Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Yuki, een Chinese dame, uur voor €150. Onze hobby erbij €30 cum in. Als de dame chagrijnig is het weggegooid geld. Bij de villa ga je naar de volgende.
Alleen de reiskosten. Voor de Nederlandse dames kan je vaak ook het hele land door. Maar in Duitsland om de hoek bij de villa met Duitse prijzen tanken.

Precies wat ik ook dacht. Ik wilde dat ik eerder wist van het bestaan van deze FKK.
Voorheen altijd op zoek naar juiste dames voor een redelijke prijs. Ik ben daarvoor naar Utrecht, Amersfoort en Almere gereden (een rit van 1 uur á 1,5 uur of meer indien het meezit met verkeer). Omdat het ver weg is altijd een langere afspraak gemaakt van rond de 250 euro, wat neerkomt op 1,5 á 2 uur (afhankelijk van de dame en haar prijsjes).

Nu Villa Venus ontdekt. Van 10:30 tot 18:30 entertainment (heb lange pauzes genomen tussendoor), totale kosten 220 euro en met 5 dames gekamerd (eentje van een uur de overige 4 voor 20 minuten, dus totaal 2 uur en 20 minuten op de kamer, zonder het voorspel op de bank wat ook erg geil kan zijn en soms best lang). Heb nu al 4 dames die voor herhaling vatbaar zijn. :cool:

Villa Venus heeft voor mij een hoop voordelen:
1. Je ziet de dame volledig naakt voordat je voor haar kiest
2. Je kunt ze obeserveren en zien hoe ze het op de bank aanpakken met andere wandelaars (enige indicatie over hun kwaliteit dus)
3. Je ziet of ze polulaitr zijn (nog een indicatie over hun kwaliteit)
4. Als het niks is ben je nooit meer dan 30 euro kwijt
5. Als het echt lekker is met een dame ga je wat langer dan 20 minuten, no problem
6. Bij teleurstelling bij een dame kun je daarna een andere dame kiezen, zodat je toch nog met een lekker gevoel naar huis kan
6. 5 dames voor 20 minuten (150 euro) voor de prijs van 1 (30 á 60 minuten) in NL
7. 1 uur rijden voor mij (dames in NL meestal verder weg)
8. goedkoop tanken als extra bonus

Ik ga volgende week weer terug want er zaten nog wel enkele dames waar ik nieuwsgierig naar ben.. ;)

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit nu pas heb ontdekt.
Voor mij vooropig geen gezoek en geneuzel op Kinky of Sexjobs meer. :)

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
@ dutchdude

Als je via kinky een afspraak maakt met een dame kom je vaak voor vervelende verassingen te staan.

-Dame ontvangt thuis ,soms iemand aanwezig of meerdere mensen.
-Foto's kloppen niet.
-Totaal ander persoon als op de foto, de vrouw waar jij een afspraak mee had is plotseling ziek maar je mag wel met haar 100 kg zwaardere en lelijke vervanger.
-vooraf betalen word soms gevraagd met alle gevolgen van dien.
-service is niet zoals afgesproken ,bijbetalen voor sommige handelingen.
Je weet nooit wat je tegen komt.

Ik ben zelf een keer geweest bij een dame in herten,mooie foto's ze leek knap te zijn.
Afspraak gemaakt.
Kom ik aan is de voorganger nog niet weg,vervelend moment.
Daarnaast moest ik buiten wachten kreeg ik van een oudere man te horen.
Na 15 min mocht ik binnen ,de dame was niet de persoon op de foto's.
Ze ontving me in een slaapkamer ,naast de slaapkamer was de woonkamer,hier zat die oudere man door een spleetje van de deur te kijken(was in een senioren woning).
Ik besloot toen om te gaan,hele bijzondere situatie.

Dit was al de zoveelste keer dat een dergelijk bezoek tegen viel.
Ben alleen nog naar sauna/fkk clubs gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Beter laat dan nooit een fkk saunaclub ontdekken en villa venus doe ik nu regelmatig aan; zeker met de goedkope entree van 10€ tussen 10 en 12 en het goedkope reizen met de trein. Vergeet ook Luderland in Leverkusen niet want dat is de mooiste club met een grote tuin. Daar zitten de wat steviger dames en de Grimbergsauna in Gelsenkirchen daar zitten weer veel jonge, slanke dames en Arabella in Bochum is ook geen verkeerde keuze.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend villa venus weer aangedaan en nog maar steeds 10€ entree. Ik werd verwelkomd door Roxana dus ik gelijk dat wordt nummer 1. Afgerekend met Alexandra want er was nog geen theke. Wat later kwam Carmen als theke. Barbara is momenteel 2 weken op vakantie. Nu even over de dames: Alexandra, Roxana, Cherry, Bahar, Sonja, Michaela, Maria, Dilara en Sarah (kwam pas iets voor 14 uur)

Bij binnenkomst rond 10 30 uur zag ik Roxana alleen op de bank. Ze is veelgeboekt dus slim om gelijk bij haar aan te schuiven. Een andere reden is dat ze best ruim is en als je vaker hebt gespoten wordt het lastiger klaar te komen dus dat ook als reden haar als eerste te nemen. Op de bank werd ze intiem en tongzoenen en zoenen wisselden elkaar af. Ze zat aan mijn pik en trok hem stijf. Na her korte voorspel een kamer opgezocht en heerlijke seks met haar waarbij ze weer lekker aan mijn tepels zoog tijdens de missio. Heb haar nu ook bovenop gehad en ze bereed me als een amazone. Ze hield het lang vol en leek er geen genoeg van te krijgen. Uiteraard doggy en plat doggy nog gedaan en afgemaakt weer in missio waarbij ze weer met haar handen op mijn billen duwde. Prima begin met deze 23 jarige Roemeense die weer enthousiast haar nummer afleverde.

Het was op een gegeven moment best druk met mannen en soms waren bijna alle vrouwen verdwenen en dus alleen mannen in het zitgedeelte. Ik zat even op een bank rechtsachter en Dilara sprak me even aan en vroeg me wat en zodoende kwam ik even bij haar. Ik schrok de laatste keer van haar verschijning in een andere RTC club in Dortmund want toen was ze dik en had een hangbuik. Ze is beslist een fors aantal kilo's afgevallen maar zoals ze was toen ik het laatst met haar kamerde zover is ze nog niet maar als haar buikomvang nog wat zal krimpen zal ik beslist weer met haar gaan kameren maar ze is op de goede weg.

Op een bepaald moment werd ik door iemand aangesproken maar ik wist even niet precies waar ik hem van kende maar zijn gezicht kwam me wel bekend voor. We kwamen elkaar vrij regelmatig tegen in een geweldige en goedkope club welke helaas niet meer bestaat. We hebben een poos met elkaar gepraat over onze hobby. Hij bleef niet al te lang en de dames met wie hij wilde kameren waren steeds bezet dus besloot hij een andere club op te zoeken.

Ik had mijn keuze al gemaakt en koos voor Michaela. Blijft voor mij een zeer aantrekkelijke dame en ook nu had ik niks te klagen. Op de kamer ging ze op haar buik liggen en gaf ik haar een massage waar ze zichtbaar van genoot. Dit keer in plat doggy voelde ze voor mij net wat strakker aan waardoor ik na een poosje stoten heerlijk in haar klaarkwam.

Iets na 14.30 uur vertrokken en morgen wellicht naar die andere RTC club in Gelsenkirchen want daar heb ik nu ook wel weer eens zin in.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Geile henry83
Als je via kinky een afspraak maakt met een dame kom je vaak voor vervelende verassingen te staan.

Breek mijn bek niet open wat voor ellende je kan tegen komen in de zoektocht naar een leuke date.

Ik begon me onderhand als een Sherlock Homes te voelen in mijn zoektocht naar een date om dan, na een lange selectie, recensies lezen, forums naspeuren, ooit nog voor een teleurstelling te staan ondanks hoeveelheid de tijd die je aan 'vooronderzoek'hebt besteed.

En als je dan al eens een dame hebt die aangenaam is krijg je, lange reistijden, een dame die opeens weer een tijd (of voorgoed) weg is, dan weer op een totale andere locatie zit, die nog verder weg is, dan weer opeens een stuk duurder is of je hobby niet meer aanbiedt.... :?

Ach.. gelukkig heb ik nu Villa Venus.. ;) De prijs/kwaliteit verhouding is voor mij persoonlijk vele malen hoger bij VV in vergelijking tot de dames beschikbaar in NL/BE via o.a. Kinky, Sexjobs en Red Lights.

@Robbie
Vergeet ook Luderland in Leverkusen niet want dat is de mooiste club met een grote tuin. Daar zitten de wat steviger dames en de Grimbergsauna in Gelsenkirchen daar zitten weer veel jonge, slanke dames en Arabella in Bochum is ook geen verkeerde keuze.

Eerst eens even alle dames in VV verkennen (ga van de week weer :D ) en dan zal er vast ook wel een vervolg komen in de andere, door jou vermelde FKK's.

Dit opent wel een wereld aan mogelijkheden voor het beoefenen van mijn hobby aan redelijke prijzen en meteen ook duidelijk welke clubs in Duitsland beschikbaar zijn voor onze hobby.

Ook grappig om te lezen dat je in ruim denkt, Roxane inderdaad erg lekker en goed op de kamer maar inderdaan ruim. Goed voor een eerste of eventueel tweede date bij VV. Voor strakkere dames (dus meer als je intussen al met meerdere dames gekamert hebt) vond ik Dilara en Christana wel goed, lekker strak beneden en makkelijk om in klaar te komen nadat je al meerdere dames hebt volhgespoten (en zeker in Doggy). Zal deze dames dus ook nooit als eerste date nemen maar bewaren voor de latere kamers.

Ik wil van de week nog een keer Maria, Sonja, Laura en Melissa proberen als ze er zijn. En ook Michaela heeft mijn interesse, ondanks dat ze absoluut niet mijn type is, ik heb haar pre-sales op het bankje nu meerdere malen kunnen observeren en dat ziet er erg lekker uit. Ze is best populair, haar recensies hier zijn goed, dus iets moet er wel erg lekker zijn. Maakt me erg nieuwgierig naar haar.

Sarah heb ik nog nooit gezien. Hoe ziet ze eruit, enige ervaring mee?

Merk overigens wel vaker dat dames die niet mijn type zijn ooit erg lekkere service kunnen aanbieden, wat ze dan toch zeer interessant maakt. Omgekeerd gebeurt overigens ook, erg aangetrokken tot een bepaalde dame maar dan een teleurstellende service.

En dat is dan het leuke van Villa Venus. Kost maar 30 euro om uit te dokteren of een dame wel iets is of helemaal niks. Dat kan in NL/BE ooit wel heel veel meer kosten om dat te ontdekken...

ik kijk in ieder geval uit naar mijn volgende bezoek aan de Villa ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Gisteren (dinsdag) naar Duisburg gereden. Kwam rond 10:20u aan bij Villa Venus.
Cherry maakte de deur voor me open. Carmen was theke, Barabara hat urlaub...

Na het gebruikelijke uitkleden, douchen en dan naar boven een koffie halen, even rondgekeken.
Er zaten niet zo heel veel dames maar er waren voldoende handoekjes aanwezig.

Ik had voor mezelf al vooraf een beetje bedacht wie ik wilde uitproberen vandaag (en dat waren allemaal dames waar ik nog niet mee op de kamer was).
Maar zoals gebruikelijk loopt het soms heel anders (daar komen we nog op terug ;) )

Ondanks dat ik normaal eerst rustig mijn bakje pleur drink nu toch aangeschoven bij Maria omdat al vele dames op de kamer waren. Ik vroeg haar of ze het erg vond dat ik eerst even rustig mijn koffie dronk bij haar op het bankje en intussen wat kennis maakte. 'Kein problem' was haar antwoord. Even keuvelen en kennismaken en al gauw kwam haar vraag 'kann ich dich blasen?'. Die vraag was niet aan dovemans oren betseed. Tuurlijk heb ik daar geen probleem mee, maar dat resulteerde er wel erin dat ik mijn koffie slechts half heb opgedronken en al snel op een kamertje belande met haar.

Eenmaal op de kamer aanbeland viel het me op hoe extraam zacht haar huid aanvoelt, echt zijdezacht en zeer aangenaam om aan te raken. Kussen met haar is fijn en haar pijpen was ook zeer aangenaam. Daarna kwam ze boven op me zitten en begon de heerlijke rit. Na een tijdje omgedraait en in missio verder. Na 10 minuten bereikte ik al de eindstreep, ze had me erg goed opgewonden gekregen en het was ook al weer 5 dagen geleden ;) . Heerlijke vrouw om missio mee te vrijen. Zalig lichaam, goede service. Tikkie profesioneel maar ze weet dat goed te verbergen.

Conclusie Maria
: Goede service, 95% voor herhaling vatbaar

Tijd voor een tweede koffie, deze keer wel helemaal opgedronken, en even een uurtje pauze. Intussen na de koffie even douchen. Eenmaal weer boven zag ik dat het opvallend druk was met bezoekers en de dames waren vaak op de kamer en tegelijkertijd zaten er redelijk wat mannen beneden. Drukste wat ik tot op heden heb meegemaakt. Besloot dan maar even te relaxen op een van de ligstoelen in de tuin. Op een gegeven moment kwam Bahar in de tuin zitten wat roken. Ze lachte naar me en kende me blijkaar nog. Ik liep naar haar toe en ze wilde al aanstalte maken om me af te wimpelen, maar ik gaf meteen te kennen dat ik iets voor haar had meegenomen waar we het vorige keer over hadden. Ik liep vervolgens door om mijn cadeau voor haar te pakken, gaf het aan haar en ging weer op mijn ligstoel liggen, haar verder met rust latend.

Vervolgens begon zij het gesprek, dat ze 's ochtends even tijd nodig heeft om wakker te worden en dan liever even met rust wordt gelaten. Ik vertelde haar dat ik dat zeer herken van mezelf. En zo kwamen we tot een korte maar leuke conversatie en uiteindelijk verdween ze weer naar binnen.

Nadat ik voor mijn gevoel wel lang genoeg had gepauzeerd ben ik weer naar binnen gegaan. Vele dames waren bezet maar ik zag een dame die vrij was en op mijn verlanglijstje stond namelijk Melissa. Ik weet niet, ze is niet mijn echt type maar iets in haar trekt me aan, ik weet niet wat. Bij haar op de bank even kennis maken, Wat kussen, wat friemelen en dan de vraag 'zimmer?'. Tuurlijk, daarvoor ben ik hier. :D

Eenmaal op de kamer lekker naast elkaar gaan liggen, wat kussen en vervolgens pijpen. Het is interessant om te ervaren hoe elke dame weer anders pijpt en er daardoor toch iedere keer weer een unieke beleving ontstaat. Ik heb genoten van haar gepijp, iets functioneler dan de top dames, maar wel lekker omdat ze me voordurend recht in de ogen keek terwijl ze me pijpte. Heerlijk mooie kijkers en het heeft toch iets van een geilheidsfactor verhogende werking op mijn zijn. Daarna ging ze me bereiden. Gaf me wel vooraf te kennen dat het een AO light was :cry: Vervolgens over in missio om doggy te eindigen met mijn zaad over haar billen. Erg geil toch wel, een lekkere kont en een sexy blik, maar net iets te zakelijk.

Conclusie Melissa: Goede service, 85% voor herhaling vatbaar

Even wat drinken, op de bank hangen, lekker observeren om intussen op krachten te komen voor de volgende dame. Ik dacht aan Alexandra, aan Sonja, aan Michaela. Wat ik wilde is nieuwe dames ervaren. Tijdens mijn pauze zag ik Roxane arriveren. Komt in kleding binnen, kleed zicht uit naast haar bankje (waar al een klant zat te wachten). Kleding aan de kant, koffie erbij en hup zo blij de klant op de bank. Zijn van de leuke tafereeltjes om van te genieten tijdens je pauze. Na het douchen weer naar boven en alles was zo'n beetje bezet, vele dames boven, dus moets ik uitwijken naar het bankje waar Dilara vorige week nog op zat, om even tot rust te komen alvorens mijn volgende keuze te maken.

Zie ik Bahar voor haar bankje verschijnen, ze stond in de spiegel even zichzelf mooi te maken en intussen van die sexy bewegingen te maken met haar heupen terwijk ik relax achteroverhangend dit was aan het gadeslaan. Opeens draait ze zich om en ziet me en loopt recht op me af, ze bukt voorover, kust me op mijn borst, zegt iets wat ik niet verstond, draait zich om en loopt terug . Ik sta op en vraag haar wat ze had gezegt. Ze draait zich om lacht naar me en wenkt me. We lopen naar haar bankje en een man loopt naar haar, ziet mij en Bahar en draait weer om. Vreemde gewaarwording om dat mee te maken. We eindigen op haar bankje en Bahar was heel erg vrolijk, ze was erg blij met mijn cadeau voor haar. Ze omarmde me, pakte mijn hand en legde die op haar lichaam en ik wist niet goed wat me nu overkwam, maar ik genoot van elke seconde ervan en wow dit was nog maar het begin.

Ik had vorige keer al een leuke klik met Bahar, was deze keer niet voor haar gekomen, maar voor ervaringen met de dames waar ik nog niet had mee gekamert. Maar deze vrouw versierde me naar haar bankje, gaf me daar enige heerlijke momenten, waarna ze me meenam naar haar kamer.

Eenmaal op de kamer grapte we, lachte we, plaagde we tot ze me om mijn rug duwde en aan haar spel begon. Ze pijpte me, streelde me, kuste me en bracht me dicht bij een orgasme om het dan weer wat laten te zakken en dit niet even maar zeker 10 minuten lang, pijpende, dan even niet, met haar borsten, kusjes, likken, zuigen, bijna martelen maar dan op een leuke en geile manier. Daarna begon ze me gehurkt te berijden, zo had ze me de vorige keer klaar gereden. Maar nu zie ze 'Ich blase dich mit meine Mussi' en zo voelde het ook. Wow, was dit echt, droom ik, nee dit is echt...wow.. Ze neukte me en bleef me op de edge houden. Wow. Daarna kwam ze plat op me liggen en begon me verder te neuken, en volgens mij had ze zich zo geplaats dat haar klitje lekker werd gestimuleerd. Ze lag dicht op me, ik ademde steeds heftiger in haar oor, en ik hoorde haar ademhaling heftiger worden in mijn oor. Ze was nat, zo nat en ze bereed mijn pik zo heerlijk, opbouwen en weer even laten zakken, wat een vrouw. UIteindelijk pakte ik haar stevig bij haar billen en drukte haar op en neer, ik wilde verlossing, dit spel was al bijna 20 minuten bezig, en in een heerlijk heftig, dierlijk rimte kwam ik zoals ik nog nooit bij een dame van plezier ben gekomen. Wow, ze bleef nog even op me liggen, we hielden elkaar vast en genoten nog even na van de heftige, hete, sensuele en geile ervaring die we net deelden. Wow. Ze had geen haast, we lachten nog wat na, maakte grappen, knuffelde nog even, kuste nog even, lachten nog wat en gingen uiteindelijk naar beneden. Ik vroeg wat ik haar verschuldigs was. Ze zie, ik weet niet, hoe lang zijn we boven geweest, heb jij dat bijgehouden? En neen, ik had het niet bijgehouden, we lachte allebei met zo'n ondeugend blikje in de ogen. Toen zei ze, een half uurtje is goed. Afgerekend, dikke kus en een lacht en zij op naar de volgende die haar opwachte op haar bank en ik uitgeput, kompleet en diep leeg. tijd voor pauze, maar dan pauze met de grote P.

Conclusie Bahar: Excellente service, 125% voor herhaling vatbaar

Op een bankje pauzerend dacht ik dat mijn vorige (en eerste) ervaring met Bahar een van mijn toppertjes was in mijn carriere bij de dames van plezier. Die ervaring duurde 20 minuten en ik vond het heel erg leuk met haar, voor mijn een leuke klik. Maar vandaag was wel heeeeeeeeel erg anders, En ook onze gesprekken. Ze heeft me als het ware een soort van 'handleiding omgaan met Bahar' gegeven, alsof ze wil dat ik benaderbaar ben voor haar, en ze heeft zich intiem zeer veel verder laten gaan op haar kamer dan vorige keer. Mijn vorige kamer van 20 minuten viel in het absolute niet in vergelijking met wat ik dinsdag heb ervaren met haar. Ik ben er nu nog steeds onder de indruk van. En dinsdag was 30 minuten, dus nu vraag ik me af wat er gebeurt bij een kamer van 40 minuten ;) :shock:

Ik heb me gedurende deze pauze ook zitten afvragen of ik niet betere naar huis kon gaan, ik voelde me letterlijk leeggezogen, moe en zeer voldaan. Ik moest een keuze gaan maken; of nu gaan en voor eventuele drukte op de weg weer thuis te zijn; of blijven tot tegen 18u om dan ook geen drukte te hebben op de weg. Ik lag lekker op een bankje en besloot te blijven omdat ik dacht "Als ik nu ga en vanavond thuis ben heb ik waarschijnlijk spijt dat ik niet nog even ben gebleven om van nog wat dames te genieten." Dan maar een wat langere pauze want ik voelde me behoorlijk gesloopt (op ene prettige manier) na mijn kamer met Bahar.

Dus lange pauze, van op een afstandje Sonja wat in de gaten gehouden, Michaela en Sara, die volgens mij erbij geroepen is omdat het zo druk was en dus vrij laat kwam. Ik had eigenlijk mijn zinnen op Alexandra gezet, maar die bleek druk met invallen voor theke Carmen die regelmatig een dutje deed op kamer 11. Wellicht voelde zich niet zo lekker, ze ging ook vaak naar de WC.
Ik zag Michaela bezig met een klant op de bank, en merkte dat ik daar wel opgewonde van raakte hoe zijn dat deed. Goed teken als je lul je de weg wijst.

Toen Michaela weer naar beneden kwam zat ik op het bankje achter haar, naast Maria. Zo kon ik haar even observeren, wat laten roken, even laten pauzeren en tegelijkertijd haar, maar ook Sonja wat observeren. Uiteindelijk naast Michaela gaan zitten. Ze leek aangenaam verrast, kende mijn naam al en stelde zichzelf voor, een kort babbeltje over mij en haar en kinderen, een heerlijke kus, lekker gefriemel en een aangenaam voorproefje van haar pijpkwaliteiten lekker beneden op de bank. Dat beloofde wat. Met een tentpaal onder mijn handoek liepen we naar de kamer. Door de handoek pakte ze mijn pik vast alvorens ze de sleutel pakte.

Ze leek blij dat ik met haar naar de kamer ging. Ze vroeg zich vorige keer al af waarom ik haar zo vaak aankeek maar niet bij haar was komen zitten. Ik vertelde haar dat het onmogelijk voor me was om met alle dames te kameren maar dat ik voor o.a. haar vandaag was terug gekomen. Dat leek ze wel leuk te vinden om te horen. En dan... wat een geweldige vrouw, niet alleen kust ze als de beste, ze pijpt heerlijk en weer zo anders als alle andere. Na lekker pijpvoorspel ging ze reverse cowgirl en begon me te berijden. Eerst een rondje vrij rechtop, daarna een rondje waarbij ze plat op het bed lag met haar lichaam. Wat een uitzicht en wat een rit. Daarna draaide ze naar cowgirl en ging het heerlijk door. Wat een vrouw. Vervolgens naar doggy om te eindigen in missio. Wat een heerlijk lijf om missio op te liggen terwijl je haar kutje neukt. Wat een zaligheid. Ze is absoluut mijn type niet, maar verdomme wat een ervaring. Duidelijk zo een gevalletje waarbij mijn hoofd het mijn type niet vind, maar mijn lul vertelt me toch een totaal ander verhaal. Ik ben in deze mijn lul gevolgd en daar heb ik absoluut geen spijt van.. ;) Nog even wat nagekeuveld, ze heeft mijn rug nog wat gemasseerd (wat ze absoluut niet kan :D ), maar toch waardeer ik het en daarna weer naar beneden.

Conclusie Michaela: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Wat te drinken en op de bank naast Michaela aan mijn volgende pauze begonnen. Intussen nagenieten van mijn eerdere ervaringen en nadenkend over welke dame ik als laatste wil gaan ervaren. Er is nog Sonja waar ik nieuwsgierig naar ben, maar de nieuw aangeschoven Sara (of Zara of Sarah) maakte me ook wel nieuwsgierig. Tijd genoeg nog. Na even komt Michaela naar me toe met een busje massage olie in haar handen. Ze vroeg me of ik haar wilde masseren, ze had erg last van haar rug. Dus ben ik haar stevig en diep gaan masseren, ze had inderdaad her en der was knopen in haar spieren dus heb ik haar rug uitgebreid en langdurig gemasseerd. Ze wees me waar het vast zat en gaf me aan dat dit kwam door het grote gewicht van haar borsten (een klacht die wel meer vrouwen met grote borsten hebben). Na een uitgebreide massage van haar rug riep ze Sonja erbij om over haar rug le lopen (schijnbaar boodt dat enige verlichting). Dit soort momenten zijn altijd leuk om te observeren, de dames zijn dan wat meer in hun eigen doen dan anders.

Na lange pauze en bijna klaar voor de laatste ronde zie ik Sara en Sonja naar boven verdwijnen (zonder klant overigens) en ze kwamen niet meer terug. Hmm.. balen want ik wilde eigenlijk met een van beiden mijn laatste kamer doen. Toch nog maar wat blijven wachten maar het werd steeds later. Even voor 18u dan maar besloten om bij Roxane op het bankje neer te ploffen. Ze was me zeer goed bevallen vorige keer. Ze leek blij me te zien, en haar bankje was, net als vorige keer, heerlijk. Ze speelde met mijn pik, zat te grappen, te teasen, lekker te kussen en ik heb haar lekker lang laten doorgaan alvorens ik een kamer voorstelde.

Stip 18u stonden we op de kamer. Ze wees de klok aan en wees vervolgens de 6 op de klok aan. Ik schudde neen en wees de 4 aan. Ik wilde dit keer 20 minuten en niet langer. Gaf haar te kennen dat dit mijn 5de kamer was en 20 minuten wel genoeg was, ze geinde terug dat het haar 30ste was. Kussen, plagen, spelen, ongein met een geil randje, pijpen, plagen, pussy glide, pikje rijden, plagen, pijpen, speels en ondeugend, cowgirl, missio, beentjes omhoog, lekker langzaam, rondjes draaien, diep naar binnen douwen, heerlijk kutje eromheen, plagend ondeugend dametje wat me aankijkt, geil zoenen, steeds dieper doorstotend tot een geweldig afsluitend orgasme voor die dag. Roxane, gewoon lekker, ook al spreekt ze geen enkele taal die ik spreek. Caliente (voor de Spaanstaligen). Ondanks dat ze niet de nauwste is en ik al vier keer had gelost die dag, kon ik heerlijk opgewonden raken bij haar, en hoe ze voelde in missio met benen omhoog maakte dat ik haar uiteindelijk vrij moeiteloos en flink opgeladen volspoot. Nog even in haar gebleven en wat nagenieten, daarna schoonmaken, nog wat keuvelen, grappen, kussen en knuffelen en de 20 minuten waren precies voorbij. Wat een heerlijke afsluiter van de dag.

Conclusie Roxane: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Vervolgens douchen, aankleden, kluisje legen, sleutel inleveren en door Roxane naar buiten begeleid. Lekkere kus en nog wat dollen en een 'Ciao' later sta ik buiten. Wat een dag. Met mijn ballen flink leeg en mijn tank flink gevuld, moe en voldaan terug naar Ollanda...

Al met al een geslaagde dag. Totale kosten inclusief entree : 170 euro (4 kamers van 20 minuten en 1 van 30 minuten)

De aanwezige dames waren: Alexandra (#1), Anna (#2), Roxane (#5), Cherry (#6), Bahar (#7), Michaela (#8), Sonja (#10), Sara (#11), Maria (#13) en Melissa (#15). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten.
Het was overigens erg druk met mannen vandaag maar tegen 16u á 16:30u werd het rustiger.

Ik had gisteren de puf niet meer om een verslag te doen. 2 keer in 5 dagen in totaal 10 dames nuttigen is best vermoeiend kom ik achter, ben ook niet meer de jongste. Ik was behoorlijk afgepeigert deze keer, en Bahar heeft daar beslist haar bijdrage aan geleverd. Maar ik heb nu een goed beeld van welke dames bij me passen, welke leuk zijn voor af en toe en tegelijkertijd nog enkele die nieuw zijn voor me om naar uit te kijken.

Maar het volgende bezoek aan deze villa zal deze keer wellicht wat langer dan 5 dagen op zich laten wachten.. ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Goed bezig man en topverslag en inderdaad Bahar is een dame met gebruiksaanwijzing en ook tegen mij zei ze dat ze 's ochtends tijd nodig heeft omdat ze weinig had geslapen dus met haar kameren vroeg in de middag is verstandiger dan vroeg in de ochtend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Iemand was gisteren in villa venus en heeft gekamerd met Christina en hij vertelt dat hij Christina heeft gevuld dus ze laat zich toch volspuiten. Ik las dit in het Duitse ao-bordell.com. Morgen ga ik de proef op de som nemen maar dan moet ze er wel zijn uiteraard.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@ Robbie

Afgelopen dinsdag was ze er niet en vorige week donderdag gaf ze aan vanaf maandag aan een nieuwe pil te beginnen.
Dus het zou zo maar kunnen. Zou wel fijn zijn en ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zal ik doen en anders wordt het toch weer Roxana denk ik waarna ik die andere club in Leverkusen aandoe en wellicht op zaterdag of zondag nogmaals villa venus voor Christina.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
woensdag voor het eerst hier geweest, eerst even op de bank achteraan gezeten met een bakje koffie. Ken de meiden en de namen nog niet, dus wilde eerst de kat uit de boom kijken.
Had helaas ook niet veel tijd omdat ik een uur in de file had gestaan.
Ik zag een mooie meid op de bank aan de rechter zijkant zitten maar was net te laat. een mede wandelaar ging direct bij haar zitten, ze zag er zeer geil uit, lang, slank en lange zwarte haren. weet niet hoe ze heet helaas. hopelijk de volgende keer.

Er kwam een iets vollere dame naast mij zitten en stelde zich voor als Christina, een roemeense met een mooi gezicht. ik had zin in een trio en stelde haar vriendin zara voor. een kleine turkse zigeunerin.

Toen we de trap naar boven opliepen zag ik die dame, waar de mede wandelaar me net voor was, op een klein bankje flink genomen werd, zag er zeer geil uit en zo te zien genoot ze er van,

Zelf een leuke trio gehad, door beide dames lekker gepijpt en Christina zei dat ze een baby van me wilde, dus vervolgens lekker volgespoten.

Volgende keer ga ik meer tijd vrijmaken om de boel beter te verkennen, heb wel een paar foto;s hier voor bij zien komen, op pagina 128 zag ik een foto van Christina maar leek niet op de Christina die ik te pakken had.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ah Christina wil een baby. Ga der straks heen en zal der lekker volspuiten en dan kan ze een baby krijgen :lol:

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
Gisteren nog eens een bezoekje aan deze geweldige club gebracht, stamt nog van voor corona periode, dus al een poosje geleden.
Interieur ondertussen wat opgefrist maar die ouderwetse schemerlampjes zijn toch belachelijk.
10 eu eintritt regel nog geldig voor 12u en na 19u
Geen theke Barbara en dat merkte je wel aan de sfeer, alles wat losser, dames kakelden erop los onder elkaar.

Tien dames waaronder Anna, Alexandra, Maria en de rest ken de namen niet, ik hou ze niet uit elkaar, lijken wel gekloonde typische VV inhuisdames.

Eerste beurt gelijk neer geploft bij Anna, leuke skinny. Wist wel van de bedenkelijke service soms toch, maar in de villa kan het nooit echt slecht zijn.
Kamergang begon in mineur want madame moest nog ff naar toilet. 7 minuten aub. Maak je vooraf ff schoon en rek geen tijd. Sex was idd wat povertjes, ze doet het niet graag, ze is klein en nauw, maar nog goed genoeg voor de eerste ronde, stoom afblazen weet je wel. Daarna werd ze bijzonder lief, bleef nog liggen, na genieten (ik dan) geen tijdsdruk. Ze heeft wel best een mooi snoetje viel me op.

Tweede ronde moest en zou Alexandra zijn, had direct wauw gevoel als ik haar zag bij binnenkomst. Zeer mooi gezicht, slank, zeer lange geblondeerde haren, bruine en zijdezachte huid, groot, mooi kontje, prima borsten, allez ja, wat wil je nog meer. Komt wat professioneel over, maar toch een leuke babbel met raakpunten.
Op de kamer een beetje van niet dit, maar wel dat, gewoon respecteren en je hebt leuke sex. Deed elk standje die ik voorstelde behalve plat doggy, deed pijn zei ze. Het werd een lange rit, en uiteindelijk een knal finish.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Volgende keer ga ik meer tijd vrijmaken om de boel beter te verkennen, heb wel een paar foto;s hier voor bij zien komen, op pagina 128 zag ik een foto van Christina maar leek niet op de Christina die ik te pakken had.

Die Christina op die foto is inderdaad een andere Christina en niet aanwezig in de Villa. Gaaf om te lezen dat Christina zich weer laat volspuiten, was even niet vanwege problemen met haar pil. Ik vind haar er geil uitzien en ga zeker een keer genieten van het feit dat alles weer volgens Villa standaard mogelijk is bij haar. Zara had ik ook al in het vizier tijdens mijn laatste bezoek. Erg nieuwsgierig naar haar.

Het is me tijdens de afgelopen keren overigens opgevallen dat de actie op de bankjes toeneemt. Er wordt heel wat meer gepijpt beneden alvorens op de kamer te gaan. Erg geil

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Een vraagje ben nog nooit in een rtc club geweest, alleen saunaclubs.
Wat zijn hier de prijzen, is het 40 0f 50 per half uur? Zitten er al standaard zaken in het pakket zoals pzc of moet je onderhandelen?
Eten niet aanwezig in rtc clubs wat ik heb begrepen wel wat te drinken.
En meiden zitten allemaal op een vaste plaats wat ik heb begrepen.

Meer verschillen met een saunaclub?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Beste lonewolf je bent inmiddels 5 jr lid en komt met die vragen. Heb je zelf al enige energie erin gestoken om hier paar pagina's te lezen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Christina was er niet vandaag en ook geen Zara. Christina is sinds gisteren waarschijnlijk op vakantie. Klote want las dat je haar nu kon volspuiten. Zal zondag nog eens bellen met de club naar haar aanwezigheid. Mocht ze er zijn dan ben ik uiteraard in villa venus en anders maar even vragen naar de duur van haar vakantie.

Terug
Naar boven