Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Hoi allemaal
Ik ben er afgelopen zondag (18 juli) geweest. Deze donkere parel gaf op het bankje aan het niet zonder condoom te doen. En toch wilde ik met haar naar boven. Tijdens het gebeuren aangegeven dat het met condoom voor mij moeilijker was klaar te komen maar dat dit niet haar probleem was maar de mijne. Ze gaf aan dat zij geen protectie voor baby's gebruikte. Ik gaf aan dat ik jaren geleden gesteriliseerd was. En hoppa, zonder condoom verder. Heerlijk klaar gekomen in de kinderkamer.
Spreekt beter Engels dan Duits.
Overigens, als dame van plezier werken en niet de pil gebruiken lijkt mij niet verstandig. Maar dat is haar probleem dan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar kingwillem; was deze donkere parel nou Lucy? Als ze zegt geen pil te gebruiken en op jouw woord geloofd dat je gesteriliseerd bent dan speelt ze wel russisch roulette. Elke man kan dit wel tegen een dame zeggen die in eerste instantie niet zonder condoom neukt om haar zover te krijgen condoomloos te gaan. Dat ze zegt geen anticonceptie te doen geloof ik dus niet zo. Zal wel uit gemakszucht zijn oid.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Nog even over gesteriliseerd zijn. Ik ben op een leeftijd dat ik mogelijk geholpen ben. Als iemand van ongeveer 30 dat zegt is dat minder geloofwaardig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En wat het helemaal zo vreemd maakt wat Lucy betreft het verhaal van Format z waarin hij zegt dat ze genoot en nadat hij in haar was klaargekomen mocht hij niet stoppen. Dat valt toch moeilijk te rijmen met haar opmerking dat ze niet zonder condoom neukt omdat ze niet aan anticonceptie doet. Ik lees niet van hem dat hij is gesteriliseerd dus ze zal spoedig zwanger raken als dat anticonceptieverhaal toch waar is :lol:

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Ze was idd een beetje bang dat ze zwanger zou kunnen raken ja....... Het ging een beetje in de hitte van de strijd zullen we maar zeggen. Om een of andere reden lukt het me toch redelijk vaak bare te neuken met vrouwen die dat normaliter niet doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar als jij haar volspuit en ze slikt geen anticonceptie dan moet ze juist wel bang zijn en niet een beetje bang zoals jij zegt want de kans om zwanger te worden lijkt me best groot.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Hoeren die zeggen dat ze niet aan de pil zijn, liegen denk ik.

Voor de Corona lockdown heb ik Lucy zeker 3 keer naar onze wensen kunnen nemen. Inclusief CIP.
Moest haar op de bank wel langdurig overtuigen dat met condoom het niets zou worden. Geef haar ook een extra fooitje.

Heb haar tijdens de Corona lockdown 2 maal in een hotel getroffen. Uurtje 100 Euro. Afspreken ging redelijk amateuristisch. Ze kan niet goed Duits, communiceert in het Engels. Toen kon CIP de eerste keer niet. De tweede keer kon ik haar probleemloos 2 keer "witten". Wat misschien hielp was dat ze een jointje had gerookt. Ze was bloedgeil en vrat me zowat op. Toen ze me afreed in een wilde cow girl positie vroeg ik me af wie neukt nou eigenlijk wie?

Ze had ook nog 2 donkere vriendinnen die wel zouden willen daten. Ze liet me foto's van hen zien en stuurde me hun telefoonnummers, mooie meiden, maar niet gedaan. Die komen fris vanuit Afrika en daar blijf ik verre van. Ook omdat ze vertelde dat die meiden graag zwanger willen worden van een blanke man. :?:

In de RTC clubs vraag ik als ik een dame aantal keer gekamerd heb (meestal na 5 keer) altijd haar mobiele nummer. Ik app mijn favoriete dames een dag vooraf als ik langskom en of ze er zijn. Dit moet je wel met een tweede handy doen, want sommige dames zijn pro-actief in het sturen van berichtjes.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik ben vandaag weer eens na ruim 1,5 jaar naar Duitsland afgereisd naar mijn favoriete club, gelukkig zonder enige beperkende maatregel.

Aangezien ik mijn rijbewijs in Duitsland kwijt ben moest ik dus met een vriend mee rijden en was ik veel later dan gebruikelijk ter plaatse, 11.45 terwijl ik er normaal rond 09.45 al ben. Het was bijzonder druk ondanks dat het tegen het einde van de maand is en dan de duitsers door hun geld zijn. Helaas maar 7 dames aanwezig maar toch minstens 20/25 mannen tegelijkertijd dus het was zowel vechten voor een plekje op een vrije bank als vechten om een dame. De bezetting bestond uit Alex( 1 ), Lucy ( 4 ), Larissa ( 6 ), onbekende dame ( 7 ), Dilara denk ik ( 8) en dan maria en michaela nog.

Ik ben begonnen met mijn favorietje Larissa en na 1,5 jaar herkende ze mij nog en hebben eerst even bij zitten kletsen op het bankje. Presales en kamergang waren zoals ik gewend was bij Larissa en dus niks op aan te merken.

2e kamergang was met Lucy ondanks dat ik uit het verleden al wist dat NZC niet bespreekbaar was. Maar ze heeft zo'n leuk koppie en een heerlijk lichaam dus ik moest gewoon een kamergang met haar maken. De presales waren al goed dus dat beloofde veel voor op de kamer. De kamergang was in 1 woord gewoon fantastisch. De condoom is überhaupt niet ter sprake geweest en ze kroop er zo boven op, daarom besloten om voor een uur te gaan want dat kutje was wel zo lekker strak dat ik de eerste ronde veel te snel klaar kwam. Ze werd ook ontzettend nat tijdens het vingeren en ik merkte dat ze tegen een orgasme aan zat maar ik mocht haar niet klaar laten komen. Ze gaf ook aan dat dat vingerend niet mogelijk was maar alleen door vaginale seks, dat betwijfelde ik. Uiteindelijk haar blijven vingeren en ze spoor het geil door de kamer ondanks dat ze zei dat ze ook niet kon squirten. Al met al een super kamergang die zeker voor herhaling vatbaar is.

De 3e kamergang was met Alex, een slanke blonde met een leuk gezichtje. Helaas zijn die dames met een lekker lichaam en een leuk gezichtje vaak de minste en Alex viel ook in die categorie helaas. De presales waren er niet en dat is eigenlijk al een teken aan de wand dat de kamergang ook een teleurstelling wordt maar ik was geil en zij de enige beschikbare dame op dat moment. Op de kamer even vlug pijpen en dan net op het moment dat je binnen schuift de mededeling krijgen dat je alleen in een vochtig doekje mag klaarkomen maar zeker niet in de muschi. Uiteindelijk het maar snel afgemaakt zodat ik deze teleurstelling snel achter me kon laten en na 10 minuten waren we weer beneden.

Door de waardeloze 3e kamergang eigenlijk te weinig pauze genomen en te snel naar het bankje van michaela gerend toen ik ze terug zag komen van een andere kamergang. Doordat het aardig warm was en te weinig pauze werd het eigenlijk een fiasco omdat ik niet hard kon blijven. Uiteindelijk maar een uurtje er van gemaakt zodat ik wat kon relaxen en de kamergang toch nog geslaagd was. Wat een heerlijk mens is die michaela toch en niks is te gek, echt een genieter. Haar ook klaar gevingerd/gelikt en ze sprong zowat van links naar rechts op het bed toen ze klaarkwam, ik was een stoute man volgens haar. Uiteindelijk nog even gedoucht samen met Michaela op de vrouwen badkamer wat ook erg aangenaam was.

Toen was het 17.15 en tijd om weer richting huis te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dilara werkte voorheen in villa venus en verkaste daarna even naar Luderland om vervolgens neer te strijken in villa Verena te Dortmund. Dilara is een behoorlijk stevige dame waar ik het over heb. Wellicht gaat het om deze Dilara; echt mijn type met kont en stevig lichaam maar niet dik ofzo?

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik twijfel of het Dilara is maar ik herkende haar in ieder geval wel vanuit het verleden. Het is een kleine donkerharige dame met een volle kont en ook een aardige buik (Corona kilo's).

Ik denk dat we het wel over dezelfde persoon hebben Robbie, ik weet wat jou type is en daar voldoet ze wel aan. Alleen ik vermoed door Corona een fors aantal kilo's zwaarder geworden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik twijfel toch wat omdat ik het met een Duitser in Luderland over Dilara had en ik las ergens dat ze in villa Verena werkte wat hij ook bevestigde.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@schoenenreus

Weet je wel zeker dat je Lucy nogmaals kan neuken daar want op een Duits forum las ik dat ze maar kort in villa venus zou blijven m.a.w. heb je haar gevraagd naar wat haar plannen zijn? Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar deze donkere parel als ik jouw enthousiasme lees over haar

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Wat ik begreep is ze er tot aanstaande zaterdag en dan stopt ze weer tijdelijk. Ze vertelde dat ze in Leverkussen woonde en toen ik vroeg of ze in een andere club ging werken zei ze dat ze genoeg verdiend had om weer een poosje thuis te zitten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus volgende week zaterdag is Lucy nog in vv zeg je?

Nog even over Dilara. Op de site ao-bordell.com schrijft iemand dat er 8 dames aanwezig waren waaronder Dilara BG Zwerg en Bahar. Die laatste zag ik ergens op een foto en is een bijzonder mooie dame maar weet weinig over haar service. Als Lucy, Michaela, Dilara en Bahar zaterdag 31 juli aanwezig zijn kom ik beslist.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Misschien dat Bahar die ene voor mij onbekende dame geweest is maar dat durf ik niet te zeggen, het was wel een dame die jou voorkeur heeft. Ze zit een beetje tussen Dilara en Michaela in qua lichaamsbouw.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Als jullie het hebben over de Turkse Bahar, dan ga ik snel weer die richting uit. Zij was jarenlang mijn favoriet daar. Ze behoorde tot het meubilair zeg maar. Dat vond ze toen zelf ook en kerfde haar naam in het hout boven het bankje naar die waar Larissa altijd zit.
Bahar kan zuigen als een Nilfisk......

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Op Feiercafe wordt bevestigd dat Bahar terug is:

Bericht van donderdag: "Ich habe gehört, dass Bahar wieder in der Venus werkelt. Handelt es sich tatsächlich um die Dame, die lange vor Corona dort tätig war?
Genau die, wie gesagt! Und in really Good Shape:)
Weniger gebräunt, aber sie hat nicht zugenommen. Wohlgeformte Kurven wie bekannt;)"

Bericht van vrijdag: "Heute übrigens ein recht nettes Lineup mit bewährten Damen:
Dilara BG Zwerg, Larissa, Bahar, Maria, Hulahoop-Alexandra, Big Titten Michaela, Schoko Lucy und die hagere blonde Dana"

Terug
Naar boven