Villa Romantika - Recklinghausen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Persoonlijk vind ik Princess aantrekkelijker als Diana maar ik kreeg niet de volledige service. Op de bank gevraagd naar intern doneren en haar antwoord was: "we zullen wel zien". Echter tijdens het neuken zei ze toch maar nicht rein zu spritzen. Jammer want ze staat het wel toe lees ik dus misschien mag/kan het de volgende keer wel.

20 aug 2022
1.328
767
Vorige week geweest en vergaapte me aan Susi, theke.
Schijnt ook werkzaam geweest te zijn als dvp in Verena en Romantika. Helaas vergeten te vragen of ze wellicht ook privé ontvangt, vandaag gebeld maar helaas geen Susi.
Zou haar graag een keer willen doen, lekkere MILF.

Laatst bewerkt:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Bezoekje gebracht aan princess. Prachtige verschijning met een lekkere Jamaicaanse kont, b/c cup met mooie tepels. En een waanzinnig lekkere kut. Grote lippen en mooie klit, heerlijk om te likken. Tongzoenen was ze niet voor te porren, neuken zonder mdd af g maar inside klaar komen. By the way ze heeft een behoorlijk ruime kut. Leuke dame maar qua inzet komt ze niet in de buurt van Diana

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
...neuken zonder mdd af g maar inside klaar komen.
Sorry, maar die "mdd af g" is voor mij Chinees (of Jamaicaans)... Wat wordt hier juist mee bedoeld??

Ik onthoud in alle geval dat ze een waanzinnig lekkere kut heeft... Hopelijk gerrak ik in oktober eens tot bij haar.
Wel spijtig dat ze niet tongzoent...?

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Maria - Ass to die for, BJ ok, nympho trekjes, TZ redelijk, spreekt slecht engels/duits
Zou haar zonder nadenken direct weer doen bij een herhaalbezoek aan deze club

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Heeft Diana vaste dagen. Lijkt me de moeite om een keer daarheen te cruisen.
Wat zijn de prijzen daar?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Diana zit momenteel (meestal weekend) in Arabella. 40€ voor half uurtje.
Princess, ook een donkere dame zit wel in Recklinghausen.
Voor aanrijden even bellen met theke, geven altijd eerlijk antwoord omtrent deze dames

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Arabella ben ik nog nooit geweest. Romantica was ik ook lang niet. Vond het toen een vergane glorie tent. Wel lekkere sex gehad toen.
Maar een keer wat plannen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zojuist Romantika gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Nadine (ex Arabella) en Maria. Eerstgenoemde omdat ik het een aantrekkelijke meid vind en las op het freiercafe dat ze er nu zou werken maar helaas was het maar voor 1 dag en Maria werkt er ook al niet meer dus in Romantika heb ik weinig te zoeken nu deze 2 dames zijn vertrokken.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik had ze vandaag ook gebeld, toen 3 dames en 2 zouden wat later zijn. Allen bekende en oud gedienden. Met het risico dat ook de sauna uit zou zijn, maar rechtsaf geslagen en de Grim binnen gevallen.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Ik lees op freiercafe dat ebony Princess daar nog actief zou zijn, en dat ze nzc aanbiedt....
Er zijn echter extreem weinig berichtjes over haar te vinden...

(NB Omtrent Diana, in Arabella, is er ook geen nieuws.... Zelden of nooit op aanwezigheidslijst, en nmc...)

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Laatste keer had ik bij Princess nzc light, terwijl ik daarvoor vaak normaal nzc had. Als er dan verder maar 4 a 5 dames zijn, even geen optie voor mij. Vandaag gebeld, maar ze was niet aanwezig.
Ach ja, maar kan het weer anders zijn.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik begreep van Diana dat ze weg gestuurd was omdat bij Romantica omdat de andere maiden jaloers waren omdat ze zoveel klandizie had . Toen ik er was praten er buiten ook een paar dames erg negatief over haar dus ik gelo9f wel dat het waar is . Dat is dus de rede dat ze er niet meer is

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Thanks. Bij aanwezigheid in het weekend had ze het inderdaad druk. Door de weeks, als ze weleens aanwezig was, was ze makkelijker bereikbaar.
Heb ook een keer flinke woordenwisseling meegemaakt tussen de dames. Zo lief als ze op de kamer is, zo goed kan ze haar mannetje staan bij conflicten.
Ik vind ze nog steeds top, het is geen slanke den, maar haar service is uitmuntend. Ze heeft en doet alles wat ik zoek.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
De inzet van Diana is onovertroffen. De allerbeste GFE voor mij. Ze zou voor mij alleen de schaam lippen en klit van Princess mogen hebben. In het nieuwe jaar snel weer eens langs wippen

Terug
Naar boven