Villa Romantika - Recklinghausen

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Nog zo'n mooie RTC club, klein maar netjes ingericht. Makkelijk te vinden vanaf de autobahn, je rijdt er bijvoorbeeld vanaf Enschede in 45 minuten heen, daarbij moet je natuurlijk wel een beetje het rechter pedaal intrappen. Zoals we gewend zijn is het interieur bijzonder gedateerd, het is toch een beetje zoals een openluchtmuseum. Maarrrrr dat zijn de meisje niet met hun vaak jonge leeftijd, ook hier de meesten tussen 18 en 25 jaar. En daar gaat het toch om he mannen :eek:

Kort filmpje wat een indruk geeft van dit clubje...

De entree bedraagt op dit moment 30 euro, waarvoor je cola en onbeperkt koekjes kunt nuttigen. Voor de dames dient er bijbetaald te worden. Ook hier 30 euro, niet voor koekjes, maar een half uur AO GFE sex. Natuurlijk mag ook hier de bekende fotovitrine niet ontbreken, altijd leuk om hier even naar toe te lopen en dan een dame te pakken die geen anaal aanbied en zeggen "kom we gaan anaal doen dat staat in de vitrine". Moet je eens kijken hoe snel ze dan bij de theke staan :twisted: :D

De keren dat ik er was, altijd zijn 10 vrouwen aanwezig. Van de 10 ikan op zeker de helft het etiket "neukbaar" geplakt worden. Bij mij houdt dit in dat alles meer dan confectiemaat 38, ouder is dan 25 en meer dan twee tanden mist afvalt :ugeek: . De club is minder bezocht dan bijvoorbeeld Venus en dat maakt het allemaal wat relaxter, Je kunt dan ook gerust een tijdje met de dames op de bank keuvelen, zonder dat je iets moet.

Kortom voor een middagje lekker OA een goed te bereiden club voor de noorderlingen onder ons.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb via Google geprobeerd te zoeken wat RTC Club is maar kom niks tegen wat met sex te maken heeft dus mijn vraag is waar staat RTC Club voor ?

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
RTC betekent : Rote Teppich Club, oftewel Rode Tapijt Club. Oorspronkelijk waren dit de duurdere clubs, champagnebars en zo. Maar na de explosie van grote saunaclubs worden RTC clubs beschouwd als 'kleinere' clubs, waar vaak veel meer mogelijk is dan in de grote (en dure) saunaclubs.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Welke dames zijn momenteel daar werkzaam en als HOT te bestempelen.
Ik persoonlijk hou van grote borsten en als even kan heerlijke lange zuig spenen, maar geen echte must.
Tongzoenen is voor mij een pret
Op de bank als zalig gepijpt worden en ik op de knietjes om haar te laten kronkelen...

Wie o wie aan te bevelen of meerdere?

THX

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Aangetrokken door de Happy Hour vorige week 'een keer s avonds naar Recklinghausen gereden. Inclusief € 10,- toegang is neuken met 2 dames totaal 7 tientjes dus aantrekkelijk genoeg voor mij om even langs te gaan.

Er waren zo'n 7 dames en 2 daarvan zagen er goed tot zeer goed uit. Het was een gezellige boel, er werd van die buikdans muziek gedraaid en vele meiden waren dan ook in de achterste kamer aan het buikdansen of in ieder geval een poging daartoe. Ik heb lekker meegedaan met de dames en was weer eens wat anders dan op de op de bank hangen wachtend op de volgende wip.

Uiteindelijk op de kamer belandt met ene Sofia. Dit was een van de, in mijn ogen, mooie dames maar de kamergang stelde niet zo heel veel voor. Beetje pijpen beetje neuken klaar. Wel een optik fick zoals de Duitsers zeggen, dat dan weer wel.

Doordat ik in het begin van bezoek wat met de dames gedold had op de dansvloer was er geen tijd meer om en tweede ronde te doen. Ik had eigenlijk nog wel met Simona, die andere optik fick, naar de kamer gewild.

Wat me opviel was dat ik bij binnenkomst alleen de entree hoefde te betalen. Normaal gesproken betaal ook gelijk de eerste kamer bij binnenkomst. Dus voor € 10,- kun je ook gewoon een leuke avond hebben met de vrouwen, maar om daarvoor nou helemaal naar Duitsland te rijden...

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ook even polshoogte genomen. Het bekende 3o euro recept, 7 dames. Relaxte sfeer echter veel dames meer geintresseerd in zichzelf, elkaar of de telefoon. Twee leuke sessies gehad met dames die ook anal op de stecard hadden staan echter zoals altijd was ik weer eens te groot geschapen. Het bekende smoesje.
Al met al leuk om eens een keertje geweest te wezen...

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Er is op het moment daar nu entree voor 10€ (10-15 en vanaf 17 uur). Ik weet niet wat de entree voor de unhappy hours 15-17 uur kosten.
Dus vanochtend al om 10 uur daar geweest en ik was alleen met 7 apathische vrouwen daar. Ging naast bij een blondje (Monika) zitten en
ze aaide over mijn arm en been. Dus niet tussen mijn benen. Misschien nog te vroeg bij haar en
na 2 minuten maar weer naar een andere meid gaan zitten.
Kyra (21, Roe) is zeer vriendelijk met mooie volle borsten. Ze is een beetje verlegen en het maar erop gewaagd en dus snel gekamerd.
Ik mocht niet alle 2 benen optillen (1 been doet zeer zegt ze). Zeer onbewegelijk is ze en helpt niet echt mee.
Pijpen is een ramp en neuken ook niet veel beter. Kon niet komen en heb maar opgegeven. Ze zegt dat ze pas 2 maanden hier werkt en
talent heeft ze niet. Na de kamer haar de 30€ gegeven. Had geen zin meer om daar langer te verblijven met de ongeinspireerde dames daar.
Misschien moet ik niet zo voreg daar komen. Kort nadat ik binnen kwam kamen nog zo'n 3 gasten.
Eentje liet zich snel rijden (cowgirl) naast de sauna met condoom en was hoorbaar aan het genieten.
Ik was bij deze fkk 3 jaar geleden en vond het toen al niks. Is niks veranderd daar. Voor mij de laatste keer.
Ben dan naar de fkk Grimbergen gereden en was maar 10 minuten rijden.

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Toevallig dit weekend weer eens langs dit adresje gegaan. Vaak niet echt een aanrader, omdat de gemiddelde bezetting niet super is. Zondag waren er 7 meiden, 2 super leuke meiden (blond, slank), beide natuurlijk mateloos populair. 2 echt dikkerdjes voor de liefhebber (niet populaire meiden natuurlijk), 1 eentje die er goed uitzag (20 jaar, ook blond, maar een matig pijpster vernam ik van een collega), maar net iets minder dan de eerste twee en verder nog 2 meiden met een buikje, maar wel een leuk koppie. Het is nog geen steeds geen super club, maar wel leuk voor een tussendoortje.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Gisteren geweest, helaas van dezelfde service niets gemerkt.

Bläsen und ficken mit gummi.

Ik heb niet verder gevraagd en ben na de eerste dame gegaan.
Overigens was ik er al om 10:00 uur, als echte Hollander want het eerste uur betaal je 10 euro.
Het blijkt dat de Duitse gasten deze Hollandse eigenschap overnemen want er waren vele heren en een paar dames.
Mij zie je niet terug

Trouwens, dit is een RTC. Weet iemand hoe het in de andere RTC's zit, alles ohne misschien of ook mit gummi???

Groet

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Je maakt alleen enige kans als de dames je al een beetje kennen als redelijke 'frequent visitor' en erop kunnen vertrouwen dat je niets doorvertelt, laat staan erover op een forum schrijft.

Zodra er maar ook een gerucht ter ore komt van de bedrijfsleiding dat een dame nzc doet, vliegt ze er namelijk acuut uit. De vanzelfsprekendheid van nzc is hier inderdaad voorbij.

-

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
katholiek zei:
zie topic nieuwe duitse wetgeving.
nzc niet meer vanzelfsprekend

Typisch, alsof ik dat niet weet.
Het gaat om de reactie boven die van mij waarin gemeld wordt dat de service nog steeds hetzelfde is. En dat is helaas niet zo.
Daarnaast is de vraag of de RTC's de wetgeving handhaven of dat je bijvoorbeeld in Villa Venus onbeperkt kunt neuken zonder gummi.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Uiteraard doen de RTC''s alles om aan de duitse wetgeving te voldoen.
De dames zijn zelfstandig en zelf verantwoordelijk en werken daar voor eigen rekening.
Je onderhandelt uiteindelijk met de dame zelf en niet met de RTC.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
kingwillem zei:
Daarnaast is de vraag of de RTC's de wetgeving handhaven of dat je bijvoorbeeld in Villa Venus onbeperkt kunt neuken zonder gummi.

Ik heb onlangs gekamerd in Villa Venus met een dame die meteen aangaf dat het met condoom zou zijn, ik kende haar niet. Het hangt er vanaf of de dame je kent. Met klanten waar ze het in het verleden al vaker mee zonder gedaan hebben zal het nu meestal ook nog wel zonder kunnen.

Yandex

Toogplakker
2 jun 2015
26
1
Ter info, staat er vervallen en leeg bij. De brievenbus puilde uit van de post en op de parking stond een container voor bouwafval.
Club is gesloten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Of aan het verbouwen, we gaan het zien. nog tijd genoeg om dit topic naar het archief te verplaatsen

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
er zijn te weinig meiden, dat is de reden dat de club voor onbepaalde tijd gesloten is.
de meiden (naja, waren er maar 3) die in romantika zaten, zijn nu verhuisd naar verena

Terug
Naar boven