Villa Romantika - Recklinghausen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Jaaaa Flori, wat een hartstochtelijke vrouw. Jammer dat we niet blank mogen inloggen🥹

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
433
256
Gisteren einde van dag een bezoekje gebracht. Een mooie mix van oud gediende en een aantal jonge dames die ik niet eerder gezien had. Ik was er nu voor de 3de keer. Naast Flori, Cherie en Diana was Maya nu ook aanwezig. Ik heb haar wel even gesproken maar uiteindelijk de voorkeur aan Diana gegeven, dit op basis van inzet en opties die je met Diana hebt. Maya is nog wat voorzichtig lijkt en dat moeten we ook respecteren. De eerste kamer met Cherie gedaan, heb ik geen klik bleek. En de avond spetterend met geile sex afgesloten met Diana. Al met al met een lekker gevoel terug naar NL

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
433
256
Vandaag Romantika aangedaan. Ik wist dat Diana er zou zijn maar haar zus Maja helaas niet anders had ik graag een trio met beiden gedaan want qua lichaam vind ik vooral Maja zeer aantrekkelijk en ik was zeer onder de indruk van haar pijpkwaliteiten.

Bij binnenkomst rond 10.15 uur zag ik Elli, Sascha en Vanessa al. Na de douche zag ik Diana al op haar bank rechts van de balie. Had haar nog niet zo vroeg verwacht want ze komt meestal wat later. Ze zag me en al gelijk een big smile en zoenen op de bank. Er waren nog erg weinig mannen en ik had geluk dat ik als eerste met haar mocht. Ze zei er was nog wel een man maar die maakte geen aanstalte. Ze vindt het trouwens geen probleem om alvast een grote pik in haar te hebben maar doet dit niet zonder het gebruik van glijmiddel die ik als eerst een beetje in haar kutje moest smeren. Heb haar gewoon kunnen beffen maar dan wel aan haar clit en een beetje vingeren vindt ze geweldig. Moest toen ik wilde neuken nog wat glijmiddel over mijn pik doen en dan voorzichtig erin. Heb eigenlijk maar één standje gedaan want ze lag op haar rug en haar handen om me heen en haar (tong) zoenend was geweldig. Ze keek me lachend aan en heb haar langdurig geneukt en ze genoot volop en kwam zeker klaar. Gedurende de seks gooit ze haar benen geil omhoog en voer ik mijn tempo op en dat weet ze te waarderen. Ik hou van diep neuken en ze zei ook dat mijn sperma diep in haar zat. Ben gewoon op haar blijven liggen tot mijn pik in slaaptoestand was gekomen. Heb haar nog een fooi gegeven en vooraf gaf ik haar wat lekkers als cadeau waar ze erg blij mee was.

Ze had me moe gemaakt maar een 2e kamer wilde ik nog wel maken en met niemand minder dan Vanessa hoewel ze de vorige keer aangaf uitsluitend met condoom te neuken maar ze is wispelturig en ik weet dat ze ook zonder neukt en zich laat volspuiten en zeker met "Stammkunde". Trouwens Raluca zag ik ook dus 5 dames maar Raluca was erg geïnteresseerd in haar smartphone maar Vanessa vind ik beslist aantrekkelijker want ze heeft een normaal postuur met goede kop en kont. Ik wilde het ook vandaag niet te laat maken dus wilde op een geschikt moment naast Vanessa zitten om zonder omstanders even mijn wens kenbaar te maken. Ging op een gegeven moment op haar bank zitten toen ze even can haar plek was en toen ze eraan kwam zat Elli vlakbij en nog een man naast haar op de bank ernaast. Ik wilde toch een punt maken en fluisterde het zachtjes in haar oor. Ik wist dat ze weinig kamers had gemaakt en drong wat meer aan om mijn zin te krijgen. Uiteindelijk stemde ze toe en liepen we naar de ruimste kamer. Ze wilde wat meer licht dus het luik deed ze open en ik dicht tegen haar aan van achter. Mijn pik was al goed stijf. Ze heeft een lekker lichaam maar bedekt het vaak met een handdoek.
Zag haar trouwens bij haar bank uitdagend haar handdoek van haar lichaam vallend en een dansje doen wat Diana ook regelmatig doet. Ze was dus al wat losser. Ze heeft me gepijpt en daarna mocht ik haar verwennen met een befbeurt. Was toch een beetje bevreesd dat ze toch een condoom zou pakken maar na het beffen haar borsten verwend en liggend bovenop haar kon ik hem er zo insteken. Heb langdurig met haar geneukt danweer missio danweer plat doggy en uiteindelijk mijn zaad in haar "Musschi" gespoten. Zoenen deed ze trouwens ook.
Ze zei me eerder veel te doen dus vroeg zo of ze ook anaal deed maar dat doet ze dus niet en voor de Afrikaanse vrouwen is in de kont neuken not done oftewel taboe.

Ook hier trouwens in het begin erg rustig met mannen maar tegen 12 uur wisten de mannen ook Romantika weer te

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
433
256
Jaaaa Flori, wat een hartstochtelijke vrouw. Jammer dat we niet blank mogen inloggen🥹
Ik zal deze dame tijdens een volgend bezoek een uitnodigen voor een sessie. Ben benieuwd hoe haar kutje smaakt. En wie weet gaat ze wel helemaal los als lekker opgewarmd is. Denk dat ik wel geil en nat krijg😜 Wordt vervolgd..

Den Noorden

Snuffelaar
28 jun 2017
12
0
Hey,

Zijn daar ook dames die aan natursekt doen? Ben volgende maand in Duitsland en wil eens wat nieuws proberen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Wat is nu weer natursekt? Alles je alles zonder bedoelt, dan ben je op de goede plaats. Staat ook in de vele recensies, lees ze even door.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Heb de indruk dat hete Diana nog maar weinig aanwezig is.... of wordt ze nog maar zelden uitgekozen???
Ik baseer me hiervoor ook op de afwezigheid van commentaar bij de collega's van freiercafe: ook daar geen nieuws over Diana...

En met de winter voor de deur ga ik daar zelf ook niet gauw geraken... Een (onmogeljik) triootje met Diana en met Samira (van Venus denk ik) zou ik wel zien zitten....

Of anderzijds: met 2 man Diana eens stevig pakken.... Is dat te overwegen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Zeker te overwegen met 2 man Diana pakken alleen vind ik Romantika niet zo'n gezellige club. Nogal klein en niet veel dames over het algemeen. Als Diana en zus Maya er zijn dan heb ik wel trek.

Terug
Naar boven