Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Vandaag 4 dames aanwezig: Maria, Michaella, Beatrice en Kristina. Meer dan genoeg mannen aanwezig dus weer vechten voor een kamer dit tot groot ongenoegen van Maria die net een kleine ruzie had met Barbara. Ze snapte niet dat ze juist nu met zo weinig vrouwen een kortings actie hadden omdat het nu dus juist stormloopt. Overigens zijn de prijzen voor een kamer ook aangepast en heb je nog keus uit 30 min voor 40€ of een uur voor 80€.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Bij mijn vorige bezoeken in de afgelopen maanden was t ook niet druk qua dames. Binnenkort zelf ff kijken.🤪
Wel vreemd om de tijden aan te passen: 30 en 60 minuten. Een snelle kamergang voor 30 euri is er dus niet meer bij. Misschien wel in tijd, maar dan voor 40 euri😊

@schoenenreus: mocht je t bericht nog lezen als je er bent. Vraag eens hoe het aantal dames de komende tijd is. Thanks en veel plezier!🤩🌝

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ze kan er niks van zeggen want dames komen helaas gewoon niet opdagen. Vandaag hadden er ook 2 meer moeten zijn maar die zijn gewoon niet gekomen. Ik denk dat je echt geluk moet hebben want hoorde van een van de dames dag het gisteren een hele goede dag was. Om die reden is zowiezo 1 dame niet op komen dagen omdat ze genoeg verdiend had.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Villa venus was vandaag gesloten en dat op een zondag.
Ik las het op het freiercafe. Op hun website stond het niet aangegeven. Je zult maar zijn gekomen vanwege de lage entreeprijs tussen 10 en 12 dan zou je flink pissig zijn.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ja helaas is de laatste tijd de bezetting zeer mager. Gelukkig heb ik het privé nummer van Larissa. Ik ga haar binnenkort eens privé bezoeken. Ik ga haar telefoonnummer niet delen, dit even ter info.

4fun

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Wil van de week gaan maar als ik de laatste berichten zo lees is het aanbod nogal schaars. Aangezien ik een behoorlijk stuk moet rijden, iemand toevallig nog wat backup FKKs?

Zonde om onverrichter zake terug te rijden. :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Er is wat gaande in villa venus. Ze hanteren momenteel nog maar 2 tarieven. 30 minuten 40€ en 1 uur 80€. Daarvoor hebben ze de entree verlaagd naar 10€ bij binnenkomst tussen 10 en 12 en na 19 uur. Het populaire 20 minuten 30€ tarief geldt dus nu niet meer. Dat is slecht nieuws want ik vind 20 minuten genoeg en om voor 30 minuten 10€ meer te betalen zie ik niet zitten. Alleen met Bahar kamer ik altijd 30 minuten. Denk dat velen daar zo over denken en met 20 minuten komen dames ook eerder vrij wat bij drukte wachttijden verkleint.

Bovenstaande heb ik vernomen via het (Duitse) freiercafe en ao-bordell. De venus eigenaar bezit ook Arabella, Grimme en Verena. Eigenlijk zouden we venus nu moeten boycotten want als het aanslaat dan zouden andere RTC's dit prijstarief ook gaan introduceren ben ik bang. Het testen van nieuwkomers wordt dan ook minder aantrekkelijk.

Hopelijk is dit alles van korte duur want zit er niet op te wachten om voor 3 kamergangen in totaal 30€ meer te gaan betalen en die verlaagde entree is ook maar tijdelijk en alleen geldig in de ochtend en na 19 uur.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Jezus Robbie, klaag jij nu over 10 euro extra per kamer? 40 euro betalen om een half uur lang een meisje bare te neuken en vol te spuiten vindt ik persoonlijk nog altijd uitbuiting. Jij gelooft nog altijd dat die dames daar vrijwillig zitten? En dan heb ik nog niet eens gesproken over het feit dat ze tussen de kamers door de was moeten doen, handdoeken vouwen, glazen ruimen en de toko schoonmaken. Jij mag niet klagen over een 10tje extra, echt niet!

Alles wat duurder, gun de meiden (ofwel pooiers) ook wat. Ga bij de jumbo klagen dat de achterham weer 10 cent duurder is geworden, daar loop je pas echt op leeg.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik bepaal zelf hoelang ik met een dame wil kameren (keuzevrijheid heet dat) en die 30 minuten die dus min of meer wordt opgelegd zal zeker niet lang stand houden denk ik want 20 minuten zijn voor veel mannen ruimschoots voldoende. Regelmatig ervaren dat binnen een kwartier een dame een beer heeft bevredigd dus dan is een half uur overdreven en als een dame mij goed is bevallen mag ze een fooi verwachten dus zo bekaaid komt ze er niet vanaf.

Bovendien wat ik al aanhaalde is 30 minuten niet slim want als er (te)veel mannen zijn in verhouding tot het aantal vrouwen wordt het dus nog langer wachten dat een dame beschikbaar komt want mannen zijn denk ik wel zo slim om die 30 minuten volledig te benutten want daarvoor betaal je ook meer.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Dat de prijzen zouden opslaan ligt in de lijn der verwachtingen. Ik zie het zelf ook niet graag gebeuren, aangezien het leven op alle vlakken is duurder geworden. Duitsland is voor ons Belgen of Nederlanders vaak ook niet echt bij de deur met hoge brandstofkosten.... Maar je moet het ook kunnen begrijpen langs de kant van de clubs & dames.

Maar 40 euro voor 30 minuten is nog altijd wel mooi. Of 80 euro voor 1 uur. Dat zijn prijzen die nu ook al gelden en dus geen verhoging dat vind ik dan toch nog wel positief.

Ik volg Robbie wel in het feit dat je nu wel vaak kamers ziet van minder dan 20 minuten. Als het met de dames klikt doe ik vaak wel langere kamergangen. Maar vaak heb je ook dames die niet veel inzet tonen op de kamer en dan blijft ik ook maar maximum 20 minuten.

Als de mannen dan effectief 30 minuten op kamer blijven gaan de dames misschien zelfs niet meer verdienen. Maar vele dames zullen je toch proberen in de helft van deze minuten buiten te krijgen en dan betaal je wel het 30 minuten tarief.

Als je in de drukke clubs door het afschaffen van de 20 minuten optie dan langer moet wachten op je favoriete dame is dat ook niet leuk.

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
@Robbie

Aangezien jij elke dag wel ergens een dvp neukt hetzij privé, hetzij aan de ramen, het zij in clubs zal je wel multimiljonair zijn... Dus klagen over 10 euro per kamergang... Shame on you... Je mag ook mijn bankrekening spijzen hoor...

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Ik moet zeggen, ik ga wel met Robbie mee. 20 minuten is voor mij ook lang zat en de verhoging mag hij best benoemen. Gelijk toch wel erg veel verbogen kritiek hier. Terwijl respect voor elkaars mening toch ook moet kunnen lijkt mij. Als we dit niet meer kunnen benoemen, wort het hier meer een facebook, alleen positieve berichten en de rest wordt afgemaakt. 30 euro voor 20 minuten is nog steeds 90 per uur. En de wisseltijd is wat sneller, dus minder wachttijd voor de ijsberen. Ja Robbie, voor mij heb jij 100% gelijk, al is het alleen maar dat de dames weer eerder beneden zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@doubledipper

en jouw bijdrage aan dit forum met ongefundeerde kritiek (wat ook geldt voor bareisthemax) in je eerste bericht; dat noem ik nou pas triest man en lp69 dank voor je positieve reactie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Morgenvroeg weer eens naar villa Venus. Hopelijk is de entree nog 10€ tussen 10 en 12. Vandaag gebeld en 8 dames. Christina die nieuw is was er ook maar Emilia (ex Arabella) helaas niet. Hopelijk zijn Michaela en Christina er morgen want met die twee wil ik zeker kameren alhoewel ik Christina nog nooit heb gezien maar volgens schoenenreus is het wel mijn type.

Terug
Naar boven