Villa Romantika - Recklinghausen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Beter voor de dames omdat ze nu 10€ meer per kamer ontvangen en zeker de 1e kamer zal vaak binnen 20 minuten zijn beëindigd. Minder voor de mannen want het is in feite een verkapte prijsverhoging en heeft langere wachttijden tot gevolg want een kamergang duurt dan gemiddeld langer en met weinig dames en relatief veel mannen en echt veel dames zijn er hier niet want maar 10 banken en ik dacht maar 5 kamers geeft deze verandering meer nadeel als voordeel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vandaag Romantika aangedaan. Ik wist dat Diana er zou zijn maar haar zus Maja helaas niet anders had ik graag een trio met beiden gedaan want qua lichaam vind ik vooral Maja zeer aantrekkelijk en ik was zeer onder de indruk van haar pijpkwaliteiten.

Bij binnenkomst rond 10.15 uur zag ik Elli, Sascha en Vanessa al. Na de douche zag ik Diana al op haar bank rechts van de balie. Had haar nog niet zo vroeg verwacht want ze komt meestal wat later. Ze zag me en al gelijk een big smile en zoenen op de bank. Er waren nog erg weinig mannen en ik had geluk dat ik als eerste met haar mocht. Ze zei er was nog wel een man maar die maakte geen aanstalte. Ze vindt het trouwens geen probleem om alvast een grote pik in haar te hebben maar doet dit niet zonder het gebruik van glijmiddel die ik als eerst een beetje in haar kutje moest smeren. Heb haar gewoon kunnen beffen maar dan wel aan haar clit en een beetje vingeren vindt ze geweldig. Moest toen ik wilde neuken nog wat glijmiddel over mijn pik doen en dan voorzichtig erin. Heb eigenlijk maar één standje gedaan want ze lag op haar rug en haar handen om me heen en haar (tong) zoenend was geweldig. Ze keek me lachend aan en heb haar langdurig geneukt en ze genoot volop en kwam zeker klaar. Gedurende de seks gooit ze haar benen geil omhoog en voer ik mijn tempo op en dat weet ze te waarderen. Ik hou van diep neuken en ze zei ook dat mijn sperma diep in haar zat. Ben gewoon op haar blijven liggen tot mijn pik in slaaptoestand was gekomen. Heb haar nog een fooi gegeven en vooraf gaf ik haar wat lekkers als cadeau waar ze erg blij mee was.

Ze had me moe gemaakt maar een 2e kamer wilde ik nog wel maken en met niemand minder dan Vanessa hoewel ze de vorige keer aangaf uitsluitend met condoom te neuken maar ze is wispelturig en ik weet dat ze ook zonder neukt en zich laat volspuiten en zeker met "Stammkunde". Trouwens Raluca zag ik ook dus 5 dames maar Raluca was erg geïnteresseerd in haar smartphone maar Vanessa vind ik beslist aantrekkelijker want ze heeft een normaal postuur met goede kop en kont. Ik wilde het ook vandaag niet te laat maken dus wilde op een geschikt moment naast Vanessa zitten om zonder omstanders even mijn wens kenbaar te maken. Ging op een gegeven moment op haar bank zitten toen ze even can haar plek was en toen ze eraan kwam zat Elli vlakbij en nog een man naast haar op de bank ernaast. Ik wilde toch een punt maken en fluisterde het zachtjes in haar oor. Ik wist dat ze weinig kamers had gemaakt en drong wat meer aan om mijn zin te krijgen. Uiteindelijk stemde ze toe en liepen we naar de ruimste kamer. Ze wilde wat meer licht dus het luik deed ze open en ik dicht tegen haar aan van achter. Mijn pik was al goed stijf. Ze heeft een lekker lichaam maar bedekt het vaak met een handdoek.
Zag haar trouwens bij haar bank uitdagend haar handdoek van haar lichaam vallend en een dansje doen wat Diana ook regelmatig doet. Ze was dus al wat losser. Ze heeft me gepijpt en daarna mocht ik haar verwennen met een befbeurt. Was toch een beetje bevreesd dat ze toch een condoom zou pakken maar na het beffen haar borsten verwend en liggend bovenop haar kon ik hem er zo insteken. Heb langdurig met haar geneukt danweer missio danweer plat doggy en uiteindelijk mijn zaad in haar "Musschi" gespoten. Zoenen deed ze trouwens ook.
Ze zei me eerder veel te doen dus vroeg zo of ze ook anaal deed maar dat doet ze dus niet en voor de Afrikaanse vrouwen is in de kont neuken not done oftewel taboe.

Ook hier trouwens in het begin erg rustig met mannen maar tegen 12 uur wisten de mannen ook Romantika weer te vinden.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ik wilde toch een punt maken en fluisterde het zachtjes in haar oor. Ik wist dat ze weinig kamers had gemaakt en drong wat meer aan om mijn zin te krijgen.
Ik ken je verder niet maar dit is toch niet echt netjes zacht uitgedrukt. Merk vaker in je berichten dat je wat wil doordrukken bij de meiden. Misschien heb je een vorm van autisme dan mijn excuses maar zou hier toch een beetje op letten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Wees gerust. Soms moet je je mond opendoen anders bereik je niks. Als ik weet dat een dame uitsluitend mit Gummi fickt doe ik niet eens de moeite voor meer service maar als bekend is dat een dame RTC-service levert maar niet altijd en niet met iedereen ben je stom als je de moeite niet neemt en pas in de kamer tot de ontdekking komt dat ze niet rubberloos gaat. In een RTC-club is de norm nog steeds bare en met de prijsverhogingen de laatste tijd in diverse clubs gaat men steeds minder akkoord met beperkte service.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Ik las gisteren op een Duits forum dat de lekkere Diana zowat de halve stad bijeen heeft geschreeuwd tijdens een sessie met een van onze collega's.... Geschreeuwd van ultiem plezier, natuurlijk.

Ik ga Diana binnen enkele weken ook eens opzoeken om haar eens wild om zich heen te zien schoppen.... Ik zweer dat ik ga proberen om aan te dringen op een condoom omdat ze zich elk weekend ongeremd door 10-tallen collega's laat pakken...

Laat ons zien wat er terechtkomt van dit brave voornemen....

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Vandaag Romantica aangedaan. Flori is echt een topper. Een echte girl friend experience. Heb 2x een sessie met haar gehad vandaag en dat doe ik niet vaak .

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Flori, blonde wat oudere en afkomstig uit MEx? Omschrijf haar eventueel. Hoeveel dames waren er? Thanks

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Wees gerust. Soms moet je je mond opendoen anders bereik je niks.
Dus vrouwen tegen hun zin in NZC laten doen onder 'druk" terwijl je dondersgoed weet dat je toch te maken hebt met dames die uitgebuit worden vind je normaal?
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen ipv "opscheppen"

20 aug 2022
1.328
767
@marcodw1980 je rukt het verhaal van Robbie helemaal uit het verband. Klinklare onzin wat je hier verkondigt. Goed lezen is klaarblijkelijk lastig voor jou.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Entree was weer 10€ las ik, kan iemand de bezetting van vandaag doorgeven? Zit in twijfel voor morgen. Als er maar 4 dames zijn, val ik liever elders binnen

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Dus vrouwen tegen hun zin in NZC laten doen onder 'druk" terwijl je dondersgoed weet dat je toch te maken hebt met dames die uitgebuit worden vind je normaal?
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen ipv "opscheppen"
Niet lopen stoken want ik word hier schijtziek van. Als jij moeite hebt met begrijpend lezen, dan verwijs ik jou graag door naar groep 6.

Onnodig Superman gaan spelen en een monster gaan maken van iemand die dat klaarblijkelijk niet is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Was zus Maja ook aanwezig want hoewel minder intiem/aanwezig wel een mooiere/jongere verschijning?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Begrijp ik maar als je Maja nog niet kent kan ik dat begrijpen maar als Maja er wel zou zijn zou ik zeker ook haar nemen en een bekend spreekwoord luidt verandering van spijs .... ........

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dank voor je reactie , dus qua aantal dames nog helaas behoorlijk onderbezet

Terug
Naar boven