Victoria - Rotterdam

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Victorai 03.JPG
    Victorai 03.JPG
    87 KB · Weergaven: 1.118
  • Victoria 02.JPG
    Victoria 02.JPG
    110,7 KB · Weergaven: 1.115
  • Victoria 01.JPG
    Victoria 01.JPG
    100,2 KB · Weergaven: 1.117

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Heb een paar keer geprobeerd te bellen en te whatsappen.
Geen contact mee te krijgen, jammer want leuke dame zo te zien.
Maar als contact al niet lukt, dan hoeft het voor mij niet meer.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Vervolg van mijn bare desillusie en debacle gisteren in Duitsland was ik dus op weg terug en even net over de grens gestopt. Moest nog een uurtje naar Rdam en had zin. Gezocht maar merendeel van de dames was offline (vakantie) en de dames die ik vond waren in Adam of nog verder weg.

Ik zag dit draadje en de adv was online. Ik besloot een poging te wagen echter er werd niet opgenomen. Na de VM gehoord te hebben opgehangen kreeg ik vrij vlot daarna een watsappje van het gebelde nummer.

Na wat afstemming over en weer over prijs en mogelijkheden vrij vlot afgesproken en ik was op weg. 150430 en 200v60, CIP en zoenen ok. Anaal was niet mogelijk maar was niet aangegeven (never hurts to ask ;) ).

Ik werd naar de zwart jansstraat gedirigeerd en na wat minuten lopen op bestemming gearriveerd. Het was de dame op de foto - uiteraard zijn die her en der bijgewerkt maar zeker bovengemiddeld. Ze was wat timide dus gegaan voor een haf uur wat uiteindelijk 20 min bleek. Ze heeft een mooi kontje en een knap koppie en lang blond haar. Wel een buikje en hang tietjes van een recente zwangerschap - maar nogsteeds niet verkeerd.

Pijpen was matig - natuurlijk niets van zoenen en na een paar standjes in doggy haar babykamer gewit. Dat dan weer wel. Eigenlijk een matig bezoek maar na vandaag in iedergeval de druk van de spreekwoordelijke ketel

En deze Hongaarse dame ?

Ze is echt en iig van de foto , jong en bovengemiddeld knap, en geen geklaag over interne donatie. Voor een backup of cumdump redelijk oke maar ook stevig aan de prijs met 150.

Terug
Naar boven