Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Dankjulliewel heren! Das wel duidelijk een andere dan, hoewel de leeftijd wel matcht. Litteken rondom de navel had je niet kunnen missen. Scheelt mij weer een trip naar VV. Naar mijn weten heeft Laura niet eerder bij Verena gewerkt. Over deze Laura heb ik wel eerder vaak over geschreven en dan was vooral positief.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees net op een Duitse forum dat Christina weer terug is en zich heeft verbeterd. Ik verneem ook dat steeds meer dames op de bank pijpen, zo ook Christina, dus hoop volgend weekend haar te kunnen boeken en vullen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Dat steeds meer dames op de bank uitgebreid gaan pijpen kan ik beaamen.
Ik heb het inmiddels al meerdere malen ervaren... ;)

Christina terug en dan met volle service is iets waar ik ook naar uitkijk. :)

A

Anonymous

Guest
Wow wat een geile plek is dat… wat is gemiddelde leeftijd van de mannen daar ?

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
@DutchDude

Ik was die man met die witte handdoek :). Ik denk dat wij vlak na elkaar zijn binnen gekomen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heren; als jullie dinsdag gaan en Roxana en/of Christina sandwichen of apart volspuiten verwacht ik wel een geil verslag van jullie. Afgesproken? Veel plezier alvast

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goede vraag maar Christina is niet oud; denk ergens tussen 25 en 30 jaar. Heeft een goede kont en borsten en draagt vaak jarretellehouders. Heeft een vrij stevig lichaam maar zeker niet dik.

Las op een Duits forum dat ze nu ook op de bank pijpt dus das wel geil en ze laat zich nu ook volspuiten wat ze in het begin niet deed met mij omdat ze de pil nog niet slikte. Zit op banknummer 2 vooraan naast Alexandra.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Vanmiddag ben ik voor het eerst in Villa Venus geweest. Ik kwam er rond 10:00 en een van de dames deed het hek open. Het was nog rustig en betaalde 10 euro bij de theke en observeerde de ruimte een beetje. Daar zag ik twee wat vollere dames zitten op de banken in de hoek bij kamer 11 en zag ik Maria voorbij lopen. Toen ik eerst wat gedoucht had ben ik bij Maria gaan zitten en ze stimuleerde me gelijk m'n Duits een beetje op te halen want ze spreekt zelf geen Duits, en gelukkig was m'n woordenschat voldoende om een simpel gesprek aan te knopen. Ze vroeg me of het de eerste keer was want dat hebben de dames waarschijnlijk haarfijn door.

Toen zijn we naar boven gegaan en ze eenmaal boven hebben we uitvoerig gezoend en gaf ze me een hemelse pijpbeurt. Ze doet likt de hele schacht en doet het zodanig verfijnd dat ze me echt op oorlogssterkte bracht. Toen ben ik haar wezen likken en ze genoot er duidelijk van. Vervolgens ben ik op haar wezen liggen en bleven we zoenen en heb ik haar uitvoerig geneukt en haar volgespoten. Ze gaf een echte GFE naar mijn gevoel. We bleven daarna praten en ik mocht nog lang in haar blijven en ze raadde me aan om ook eens met Alexandra te gaan kameren aangezien zij Engels spreekt. Al met al ben ik iets minder dan een half uur binnen geweest.

Daarna kwam Larissa voorbij en ze is slank en tenger en daar val ik wel op. ze heeft zwart haar, en nadat ik met een van de aanwezigen een babbel had gehouden buiten raadde hij me aan met Larissa te gaan kameren en ben ik op haar bankje wezen zitten. Het duurde niet lang of ze zat naast me, en nadat het gesprek wederom in het Duits op gang kwam begon ze m'n inmiddels hard geworden pik te betasten en zowaar te pijpen terwijl ik met haar borsten speelde. Eenmaal op de kamer bleef ze uitdagend op de rand van het bed staan waardoor ik haar kleine tengere lijf kon kussen, omarmen, en aanraken. En ze zei dat ik ook zeer slank en goed gebouwd was. Ik ben niet gespierd of breed maar atletisch en in proportie dus dat was een fijn compliment. Ook Larissa leek geen moeite te hebben met zoenen en ze tongde er flink op los en dat kan natuurlijk niet onbeantwoord blijven. Ook met Larissa heb ik alleen missionaris gedaan want dat was het intiemste aangezien ze ook bleef zoenen. Na een poosje voelde ik m'n tweede orgasme aankomen en heb ik haar met een paar ferme stoten ook volgespoten. Na wat napraten ben ik weer gaan drinken en buiten gaan zitten praten met een kerel die uit het Zuiden van Duitsland komt.

Het was inmiddels rond 13:40 en ben als laatste op het bankje van Alexandra gaan zitten en na 10 minuten wachten kwam ze naar me toe. Ik vind haar een prachtige verschijning. Ze is slank, heeft blond haar, een prachtig tenger maar welgevormd lijf en natuurlijke borsten. Eigenlijk heb ik hetzelfde ritueel herhaald in kamer 11 en wederom in missionaris diep in haar klaargekomen. Ik heb haar ook een fooi gegeven.

Voor een eerste keer in Villa Venus kan ik zeggen dat herhalingsgevaar groot is. Ik zag achteraf Bahar nog zitten volgens mij en we gaven elkaar een knipoog maar er zat voor mij niet meer in het vat. De volgende keer zal ik haar eens benaderen want ze zag er ook zeer aantrekkelijk en aanlokkelijk uit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@TomR

Gemiddelde leeftijd van de mannen?
Bijna geen jong publiek maar veel 50, 60 en ook 70 plussers
Mannen onder de 30 zijn ondervertegenwoordigd maar om op je vraag terug te komen van de gemiddelde leeftijd van de mannen doe ik een gok 50 jaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
clinic zei:
Iemand enig idee of en wanneer Lucy weer terugkomt?

Zal lang gaan duren want ze was er in juni. Ik denk dat ze pas in november of december weer aanwezig is en dan is het nog maar de vraag voor hoelang want tegen mij zei ze eerst dat ze 4 weken in juni zou werken maar het werden er niet meer dan 2. Mocht ze aanwezig zijn dan zal ik dit uiteraard melden op dit forum.

A

Anonymous

Guest
Ik vind dat geil om te zien oudere mannen met jongere vrouwen … super FKK daar !

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vind ik ook geil om te zien dat een oude man met een jong blaadje seks gaat hebben met het idee dat hij haar vol gaat spuiten want normaal gesproken gebeurt zoiets niet.

A

Anonymous

Guest
nee dat klopt ,,, dat zijn onze dromen en die komen daar uit!! Ik word al geil van de verhalen die ik hier lees

Terug
Naar boven