Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Afgelopen dinsdag geweest bij Venus (vergeet elke keer te schrijven). Mijn favorieten, Ana (is op vakantie) en roxanna waren er niet. Maar er liep genoeg rond.

Ik ben er graag vroeg en begon om 10 uur met Larissa. Heerlijke dame die inderdaad aanbied om te pijpen op de bank, durf ik niet te weigeren. Ook op de kamer een genot. Zelf hou ik wel van slanke dames en zij val zeker in mijn straatje.

Laura kwam net binnen en ben direct bij haar gaan zitten. Zeer aantrekkelijke dame. Ook pijpen op de bank en op de kamer was het ook een feestje. Zoenen met te veel tong naar buiten maar moet je ding zijn.

Melissa(of Melanie) zag ik aan lopen en zag er zeer interessant uit. Op de bank kletsen klein beetje zoenen en op naar de kamer. Op de kamer pakt ze direct een condoom en begint te pijpen gevolgd door haar boven op wat nog geen minuut duurde. Daarna zij op haar rug. Condoom gebruik is haar keuze en respecteer ik maar service was niet bijzonder goed. Alsnog zeer mooie dame, vooral haar stoute ogen.

Het viel mij ook op dat er toch aardig wat op de bank afgewerkt wordt. Heb Larissa en Laura meerdere klanten zien afwerken op de bank. Paar weken eerder zag ik dat Maria ook sex op de bank deed met een klant maar begint steeds meer te worden.

Als laatste Bahar. Blijkbaar zat ik op haar bank en dacht, dan zit ik best goed hier. Heerlijk slank lichaam en mooi lang zwart haar. Ging naast mij zitten, zei gedag en ging met buurvrouw praten. Na 5 min draaide zich om en had alleen nog maar oog voor mij. Het was lekker lang voorspel op de bank en eenmaal op de kamer heerlijk verder gegaan en afgemaakt. Pijpt heerlijk, zoent heerlijk, sex is heerlijk, maakt de juiste geluiden en juiste bewegingen. Volgende keer toch wat langer met deze dame.

Ik hoop dat pijpen en sex op de bank nog voorkomt, vond ik niet onprettig. Stiekem staat het wel op mijn lijstje.

Aankomende zaterdag ben ik er weer te vinden en hoop dat Roxanne er is.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
jongste meiden zitten idd bij fkk grimberg en/of fkk arabella, maar de beste aandacht krijg je bij vv en luderland is mijn ervaring.

A

Anonymous

Guest
Vandaag voor eerste keer in VV geweest. De oudere dame heeft mij netjes binnengelaten en ik heb de 30 euro entree betaald. Op de vraag welke bank Roxana zit word ik verwezen naar de eerste bank in de ruimte.

Ik heb daar dik een uur gezeten en er gebeurde niets. Geen Roxana. Ik zie wel een lekker ding op een bank zitten met een mooi kontje. Na een tijdje gaat zij naar boven met een man. Ik vond haar echt heel geil. Toen zij weer beneden komt ben ik naar een tijdje naar haar toegelopen. Ik wil graag weten of zij "vorbesamt" sex met mij wilde hebben en zij geeft aan dat het geen probleem is. Ik ben weggelopen en helemaal vergeten haar naam te vragen. Enkele minuten komt zij voorbij gelopen en ik vraag: "wat is je naam." Roxana zegt zij.... WTF ik heb de hele tijd gewacht en zij zit daar gewoon.

Meteen met haar meegelopen naar haar bank. Even wat gekletst en vervolgens haar getongd. Ondertussen kijkt zij naar mijn penis die al behoorlijk stijf is geworden. De grote bevalt haar. Ik vraag of ik haar anaal mag neuken en zij zegt dat het geen probleem is. Ook de grote is geen probleem daar houdt zij van. Naar de kamer gegaan. Wat een heerlijke meid. Wij kussen nog wat en dan duikt zij naar onderen om mijn penis te pijpen. Ik voel me vereerd dat deze oudere man door deze jonge meid verwend wordt. Maar ik ben speciaal naar VV gekomen om haar in de kont te neuken.

Ik leg haar op de rug. Mit oder Ohne vraagt ze nog netjes... Ik duw mijn blanke jongen in haar en neuk haar zachtjes. Ik voel dat mijn penis nat wordt en ik denk dat er nog zaad van mijn voorganger in zit. Vervolgens pak ik haar benen duw ze in de lucht. Ik pak mijn penis langzaam in haar kontje. 20 euro extra zegt ze nog .... Ik duw mijn penis er langzaam in en tot mijn verbazing zit deze er uiteindelijk compleet in. Heerlijk gevoel. Ik pak haar benen en duw ze naar achteren. Ik word zo geil. Het duurt ook niet zo lang of ik spuit een volle landing sperma in haar kontje. Mijn wens is uitgekomen!! Wat een beleving. Het is inderdaad jammer dat er in het openbaar niet meer geneukt of gepijpt wordt dat zou VV helemaal top maken. Ik zou haar graag nog een keer in een sandwich willen neuken dus als iemand interesse heeft.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
TinyLady_L0ver zei:
Afgelopen dinsdag geweest bij Venus (vergeet elke keer te schrijven).

Weet je zeker dat je afgelopen dinsdag bent geweest. Ik was er namelijk ook en noch Laura noch Melissa waren die dag aanwezig en Roxane was er gewoon, dus wellicht dat je jezelf vergist hebt van dag.

Wat Melissa betreft, inderdaad geil hoe ze je aankijkt met die kijkers van haar, maar met condoom, dat slaat alles. Mij gaf ze AO light (dus 'nicht reinspritzen') en dat vond ik al een waardeloze service, waardeloos genoeg om geen kamers meer te hebben met haar, ondanks haar geile lichaam en haar sexy kijkers tijdens het pijpen. Er zitten nu eenmaal een aantal wispelturige dames in de villa die bij nieuwkomers vanalles proberen wat geen villa standaard is en je wil niet dat dit de nieuwe standaard wordt.

Vooraf duidelijk maken aan deze dames dat je 'AO' wilt, kost uiteindelijk niks extra en dat is wat de overige dames (die vaak nog beter op de kamer zijn dan Melissa) je ook bieden voor dat geld. ;)

Mesixxx zei:
Op de vraag welke bank Roxana zit word ik verwezen naar de eerste bank in de ruimte.

Lol, de eerste bank (naast de handoeken) is die van Alexandra, Roxane zit op #5. Dat had je allemaal hier op het forum kunnen lezen vooraf, inclusief een plattegrond van de villa met banknummers. Kwestie vanaf eind juni tot nu bij te lezen en dat weet je alles om goed voorbereid naar de villa te gaan.

De dames hebben je mooi in de maling genomen betreffende Roxane's plek... :D Ze zijn immers concurrenten van elkaar zakelijk gezien...
Lekker ding overigens die Roxane, ik kamer er graag mee ook al spreek ze geen moer Duits of Engels....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Precies wat DutchDude zegt; je zal echt veel beter je huiswerk moeten doen als je naar een club gaat die nieuw voor je is. DutchDude heeft alles duidelijk beschreven met banknummers en plattegrond; kind kan de was doen maar als je te beroerd bent om wat tijd te investeren informatie op site in je op te nemen dan vraag je gewoon om moeilijkheden.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
@DutchDude

Je hebt gelijk, het is de dinsdag daarvoor!
Pff ik raak de tijd kwijt. Moet nodig weer gaan, te lang geleden. Maar ik ben zaterdag van plan.

Edje007

Snuffelaar
14 jun 2021
5
0
Weet iemand welke dames ik aanstaande vrijdag kan verwachten in de villa?
Ivm vakantie zullen er een aantal niet aanwezig zijn.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Ben er vandaag geweest
Maar 6 dames

Larissa is helemaal beurs geneukt😂
Blijkt al dagen zo weinig dames te zijn

Edje007

Snuffelaar
14 jun 2021
5
0
Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in Alexandra en Roxanne.
Zouden die er vrijdag en/of zaterdag kunnen zijn?

boobooboo

Snuffelaar
29 jul 2021
4
0
Ik lees de berichten over de FKK's met grote aandacht ..... ben van plan er binnenkort heen te gaan. Nou is mijn grootste fetish het geven van een flinke facial .... is dt mogelijk in de FKK's ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat staat er al minstens een half jaar en toen ze daar na enkele dagen vertrok is dit niet meer op de website van Luderland verwijderd. Ze werkt tegenwoordig in Villa Venus maar sinds maandag 8 augustus is ze voor 4 à 5 weken op vakantie.

Terug
Naar boven