Villa Romantika - Recklinghausen

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
1 keer geweest.
Nu kun je op basis van 1 bezoek geen recensie schrijven over een club als geheel maar ik voelde me na dat bezoek niet geroepen om hier een recensie over te gaan schrijven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Schijnt nu sinds 11 juni open te zijn las ik op een Duits AO forum. Bezoeker was er met de opening en meldde dat er maar 2 dames aanwezig waren en of ze onze service deden heb ik betreffende persoon om gevraagd.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Zaterdag waren er 5 dames, waarvan 2 toppers.
Zondag waren er nog maar 3 dames. Twee dames appte me dat ze weer privé ontvangen en niet meer in de club. Teweinig klandizie.
De komende weken worden er in de clubs weer meer dames verwacht.
Het schijnt dat de Flixbussen de komende weken voor een enkeltje Bucharest naar Duitsland zijn uitverkocht. :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Villa Romantika schijnt dicht te zijn en de dames bivakkeren nu in villa verena.

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Ben er vandaag, 28 november geweest. 5 dames van dienst, Elli, Roxanne, Selena, Reni en Susi(?), Eigenlijk de doorsnee types, die je ook in de andere rtc's aantreft.
Zelf op de kamer geweest met Elli en Roxanne,standaard rtc service, die spiegels in de kamers zijn wel pre. ;)

Opmerkelijk detail, het pand ziet er van binnen beter uit, dan de buitenkant doet vermoeden. :eek:

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Was vandaag een nieuwe 18j dame aan het werk, naam is me even ontgaan.
Heerlijke borsten, kon zo een zus zijn van Christina die nu in Penelope werkt.
Druk was hoog, dus al binnen 10 minuten gespoten.
Hopelijk blijft ze een tijdje

20 aug 2022
1.328
767
Hi @wasmachine, Christina ex-Grim en nu Penelope, had ook inderdaad heerlijke borsten en een strak kutje.
Is de entreeprijs, buiten HH, nog steeds 30 euro en 20 minuten volpompen 30 euro?
Waar zit zij in de Villa? Roemeens, net als Christina?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ga er zaterdag voor het eerst heen. Best spannend om weer eens een voor mij nieuwe club te bezoeken en welke dames er zijn. Hopelijk is die 18-jarige aanwezig waarvan de naam nog onbekend is en de Elli die ik ken van de verena en waarmee ik bijna een jaar geleden naar volle tevredenheid heb gekamerd. Potentebeer komt als het goed is ook dus ben dan niet de enigste Hollander.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Was er begin deze week. Saaie en lamlendige club. Die 18 jarige was er niet, maar ook zij had mijn dag niet kunnen maken. Heb dan ook niet gekamerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Laat ik het zo zeggen. Entree is maar 10€ tussen 10 en 13 uur en daar kun je je geen buil aan vallen en als Elli er is ben ik zeker van onze service en een goede kamergang en een voor mij nieuwe club bezoeken is ook wel weer spannend en als het tegenvalt dan ga ik weer naar mijn vertrouwde RTC-clubs in NRW.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Was morgen graag naar villa Romantika gegaan maar Nicoletta pas maandag aanwezig en Elli vakantie en die nieuwe 18-jarige meid is er ook al niet meer dus voorlopig kom ik hier niet.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen was het plan om naar Grim te gaan.
De toegangsweg naar Grimberg was helemaal vol met auto's, denk bezoekers Zoom Erlebniswelt.
Rechtsomkeert richting Recklinghausen gereden naar villa Romantika.

€10 entree betaald, omgekleed en na 10 minuten ging de deurbel en daar was Angelina, voorheen villa Venus.
Ze was verrast om mij weer te zien en heb snel op haar bankje plaatsgenomen.
Angelina moest zich nog omkleden, koffie drinken en een sigaretje roken.

Na een kwartiertje richting de kamer gegaan en me lekker laten pijpen en vervolgens eerst in missionaris geneukt, beetje glijmiddel, daarna in doggy mijn zaad er diep ingepompt, waar ze niets over zei.
Angelina nog een massage gegeven en na een half uurtje de kamer verlaten en haar €50 overhandigd.

Overigens rond de 10 vrouwen aanwezig, 1 á 2 die wel mijn aandacht trokken, voor de rest van de dames niet zo mijn smaak.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik wil hier morgen heen want Angelina uit vv werkt sinds kort hier en haar nauwe kutje wil ik heel graag weer eens volspuiten. Verder las ik op een forum van een black beauty met een enorm dikke reet. Ik hou van grote konten dus deze donkere dame heeft zeker mijn aandacht.

Heb deze club nog nooit bezocht maar de 10€ entree doet me over de streep trekken en weer eens spannend om een nieuwe club te bezoeken. Ben benieuwd ook hoeveel dames er morgen zijn en hoe ze eruit zien. Omdat ik, uitgezonderd Angelina, de dames niet ken op de bank maar even peilen bij aantrekkelijke dames of de katholieke service mit reinspritzen geoorloofd is.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Verwacht er niet teveel van. Vaak maar 4 of 5 dames aanwezig. Wat betreft looks in mijn optiek minder dan de dames in de andere RTC clubs. Het is niet voor niks 10 euro entree 😉

20 aug 2022
1.328
767
Ik wil hier morgen heen want Angelina uit vv werkt sinds kort hier en haar nauwe kutje wil ik heel graag weer eens volspuiten
@Robbie is optisch een mooi dametje, lekker borstjes met lekkere tepeltjes en super figuurtje, voor €50 euro incl. entree zeker niet te duur om lekker vol te spuiten.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ben benieuwd naar je verslag, zeker ook de looks van Black pussy. Ben al witte room aan het sparen. Dilara van vv zei dat ze daar ook gewerkt had. Niet een super model, maar lekker koppie en mooie kont.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Aha ze zijn kennelijk weer open . Jaren lang geleden een paar keer geweest .
Ik kijk uit naar je verslag Rob!

Terug
Naar boven