Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Afgelopen zaterdag weer eens de VV bezocht ; heenreis auto blijft met verkeer steeds een beproeving. Was het eerder rond Hamminkeln altijd prijs , nu in Duisburg zelf. Met enige vertraging rond 15:30 in de club aangekomen, het bekende ritueel doorlopen en toen ergens een plekje op de bank gezocht.

Bij binnenkomst viel mijn oog gelijk op een nieuwe, zeer charmante verschijning . Ze heeft een lief gezicht en een mooi vol lichaam. (ze blijkt Katherina te heten ) en zit op een bank naast Alexandra. Het was haar allereerste dag en was duidelijk nog wat onwennig
Helaas kwam het dit keer met haar niet tot een kamer, maar mocht ze het in VV uithouden dan is ze zeker voor mij een aanrader (een maat van mij was ook lovend met de aantekening dat interne donatie ,vanwege iets medisch bij haar ,niet mogelijk bleek; maar dat zou over 14 d over zijn)

mijn kamers waren dit keer met Michaela `(altijd top ) en met Andrea. Andrea was mij bij mijn afscheid vorige bezoek , opgevallen en na het lezen hier van wat positieve reviews stond ze voor mij op het To Fuck lijstje.
Andrea is een levendig type met humor op de kamer, pijpt heerlijk en maakt zich er zeker niet met een Jantje van Leiden vanaf ; Al met al zeker tevreden maar gezien de zich inmiddels aandienende andere opties die ik nog wil checken voorlopig geen herhaling.
Het lijkt nu vrijwel standaard dat op de banken beneden voorafgaand aan de kamergang hetzij al openbaar gepijpt dan wel feitelijk geneukt wordt. Voor toeschouwers een mooi opwarmertje

Bij het afscheid viel mij deze keer een kleine dame op, met zwart haar en ook mooi gezichtje.
Altijd even de naam vragen. Het was -als ik het goed hoorde en mij goed herinner - Anka.

Deze zaterdag aanwezig Michaela -Bahar - Maria -Sonia -Andrea -Alexandra -Larissa Katharina , en een kleine blonde met zwarte kousen , tegenover de koffie) en Anka

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Een mooie heet weekend opkomst. Hoe zou t bij VV zijn. Zijn de vakanties al begonnen voor meerdere dames. Welke dames waren er vandaag/afgelopen dagen.
Wellicht een heet bezoekje plannen dit of volgend weekend.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Nee, door de warmte die nacht eigenlijk nauwelijks kunnen slapen dus vond het niet zo'n heel goed idee om toch te gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Eerst Maria: degelijke professionele afwerking. Ze heeft goede orale skills.
Anka: inderdaad een heel kleintje. Ze is ook vrij jong en spreekt beperkt Duits; ook erg verlegen. Superstrakke poes, wel wat stoppels. Pijpskills waren matig.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Ben vrijdagmiddag geweest. Bij binnenkomst meteen Alexandra gezien. Ze kwam.een kus geven en vroeg haar op me te wachten. Even uitkleden en douche. Laatste was geen succes, was geen warm water op dat moment. Toch wassen en naar boven en meteen naast haar gaan zitten. Onze tongen vonden elkaar meteen. Lichamen werden meteen ontdekt en ze begon meteen met pijpen. Op naar de kamer waar ze meteen verder ging. Daarna 69 wat ze zeker kon waarderen. Toen nog 2 srandjes gedaan om alles intern te doneren. Weer afspoelen met koud water en naar boven.
Rondje gelopen en op een lege bank gaan zitten. Veel banken waren bezet, 3, 4, 5, 6, 8. Maar ken de namen niet. Zag toen Maria komen, herkende haar aan de omschrijving. Er ging meteen iemand zitten. Toen ze naar boven waren, daar gaan zitten.
Ze was sneller terug dan verwacht. Kwam al half op me zitten en begon meteen te tongen. Ze is zo klein en lenig dat ze me ook zo kon pijpen. Me ballen nam ze meteen mee. Hij is niet klein, maar verdween helemaal.
Op naar boven waar ze lekker verder ging. Ze schoof over me heen en hij gleed er soepel in. Echt een lekker geil ding. Was geen probleem om alles intern te doneren. Was een geslaagde middag. Heb in totaal 9 dames gezien.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Afgelopen zaterdag ben ik weer eens naar VV afgereisd.

Aanwezig waren Maria, Alexandra, Larissa, Sonja, Bahar, Michaela, Jessica, Mary en een dame van wie ik de naam niet heb opgevangen.

Ik begon met Maria, mijn favoriet. De seks was weer geweldig een echte GFE. Heb haar in missio volgespoten. Ze vertelde me nog dat er de laatste tijd zo weinig klanten zijn. Daardoor gaat ze dit jaar korter en later op zomervakantie naar Roemenië , omdat ze nog niet genoeg verdiend heeft.

Daarna Mary, een nieuw meisje. Ze is heel klein, ietwat gedrongen (niet dik), kleine tietjes en zwart haar in een knotje. Ze is niet heel knap, maar ze doet me denken aan iemand van vroeger. Naar de kamer gegaan. Service was erg matig. En pas tijdens het neuken kwam ik erachter dat er een hele vieze lucht uit haar kutje kwam. Maar goed, toen zat ik er al in. Snel in doggy geneukt en volgekwakt en weer naar beneden. Misschien moet ze er als nieuweling even in komen, maar voor mij geen tweede keer.

Daarna zat ik een tijd te wachten op Alexandra. Daarbij had ik uitzicht op Jessic.a. Best een lekker ding met stevige B cupjes, geblondeerd haar en een strak figuur. Toen Alexandra lang wegbleef, besloot ik op de bank naast Jessica te gaan zitten. Al snel gingen we naar de kamer. De service was 3x niks. Ik neukte haar eerst doggy en toen in missio. Nadat ik was gekomen, trok ze een sponsje uit haar kutje. Ongesteld waarschijnlijk. Tijdens het kameren kreeg ze voortdurend whatsapps binnen. Heel irritant steeds die geluidjes. Na afloop geen woord, ze ging meteen op haar telefoon. Uiteindelijk liep ik naar beneden om geld te pakken. Na een kwartier wachten ben ik maar gaan douchen. Daarna was ze weer beneden en het ik haar betaald. Kans op herhaling is 0.

Geëindigd met Larissa. Ook zij vertelde me dat er weinig klanten zijn de laatste tijd. De seks met Larissa was zoals gewoonlijk geweldig.

Daarna was ik er wel weer klaar mee en ben richting huis gegaan.

Kortom: twee tops en twee flops vandaag. Volgende keer ga ik weer gewoon voor Maria, Larissa en Alexandra.

Laatst bewerkt:

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Mocht ene nog gaan, zou je kunnen vragen of a.s. maandag bahar en michaela daar denken te zijn. Zijn mijn favo meiden.

frederico600

Snuffelaar
10 mei 2018
1
0
Ben vorige week woensdag voor de eerste keer in de Villa geweest. Na het douchen op een bankje en een vrouw lachte naar mij, bleek Cherrie te zijn. Ben naast haar gaan zitten en begonnen lekker te tongen en te voelen. Naar boven gegaan en daar heerlijke sex gehad. Ze vroeg mij of ik anaal wilde en ik had nog nooit anale sex gehad. Dus begonnen met anaal en daarna heerlijk haar kutje geneukt. Daarna bijgekomen in de tuin waar ook Sonja lag te zonnen. Cherrie kwam ook roken en kwam haar daar steeds weer tegen in de tuin. Wel hele leuke vrouw, soort GFE ervaring met haar. Ze vroeg me of ik een trio wilde en haalde Sonja op. Tijd met haar zitten tongen in de tuin terwijl Cherrie mn pik weer stijf maakte. Naar boven gegaan en heb daar Sonja in meerdere standjes geneukt terwijl Cherrie mijn tepels bewerkte. Pff heerlijk klaar gekomen. Geld was toen op en ben toen weer vertrokken. Ga zeker terug.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
waar ergens staat er een afbeelding met de plaatsen van de banken en hun nummers ?

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
@ddnk, rechtsboven de zoekfunctie gebruiken en dan geavanceerd. Dan kun je op een sleutelwoord zoeken in 1 specifiek onderwerp.

Zoekfunctie.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven