Vika - Arnhem

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik woon niet zo ver van Arnhem , en kom er regelmatig . Maar niet bekend met het getoonde kinky account of herken de dame aan de hand van de foto's . En als ik naar de prijs , lijst met opties en extra kosten kijk . Is de titel en begin af een soort van lokkertje , om natuurlijk je op onnodige extra kosten te jagen , boven op een mischien wat lager lijkende prijs . Maar je voor het gebruikelijke standard pakket voor ongeveer dezelfde lage prijs bij haar 5 tot 6 tientjes duurder uitkomt . En daarmee het gezegde " goedkoop is duurkoop " zeker omdat de kwaliteit van het product of dienst dat word aangeboden zoals ik op dit moment begrijp onbekend is en of niet gegarandeerd . En ik dan niet enkel twijfel bij deze ad of soortgelijke ad's maar oversla en mijn heil elders zoek . Waar ik of goedkoper ben zonder extra kosten , soortgelijke prijs maar zonder extra kosten , voor hetzelfde complete standard basis pakket zonder het ( afzetten concept / extra opties concept / extra kosten concept ) En bekend ben met het niveau en kwaliteit . En ook van die prijs , aangeboden product , diensten , pakket en kwaliteit gegarandeerd ben .

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik niet . Ik was gister wel in Arnhem , maar niet voor een bezoek aan welke " Dame van sociaal en maatschappelijk plezier en ontspanning "

En vandaag was en ben ik thuis , en geen zin om tijd te besteden en moeite te doen om door een eindeloze lijst persona te scrolle , meerdere profielen goed door te lezen en berichten via app te sturen , en of de deur uit te gaan en afstanden te gaan wandelen .

Gewoon relax rust dagje .

En weekend ? Geen idee , niet iets waar ik nu aan denk of me nee bezig houd . Ik zie wel .

Maar als het gaat om een bezoek aan de dame benoemd in eerdere berichten , nee .

Laatst bewerkt door een moderator:

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Waarom zo n langdradig verhaal waar niemand iets mee kan terwijl je er niet bent geweest? Ga bezig met recensies schrijven en niet met vervuilen topics

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
ja dat heb ik gezien, ik kan redelijk goed lezen. Maar ook je eerdere reactie had niets te maken met de gestelde vraag in dit topic maar was ook een oeverloos gezever. De vraag is heel simpel Wie heeft er ervaring met deze meid. En of jij dan ver of dichtbij Arnhem woont, hoe je een kinky account ziet doet toch niet terzake? en in 2 de bericht geef je even aan dat je geen zin, geen tijd hebt voor een bezoek? Geen tijd? Je hebt sinds woensdag 73 berichten geschreven maar geen tijd.......

Terug
Naar boven