herkenbaar, klantenbinding of de totale service van de betere dames, kies maar ... ;)
Altijd toch wel dat extraatje, de kers op de taart, als een dame je zo behandelt...
En bedankt voor de line up... Helpt me te bepalen wanneer mijn volgende bezoek weers eens gaat plaats vinden.... :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kom net thuis van een dagje villa venus en ben behoorlijk gefrustreerd geraakt en Bahar was daar debet aan.

Al om 9.45 in de villa en Michaela was er al dus dat was een goed begin. Omdat ik weet dat Bahar op gang moet komen al gelijk naast Michaela gaan zitten. Op de bank wat friemelen, zoenen en ze trok me af. Na een poosje gaan kameren en de seks was weer goed alleen iriteerde het me dat ze opeens zei dat het naar een half uur zou gaan terwijl ik net een kwartier of 1 minuut langer met haar bezig was dus ik ging niet lang meer door en kwam ook niet meer klaar. Ik zat er niet zo mee want ik dacht mijn sperma krijgt Bahar dan wel maar Michaela vond het wat raar dat ik niet klaarkwam. Heb haar 30€ gegeven en toen kort pauze genomen.

Daarna op de bank van Bahar plaatsgenomen. Bahar zei nog iets van een paar minuten dus ik dacht dat ze vrij was en naast me zou komen zitten. Echter; opeens kwam Nellie naar me toe en zei dat Bahar bezet was en dat de klant op haar bank zou plaatsnemen. Toen Bahar op haar plek ging zitten vroeg ik haar nog of ze bezet was en ze zei dat ze zo een klant kreeg. Die kwam rond 11.15 uur en bleef tot liefst 12 uur naast haar op de bank zitten. Het bleek een Hollandse man te zijn. Dat voorspelde weinig goeds en ik zag Bahar een keer beneden komen om 12.15 uur waarna ze weer naar boven ging. Tegen 14 uur kwam ze weer in het zitgedeelte waar ik nog steeds op haar aan het wachten was en opeens sprak ze me aan en zei dat ze tot 18 uur bezet was. Dus die "beste" man had haar van 11.15 tot 18 uur geboekt dus bijna 7 uur. Dat had ze me beslist eerder kunnen mededelen want nu heb ik twee en een half uur voor noppes op haar zitten wachten. Haar handdoek hing over haar bank dus haal die dan weg als je zo'n lange tijd niet beschikbaar bent en anders een bordje met tot 18 uur bezet of iets dergelijks. Van de kant van Bahar kan ik het wel begrijpen want makkelijk verdiend met een vaste klant naar ik aanneem en niet veel seks. Heb haar nog wel gezegd dat ik speciaal voor haar kwam en maar 20 minuten nodig had maar dat mocht uiteraard niet baten. Snap niet dat je in een saunaclub 7 uur lang met 1 dame moet kameren. Vindt het sowiezo asociaal/egoistisch tegenover de mannen die gewoon niet al te lang met haar willen kameren en dit niet kunnen omdat ze een hele middag en zelfs deel van de ochtend door 1 persoon wordt geboekt. Ik zou zeggen ga naar een privehuis als je lang met een dame wilt zijn maar niet in een saunaclub. Als elke dame zo lang wordt geboekt door een klant dan krijg je ern hoop boze en ontevreden mannen die het wachten beu zijn waardoor ze misschien de club de rug toekeren en dat is voor de dames alleen maar nadelig

Ik zal Bahar hierover de volgende keer zeker op gaan aanspreken en haar zeggen mij vroegtijdig te informeren mocht ze weer zo'n megalange kamer met een klant maken want iemand zo lang laten wachten vind ik niet kunnen.

Na deze teleurstelling; want vorige week zondag wilde ik ook met haar kameren maar was ze niet aanwezig ging ik direct bij Erika op de bank zitten. Moest nu weer een poos wachten maar dat was ik al gewend en toen ze naast me zat was ze vrolijk en wilde gelijk een kamer. De seks was wel oke maar totaal niet vergelijkbaar met Bahar. Bahar is lekker strak en geniet ook van de seks en wil zelf ook klaarkomen en haar pijpkunsten zijn ongeevenaard.

Ik wilde volgende week eigenlijk niet naar villa venus maar Bahar is zo verslavend voor mij maar ik zal dan wel zo slim zijn om eerst te bellen en vragen of ze aanwezig is en beschikbaar want weer zo'n malloot die haar de hele middag heeft geboekt daar zit ik niet op te wachten.

Nb: aanwezig waren Alexandra, Erika, Roxana, Cherry, Bahar, Sonja, Maria, Nellie, Michaela en nog 1 nieuwe (Brazilaans volgens Michaela).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Erika vertelde mij dat Laura en Dilara weg zijn bij villa venus. Gisteren kwam Laura nog even binnen maar vertrok snel weer. Ze zou nu in de Arabella moeten zitten en Dilara in Velbert. Erika gaf aan dat Dilara te weinig kamers maakte en daarom probeert ze het elders. Jammer want Dilara vond ik best wel oke en qua uiterlijk wel mijn type. Ze springt dus snel van club naar club want van Verena naar villa venus en nu een club in Velbert in korte tijd. Gisteren vertrok Roxana vroeg in de middag. Ze zou naar het ziekenhuis zijn gegaan vertelde nichtje Erika.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Dilara is toch al vaker een poosje weg geweest? En ik snap dat als ze weinig kamers maakt het ergens anders gaat proberen maar volgens mij levert ze ook niet de allerbeste service dus dat kan ook al schelen.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Oh nee hè, wat erg voor Roxana. hoop niks ernstigs, zie haar graag terug. Zal het graag horen zodra de iemand het weet, alvast bedankt. Laura is een mooie dame maar de service is niet voor herhaling. Kan aan mij liggen. Zal haar niet veel missen. Zolang er nog genoeg toppers zijn zal ik er vaak tevinden zijn ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Laura geeft een zeer beroerde service. 1 keer mee gekamert, nooit meer. Ik zal haar niet missen.

Dilara (haar zus) geeft een wisselende service, het is meer een gehaast afwerkertje en ze maakt haar 20 minuten ook niet vol, eenmaal klaargekomen bij haar is het ook klaar met de kamer. Ik zal haar ook niet missen. Dat ze weinig kamers maakt ligt aan haar service, mannen zijn niet gek.

Maar dat geeft in ieder geval ruimte voor potentiële nieuwe dames, die mogelijk een betere service leveren. We zullen het zien.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Afgelopen weekend op beide dagen de villa weer bezocht. Schijtkoud weer buiten en de verwarming liet het zaterdag afweten. Gelukkig was deze zondag weer gemaakt. Aan het eind van het weekend de club weer naar volle tevredenheid verlaten.

Mooie kamers gemaakt weer naar volle tevredenheid van mij, en de dames natuurlijk, want zolang deze financieel gecompenseerd worden vinden ze het al snel prima.

Als eerste lekker gekamerd met Alexandra. Altijd lekker met deze petite dame. Grappig blond haar en een super gebruind lichaam. Even friemelen op de bank en op naar een kamer. Rustig aan zoals gewoonlijk; lekker tongen en elkaars lichaam verkennen. Als eerste werd ik heerlijk op volle sterkte gepijpt door haar waarna ze bovenop me klom om me te berijden. Standje gewisseld en in missio mijn nakomelingen in haar achtergelaten. Top kamer, niks mis mee.

Beetje sauna doen waar veel dames langskwamen om zich op te warmen; zo ook Bahar die dan wel even de tijd heeft voor een knuffel en een tong bij mij. Daarna de club verlaten vanwege een afspraak in de omgeving.

Zondag weer terug in de club en een mooie kamer gemaakt met Maria die gelukkig ook weer terug was. Om al mijn favo's compleet te hebben is het nu nog wachten tot Lucy weer eens langskomt. Mooie kamer met Maria, heerlijk om met die jetsers te mogen spelen en vervolgens als we geil genoeg zijn mijn puddingbuksje in haar te planten. Volgepompt en na een uur de kamer weer verlaten. Altijd goed, altijd kwailiteit.

Daarna was het de beurt aan Bahar, toch wel mijn meest favoriete dame. Ik wist dat ze beide dagen overdag druk zou zijn dus ik had tactisch wat afspraken gepland. Toen de tijd daar was, was ze natuurlijk niet van me weg te slaan :lol: en het was Bahar all over me op de bank. Leuke ontvangst op de zondag en fijn om zo enthousiast ontvangen te worden. Ik vind het een topper en op de kamer hebben we dan ook maar alle verloren tijd goed en dubbel en dwars ingehaald. Super pijpbeurten gehad want dat kan ze als de beste en heerlijk geneukt in diverse standjes en meerdere keren mijn nakomelingen met veel liefde in haar gedeponeerd. Bahar heeft mijn weekend een supermooi einde gegeven en daar ben ik haar dankbaar voor. Top vrouw, top service. Voor herhaling vatbaar en dat zal dan ook op korte termijn weer gebeuren :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Hoe bedoel je lezen? Je was daar zondag en Bahar was vanaf 11.15 uur opeens bezet en die persoon bleef met haar kameren tot 18 uur wat Bahar me vertelde dus als je rond die tijd met haar was heb je de hele middag tot 18 uur met haar opgetrokken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En anders was je pas vanaf 18 uur met Bahar want toen was haar klant met een "Megazimmer" eindelijk vertrokken.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Precies wat ik zeg. Lezen! Wat probeer je mij in de schoenen te schuiven? Zo vermoeiend dit.
Ee staat dat ik met Maria heb gekamerd en daarna met Bahar.

Daarnaast ben ik overigens niemand verantwoording schuldig, en zeker niet aan jou. Je bent niet verslaafd aan Bahar, eerder geobsedeerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wat is dat voor slap gelul als ik een normale vraag stel. Ik kwam voor Bahar en één of andere malloot had haar 7 uur lang opgeëist in de villa. Dat heeft niks met obsessie te maken want anders maakte ik wel langere kamers met haar. Vindt 30 minuten prima en als iemand 7 uur lang met Bahar optrekt dan ben je pas geobsedeerd aan haar en als je vaag wilt doen mij ook best.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Laten we ons richten op waar we hiervoor op het forum zijn in plaats van kat-en-muis en detective spelen. Bedankt beiden voor de bijdragen. Overweeg zelf weer in af te reizen naar Duisburg.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Doe es ff normaal joh; ik heb niks te verbergen en alles staat in mijn verhaal; niks vaags; je moet leren lezen.
En jij kan het geen obsessie vinden, maar als de kamer jou te lang duurt en je gaat aan haar deur staan luisteren dan loopt er om jou woorden maar eens te gebruiken maar een malloot daar rond in de villa

Terug
Naar boven