Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Vandaag eens kijken bij Venus.. heren op welke FKK heb ik de meeste kans op t aantreffen van mooie slanke dames?

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Vanmorgen weer eens afgereisd naar VV, 10.00 uur binnen, entree was €10. Michael, Sonia, Maria, Alexandra, Lucy en nog 2 andere dames waren er. 1e kamer met Alexandra. Toen ik met haar naar boven liep kwamen Anna, Beatrice en nog een dame binnen. Kamergang met Alexandra was weer prima en duurde ook niet lang. Douchen, koffiedrinken en ff wat lezen. Veel mannen op leeftijd vandaag > 60.

Twijfelde voor 2e kamergang tussen Anna en Beatrice, laatste nog niet mee gekamerd. Was niet helemaal bijzonder voor mij, koeltjes was ze. Wel lekkere sex maar had totaal geen klik met haar. Rond 12.15 weer vertrokken. Prijzen kamergang met tijd hangen op de muur bij het koffieapparaat.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Robbie zei:
Dan moet je in de Grimbergsauna in Gelsenkirchen zijn.

Dankjewel doe ik die volgende week :)
Hoe veel dames lopen daar meestal rond?

Ik heb mij goed vermaakt. Ik begon in Venus met Anna een kleine Roemeense dame met een klein kontje en wat hangtietjes. Ze had in sommige standjes wat moeite met mijn lul. Gelukkig werkte ze goed mee en heb ik haar heerlijk volgespoten. Haar kutje was lekker straks.

Daarna was een mooie Nigeriaanse dame aan de beurt. Ze had een heerlijk kutje en bewoog heerlijk. Ik heb haar lekker rustig genomen in verschillende standjes. Haar niet volgespoten want kwam net van de andere dame af.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zaterdag en zondag de villa bezocht.
Op zaterdag 11 dames:
Alexandra, Christina, Beatrice, Lucy, Anna, Bahar, Sonja, Sarah, Melissa, Maria, Flori
Michaela miste ik maar ook dames als Larissa, Dana, Alice, Kathi en Elena ontbreken nog steeds. Waarschijnlijk is Elena naar een andere club want dat vertelde Michaela met wie ik vandaag kamerde. Lucy is afgelopen dinsdag begonnen en omdat het aantal mannen tegenviel blijft ze maar tot en met zaterdag 18 juni. Maar ik zei als het de komende dagen nou beter wordt? Dan blijft ze langer was haar antwoord. Ze had vrijdag maar 6 kamers maar zaterdag had ze er al 6 gemaakt om 13 uur en het zal me niet verbazen als dat boven de 15 is uitgekomen. Toen ik na aankomst naar beneden liep kwam Olanda mij ten gehore. Het bleek Melissa te zijn van de Grimbergsauna. Had haar nog nooit in de villa gezien maar ze vertelde dat daar wel 16 dames aanwezig waren dus misschien is ze daarom naar de villa verhuisd.

Zaterdag bij binnenkomst rond 10 uur gelijk naast Lucy gaan zitten. Ze is wat kilo's aangekomen en ze wees naar haar buik. Na een kort verblijf samen op de bank een kamer opgezocht. Nummer 3 dus de grootste en mooiste kamer.
Prima sex en lang vol kunnen houden want echt strak voelde ze niet aan en na een kleine 20 minuten haar kutje volgespoten.

Toen ik beneden kwam zag ik Bahar tot mijn grote verbazing. Zo vroeg heb ik haar nog niet gezien maar sowieso haar aanwezigheid was niet op de Duitse forum opgemerkt. Op een gegeven moment toen Bahar en klant de bank verlieten nam ik er gelijk plaats. Ruim half uur wachten maar dat kwam wel goed uit want ik neem het liefst ruime pauzes en had alle tijd want had een hotelletje geboekt in Duisburg. Bahar is top en haar voorspel met grandioos pijpwerk is onovertroffen. Heb haar naar een orgasme toegewerkt en uiteindelijk heb ik haar van mijn zaad voorzien.

Na een poos ging ik naast Melissa zitten. Ze had in eerste instantie niet door dat ik met haar wilde kameren. Ik zei ik ga niet naast je zitten om alleen met je te kletsen want anders maak je geen kamers en dus geen geld. Melissa is een mooie meid met beste kont. Alleen haar borsten zijn wat aan de kleine kant in verhouding tot haar lichaam. Nooit haar tepels beroeren want die zijn supergevoelig. Heerlijk gesexed met haar en in plat doggy haar kut volgespoten.

Daarna vertrokken want het weer was mooi en drie kamergangen vind ik meer dan genoeg en morgen is er weer een dag.

Zondag was ik nog vroeger in de villa want 9.50 uur liep ik naar binnen en kwam ik gauw in aanraking met Michaela. Overigens ook nu weer 10€ entree tussen 10 en 12. Gelijk naar de bank van Michaela. Ze had zich al goed ingesmeerd met crème. Even wat geknuffeld op de bank en daarna weer naar haar kamer. Wat is het toch aangenaam om met Michaela sex te hebben. Ze pijpt lekker en in de missio zuigt ze aan mijn tepels en haar lichaam voelt lekker aan als je op haar ligt. Haar handen regelmatig om me heen wat het nog intiemer maakt en ook deze keer had ik haar snel volgespoten. Het was nog geen 10.30 uur maar rond die tijd verliet ik de villa want het was mooi weer en wilde nog naar de hoerenstraten in Den Haag. Barbara was verbaasd van mijn snelle vertrek en wenste me nogmaals een goed weekend.

Cy0530

Snuffelaar
8 mei 2016
18
1
Is de Anna waarvan sprake de slanke Roemeense, destijds lange zwarte haren en soms een fake tattoo? Ik had daar wel een goeie klik mee, maar ze is al een hele poos weg. T zou leuk zijn als ze terug was.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Als je zo geïnteresseerd bent in iets wat is er dan mooier om alle geile recensies te lezen.
Of is dit ook teveel moeite? Misschien is er wel iemand die je bij je handje wil nemen en mee wil nemen naar villa venus.

Ps. Denk dat als je 2 pagina,s scrollt ook alle info hebt. Misschien is er ook wel iemand die daarbij wil helpen

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
De Anna die er nu is , is een klein vrouwtje van ongeveer 1,5 m , zeer slank en met kleine hangborstjes en zit altijd tegenover de bar op bank 4 .

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Morgen maar even een bezoekje brengen, die Lucy klinkt wel erg lekker. Het is inmiddels 3 jaar geleden dat ik daar ben geweest, erg benieuwd.

Iemand anders nog plannen om naar Duisburg te reizen morgen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je ziet het inderdaad niet vaak maar heb ook wel eens twee mannen achter een dame zien lopen de trap op. Lijkt me best wel geil. Heb onlangs ook met een andere man seks gehad met een dame thuis en dat was erg geil want ze wilde twee pikken tegelijk in haar nauwe kutje en ze genoot volop.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vandaag rond middaguur even langs gewipt. Helaas was Alexandra bezet en heb Laura genomen.
Zij zit naast Alexandra en heeft normaal figuur/lange zwarte haren. Ik haar nog nooit gehad en ze heeft haar werk goed gedaan.
Weer beneden ging ik bij de lege plek bij Alexandra haar bank zitten.
Kort daarna kwam ze eraan en eerst even bij de receptie kijken wat voor eten erbij was.
Ze kwam toch noch bij mij zitten en zij herinnerde zich niet aan mij. Heb haar wat verteld wat wij de laatste keer over gesproken hadden en
toen wist ze het weer. Wij hebben ook samen iets gemeen van een belevenis die wij elk hadden in het verleden en nog speelt.
Snel haar boven en genoten van haar pijpwerk. Laura deed het ook goed maar ik vind Alexandra haar pijpwerk beter.
Alexandra is er nog een week en dan is ze ongeveer 2 maanden er niet. Dus hopelijk is ze er weer in september.
Was redelijk druk met aantal mannen en vele dames meestal bezet.
Heb de magere meid gezien met die hangtietjes en thigh gap . Zo te lezen heet ze Anna. Lijkt mij wat voor de volgende keer.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik ben nog niet eerder in een FKK geweest maar nu ik hier wat heb zitten lezen wil ik deze week wel eens een uitstapje over de grens wagen.
Nu heb ik heel wat ervaringen gelezen (zeg maar vanaf p. 120) en heel wat namen zien voorbijkomen maar ik heb toch wat vragen:

1. Bij welke dames kan ik gegarandeerd terecht voor PZC met CIM, NZC met CIP en TZ (wat ik lees dat er ook zijn die dit niet wensen)?

2. Hoe herken ik deze dames en hoe weet ik op welk bankje ik moet gaan zitten mochten ze op dat moment aan het kameren zijn?

3. Spreek je vooraf een tijdsduur af met de dame of wordt dat achteraf bepaald?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zo zo, zomaar iemand die een paar pagina's heeft doorgenomen voordat ie een paar vragen stelt. Doorlezen zal wel een 10 minuten tijd zijn geweest. Knap als iemand er zoveel energie er in wil steken.

NZC en CIM is zover ik weet hier bij elke dame mogelijk
TZ zal vaak van je eigen hygiëne afhangen en CIP heb ik zover ik weet nog bij een ieder kunnen doen
Tijdsduur zoals bij alle hoeren overleg je met haar

Gisteren hier geweest en gekamerd met Bahar
Misschien niet direct de mooiste maar wel de beste.
Let wel is ook absoluut niet lelijk

Uur met haar op de kamer en alles was mogelijk
Vooral haar pijpwerk, ballen likken en nat tongzoenen onovertroffen

Groet

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Klopt helemaal. Bahar is geweldig qua service en schroomt niet om zelf ook klaar te willen komen. Vooral haar pijpwerk en ballen likken onovertroffen. Haar uiterlijk vind ik persoonlijk minder want ik hou van wat steviger dames met flinke konten en tieten..

Alle dames NZC en CIP mogelijk op Christina na want die doet alleen AO light met andere woorden niet in haar klaarkomen maar wellicht is zij ook overstag gegaan.

Ben trouwens over een goed uur in villa venus en hoop Bahar aan te treffen. Die Roxana is nieuw voor mij dus even kijken hoe ze eruit ziet als ze er tenminste ook is.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
NZC en CIM is zover ik weet hier bij elke dame mogelijk
TZ zal vaak van je eigen hygiëne afhangen en CIP heb ik zover ik weet nog bij een ieder kunnen doen
Tijdsduur zoals bij alle hoeren overleg je met haar

Duidelijk, bedankt voor de info. Dat beantwoord mijn vraag 1 en 3.

Ik heb inmiddels wel wat afbeeldingen van Bahar gevonden op freiercafe. Ik neem aan dat ze dit is en lijkt ze er nog op (zijn al wat oudere foto's)
bahar_01.jpg

bahar_02.jpg

Rest de vraag hoe ik bepaalde dames herken (denk o.a. aan Alexandra, Andrea, Anna, Larissa, Maria en Michaela), want ik heb hier vele namen zien voorbij komen maar geen idee hoe ik ze herken en hoe ik erachter kom op welk bankje te zitten als ik een bepaalde dame wens?

Zijn er wellicht foto's van deze dames te vinden op het internet? Ik kon er zo geen vinden op die van Bahar na.

Terug
Naar boven