Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Op het moment erg druk, aanwezigen zijn: Sonja, bahar, Roxana, Erika, flori, zhara, Alexandra en nog 2 oudere dames. Geen Maria dus.
Over Roxana. Ze werkt maandag wel en toen ik vroeg over vorbesamt dacht ze dat ik dat wou, ik zei alleen dacht ik ter informatie wou hebben, maar toen ik het vroeg deed ze er niet moeilijk over.. Dus ik denk date het geen probleem is.
Een heerlijke date gehad met Roxana en met Sonja, ik hoop nog op Alexandra maar die zit al 4 uur op een kamer als het niet langer is. Heel veel lange kamergangen vandaag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Onbegrijpelijk dat zulke lange kamergangen worden toegestaan en zeker met veel mannen en relatief weinig vrouwen. Ik vind 2 uur al heel wat maar 4 uur of langer vind ik van de zotte en eigenlijk asociaal naar andere mannen toe.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Robbie zei:
Onbegrijpelijk dat zulke lange kamergangen worden toegestaan en zeker met veel mannen en relatief weinig vrouwen. Ik vind 2 uur al heel wat maar 4 uur of langer vind ik van de zotte en eigenlijk asociaal naar andere mannen toe.

wat een onzin....
welk recht heb jij om een lange kamergang te beperken....voor andere mannen die daar gewoon voor betalen....
tjee.....het wordt hier met de dag gekker

A

Anonymous

Guest
Mwah ik vind er wel iets voor te zeggen. Villa Venus is niet een high class FKK ofzo.
dus een max van 1-2u per kamer is niet heel gek. Zeker als het druk is qua beren.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
dan wordt het tijd dat jullie met zijn tweeen een eigen fkk beginnen en de regels gaan bepalen.... zeg ik....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat recht heb ik zeker doubledipper. Als je een halve dag met dezelfde dame wil neuken ga dan naar een privé dame. In een club is het de bedoeling dat zoveel mogelijk mannen komen en als lieden die daar komen het normaal vinden om meer als 4 uur met 1 dame te kameren zullen velen afhaken want ben daar niet om urenlang op een bankje te zitten wachten tot een dame weer vrij komt.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
doubledipper zei:
dan wordt het tijd dat jullie met zijn tweeen een eigen fkk beginnen en de regels gaan bepalen.... zeg ik....

En wie ben jij om hier een van de meest trouwe schrijvers en bezoeker van de club aan te vallen?

Robbie heeft gewoon meer dan gelijk en zeker als het druk is zijn kamergangen van meerdere uren niet wenselijk. De andere dames vinden dat ook niet prettig want er komt gezeur van de beren of beren gaan naar huis waardoor er niks verdiend wordt.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Gisteren om 19:00 hier geweest met een maat. 9 aanwezige dames: Bahar,Nelli, Sonja, Alexandra, Cherry en 4 onbekende dames. Was wel verrast dat er veel mannen aanwezig waren rond deze tijd en nog wel op een zondag. Wat niet hielp was ook het feit dat de deurbel steeds rinkelde de hele avond. De dames waren allemaal bezet, sommige mannen claimen sommige dames voor ruim 1 uur. Dit tot ontevredenheid van sommige oude Duitse mannen. Sommige mannen hebben maar besloten om weer te vertrekken. Weet iemand de naam van de mooie dame die naast Alexandra zit op bank nr 2 recht tegenover het geldkluisje?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar zus Roxana op bank nr 5 is beter (qua service) en persoonlijk vind ik haar nog wat aantrekkelijker.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Ben ik het helemaal mee eens Robbie. Roxana is een topper en mijn persoonlijke favoriet. De andere dames weten dat ook al blijkbaar, vorige keer zat ik buiten en kwam flori buiten zitten en zei "Roxana ist in" oid. Dus ze wist op wie ik zat te wachten. Maar veel dames zijn de moeite waard om te kameren, sommige wat langer vanwege de goede service

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Hahaha wie weet hè:), ik vind het echt een leuke meid en wij hebben een goede klik maar het is haar vak om jou te verleiden dus ik ga er gewoon vanuit dat ze zo bij iedereen is. Ook is de sex goedkoper hier dan met een relatie denk ik haha.
Maar ik zie geen relatie toekomst.

Terug
Naar boven