Villa Romantika - Recklinghausen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Volgend weekend op zondag weer eens Romantika aandoen als het nog hh is. Misschien verstandig om eerst te bellen om te vragen naar het aantal dames want dat wisselt nogal. In ieder geval moet Diana aanwezig zijn want daar wil ik beslist mee kameren en Vanessa daar ben ik ook benieuwd naar of één van die nieuwe dames.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Ik was er gisteren, op een maandag. Gezien de reistijd had ik niet van te voren gebeld. Een tientje entree betaald en kreeg mijn twee handdoeken en zoek het maar uit. Ik was er lang geleden eerder al eens geweest. Er bleken maar 4 dames te zijn die steeds achter in het privat kamertje zaten te roken. Helaas was de Black beauty diana niet aanwezig die eerder beschreven was . Uiteindelijk maar een minder knappe gescoord om mee te beginnen. Bleek later de Bulgaarse Sacha te wezen. Op de bank gaf ze echter aan dat neuken met condoom was omdat ze niet zwanger wilde worden. Slaat natuurlijk nergens op maar toen ik beloofde dat ik niet in haar zou komen mocht ik zonder. Op de kamer bleek ook dat ze niet tongzoende . Valt me op dat ik alle sauna clubs na de covid het meer regel dan uitzondering is. Neuken was dus wel zonder maar ik vond het een inspiratieloze kamergang. Veel oooh en aaah en gespeeld nep geheig heb maar de kamergang naar e3n vijftien tal minuten afgebroken.

Een andere dame viel mij al op door haar leuke houding en gedrag. Echter zij zat naast die sasha . Heb dus wijselijk maar gewacht tot die sacha weer eens zich terug trok op de persoons kantine en plaats genomen . Leuke vrouw en nu zonder bril terwijl ze eerst wel een bril op had. Bleek de Bulgaarse vanessa te zijn op de bank. Ze gaf echter meteen al aan dat alles met gummi was omdat ze Bulgaars was , de Romeinse deden het alleen zonder volgens haar. Heb uiteraard van de kamer afgezien en geprobeerd een ander te strikken

Echter dat was niet zo gemakkelijk met meer heren dan de 4 dames . Een Romeinse was slank en zat onder de tatoeages. Best leuk gezichtje maar zelfs nog een tatoo in d'r nek. . Was nog eens ander jong slank Romeense brunette Echter ook die was steeds roken en vond alles belangrijker dan de heren. Heb dus maar besloten naar Dortmund door te gaan

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Gisteravond Romantika nog gebeld en gevraagd naar de aanwezigheidslijst van Diana voor de zondag en dat werd gelukkig bevestigd.

Om 10 uur binnen en 7 dames aanwezig: Madi, Sascha, Vanessa, Flori, Andrea/Hermine en Diana zag ik ook met zus Maya. Gelijk naast Diana gaan zitten en gelijk heftig tongzoenen. Ze was blij me te zien en zei of ik haar gemist had wat ik natuurlijk bevestigde. Ik was net op tijd zei ze want een stamgast van haar was ik net voor. Voor hem het geluk dat hij niet al te lang hoefde te wachten want een half uur kameren met Diana is heel gewoon want ze gooit alles in de strijd om het naar je zin te maken. Heb zelfs haar nummer gekregen zodat ik vantevoren haar kan berichten of ze aanwezig en daar deed ze helemaal niet moeilijk over maar misschien komt het ook wel omdat we een goede klik hebben.

Seks was grandioos. Ze smeerde olie over mijn handen en ik moest haar borsten daarmee insmeren. Ze zat me echt op te geilen en zong wat en alles heel relaxed. Pussysliden en ze ging met haar kut over mijn pik. Lekker pijpen met veel nattigheid en toen wilde ik haar echt neuken. We deden het op kamer 4 met geweldig uitzicht dankzij vele spiegels. Ik heb me suf geneukt en heerlijk uitgeleefd op haar. Pure gfe wat je met haar meemaakt. Ook nog een liksessie met haar gedaan en zelfs een vinger mocht erin. Ze zei ik doe alles maar heb eigenlijk vergeten te vragen of ze ook in is voor anaal. Heb haar diep geneukt want daar hou ik van en al met al zo'n half uur met haar vermaakt afsluitend met een geweldige creampie in missio. Bleef weer een poos in haar totdat hij was gekrompen. Had enige moeite om mijn voorhuid weer op zijn plek te krijgen door al het gestoot.

Speciaal voor haar zou ik Romantika aandoen en misschien beter om een wat langere kamerduur te nemen want ze is het echt waard. ook haar zus (Maya) mag er trouwens wezen en dan vooral qua lichaam en haar borsten. Ze is een stukje langer en is 1.75m vertelde ze. Qua gezicht vind ik haar weer niet zo aantrekkelijk maar das niet erg. Ik vind lichaam veel belangrijker. Ze is wel wat gereserveerder als Diana maar ze is dan ook jonger met haar 24 jaar.

Trouwens de 7 dames in ogenschouw genomen vond ik Flori niks(nieuw voor mij en qua lichaam rechttoe rechtaan geen mooie vrouwelijke rondingen en kont), Madi bekend van de Grimberg toch net te dik met wel een mooi gezicht, Sascha ook te dik en Vanessa is aantrekkelijk maar neukt met en als excuus weer de gezondheid en bovendien de opmerking dat ze 30€ te weinig vond voor bare en misschien voor 40 of 50€ wat verder zou gaan, Andrea/Hermine vind ik te slank en ik vind haar arrogant en lusteloos overkomen. Als Vanessa gewoon RTC-service zou leveren had ik haar geneukt.

Kamer 2 werd dus Maya. Ze was trouwens een tijdlang zeg maar vanaf 10.30 uur tot 12.30 uur niet aanwezig in het zitgedeelte omdat ze een kamer had van 2 uur lang. Had al gelezen dat ze neukt met want ze is vruchtbaar en slikt (nog) niet de pil. Toen ik naast haar zat op de bank heeft ze niet gesproken op de bank dat ze safe neukt. Had ze eigenlijk wel mogen/moeten zeggen maar dit was pas haar 2e dag in een club dus alles is nieuw voor haar en ik vergeef het haar wel.
Trouwens op het moment dat ik naast haar zat zat rechts van haar Raluca die later was begonnen dus in totaal 8 dames.

Ook met Maya net als bij Diana kamernummer 4 genomen. Beetje aftasten en communicatie iets lastiger want ze beheerst het Duits wat minder als Diana en met standjes begreep ze me ook niet altijd maar das verder geen probleem. Heb haar eerst gelikt en daar is ze best gevoelig voor gezien haar reactie. Volgens mij genoot ze er wel van en ik vond het behoorlijk opwindend. Vervolgens liet ik haar pijpen. Deed ze geweldig en vaak zonder handen. Had ik niet verwacht van een meid met zo weinig ervaring. Bij het neuken moest het condoom er helaas om. Ze is wel behoorlijk strak en dat wist Diana mij al te vertellen. Ze vond mijn pik groot en had er best moeite mee maar omdat het met condoom was moest ik haar wat dieper neuken om meer opwinding te doen ontstaan. Haar benen lekker in de lucht en ik was nog bijna klaargekomen ook maar uiteindelijk niet gelukt. Mocht ze wel zonder condoom gaan dan zit een trio met Diana er zeker in maar als een van de twee met condoom neukt vind ik een trio te lastig.

Ben tot ongeveer 13.45 uur gebleven en wilde nog een tweede maal spuiten want was nog geil en ben toen afgereisd naar Bochum voor die andere club maar had wel vantevoren gebeld of Sonja van MEx aanwezig was en dat werd bevestigd.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Line up vandaag. Dea, Andrea, Elli, Vanessa en Maya. Veel beren verder en de sauna uit.
Prijzen aangepast, 40 voor half uur en 80 voor uurtje. De entree nog steeds 10€.
Toch lekker sexen vandaag. Maya net gehad, donker snoepje en een super beginneling. Mmmm.

20 aug 2022
1.328
767
Line up vandaag. Dea, Andrea, Elli, Vanessa en Maya. Veel beren verder en de sauna uit.
Prijzen aangepast, 40 voor half uur en 80 voor uurtje. De entree nog steeds 10€.
Toch lekker sexen vandaag. Maya net gehad, donker snoepje en een super beginneling. Mmmm.
Ah okay, dus het was voorheen 30€ voor halfuur. Minimaal 20 minuten is niet mogelijk voor 30€?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Is ook niet goed voor de doorstroming om de 20-minuten kamer te schrappen. Vooral bij weinig dames en veel mannen geeft dat langere wachttijden en daar zit niemand op te wachten en laat Romantika nu juist een kleine club zijn met weinig dames t.o.v. de andere RTC-clubs.

Ben benieuwd hoelang deze nieuwe maatregel stand houdt maar vv maakt het nog vervelender door een heffing van 10€ voor elke kamer bij condoomloos intimiteit.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad, ik ben meestal ook redelijk snel klaar. De ervaring van vandaag was ook dat bijna niemand de 30 minuten volmaakte. Er waren er bij die al in 10 minuten terug kwamen. Ikzelf heb het ook geen 3x 30 minuten volgehouden. Het is inderdaad een verkapte prijsverhoging voor de 20 min. De entree blijft wel laag, dus misschien houden de dames er wat meer aan over.
Het lijkt een beetje op de VV prijsverhoging.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Dat wordt onderhand een beetje shoppen in welke club je nu het beste af bent. In ll bijvoorbeeld nagenoeg nooit happy hour maar nog geen rare fratsen en met 25 min 30€ relatief goedkoop als happy hour nergens van toepassing is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Voor bepaalde dames waar je op voorhand van weet zeker een half uur te willen investeren verandert er dus in feite niets. Met Diana en Maya zou ik zo een half uur zoet kunnen zijn en deze tijdsmarge vol kunnen/willen maken.

20 aug 2022
1.328
767
Dat wordt onderhand een beetje shoppen in welke club je nu het beste af bent. In ll bijvoorbeeld nagenoeg nooit happy hour maar nog geen rare fratsen en met 25 min 30€ relatief goedkoop als happy hour nergens van toepassing is.
Wist overigens niet dat in LL het voor 25 minuten is. Ook niet van belang, maximaal 20 minuten en meestal een extraatje voor de dame bij goede service.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag 6 meiden, echter om 17.00 maar 4 over. Sauna uit. Meer vertelde de theke niet. Iemand namen? Diana en Maya niet, alleen weekend.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag toch een gaatje gevonden om even te wandelen. Had zin in black, dus Romantica gebeld. Diana ja, Maya nee, totaal 8 dames. Dat is top, zit altijd wel iets bij, en Diana is altijd top. Sacha liet me binnen, en op de bank zat Cheri al met der kenmerkende tongetje buiten boord om te lobbyen 🤣.
Na een half uurtje kwam Diana naar beneden, toen ze me zag begon ze al te rennen en obscene gebaren te maken. Tja daar moet je snel op reageren, want ze wordt zeer dik geboekt. We zijn lekker boven geweest en als je ze even niet neukt, dan neukt ze jou wel. Je hebt zeg maar dressuurpaarden die rustig een kuur afwerken, maar Diana is een Mustang, waar je zo lang mogelijk moet proberen van te genieten. Wat is dat wijf super. Na een lange break wilde ik Raluca proberen, die of op de kamer was of aan het pauzeren was (buiten beeld). Ik denk wel de meest geboekte meid, ze kwam ook steeds binnen 15 min naar beneden. Ik trof haar op een gegeven moment op de wc aan. Ze leek in paniek, via telefoon contact met ..., en continu aan het overgeven. Tja wat het was moet ze zelf maar verklaren, maar ik was met mijn keuze eigenlijk al wel klaar, geen Raluca. Sacha had me al tig keer aangehaald en vorige ervaringen waren goed. Het is niet de mooiste meid, maar van deze tafel kun je goed eten. Dezelfde tactiek als de vorige keer, goed beffen en daarna super lang penetreren en goed de samba doen met je pik. Op een gegeven moment wordt ze zo geil, dat ze eerst zelf wil klaarkomen. En of dat lukte. Ze had gevraagd of ik buiten kon spuiten, no way, toen ik ging komen trok ze me strak tegen haar aan. Ja, dan kan ik het niet laten. Mmmm.
Ik kan wel zeggen een topmiddag. Helaas geen Raluca en verder was de sauna ook aan.
Verder was het balen op de terugweg, die Autobahn war gespert, half uurtje extra omgereden.

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Ben er afgelopen vrijdag geweest, er waren 6 dames, met twee een kamergang gedaan Vanessa en Simone. Romantica wordt volgens mij wat ondergewaardeerd want het is een prima club. De prijzen zijn onlangs aangepast. 30 euro tarief is er niet meer. Minimum is 40 voor 30 minuten. Beter voor de dames denk ik.

Terug
Naar boven