Victoria (Oekraïense) - Antwerpen

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Beste vrienden van de blanke sabel,

Ik kreeg zojuist deze schone Oekraïense dame uit Antwerpen op mijn radar: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/victoria-new-antwerp-private.html

Als ik de foto's zie ziet het op het eerste oog goed uit…maar wellicht ook wat weggemoffelde volslankheid. Ben benieuwd of iemand er al ervaringen mee heeft opgedaan die hij hier met ons hier wil delen?

Bijlagen

• IMG_0430.jpeg
    IMG_0430.jpeg
    303,6 KB · Weergaven: 168

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Waarom denk je dat zij volslank is?
Als je de foto's beter bekijkt zie je dat er geen morphing van de achtergrond is

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
De mijnsherenlaan Rotterdam dan weten de kenners welke geile Oekraïense milfjes daar gewerkt hebben!

10 jaar ouder dan 29 wat ze in de advertentie opgeeft

€200 all in zc cum inside

Bij binnenkomst pakt ze je hand en ga je naar de speelkamer en dan begint het tongzoenen en gaat ze al met je hand over je broek binnen no time was ik keihard!

Junior werd bevrijd en ze kan ongelooflijk goed pijpen

Allebei spiernaakt op een gegeven moment heerlijk begenadigd komt een paar keer goed klaar en met het omhoog komen glijdt je er zo in natuurlijk spoot ik veel en vol

Beetje small talk maar ik kon niet van haar afblijven weer heerlijk beffen en doggie gezet mijn lekkere geheel kale pik nog een keer heerlijk volgespoten en met mijn pik eruit halen liep alles heerlijk naar beneden heerlijk!

Kortom dikke go geen koppijn

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Zo te horen een echt machine, komt ze vaak klaar en kan ze squirten ? Antwerpen is kut qua files maar ga zeker eens proberen haar te bezoeken weldra. merci voor jullie bijdrage

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Hier worden dingen geschreven die niet kloppen .... ben er langs geweest ....zwaarder dan op de foto, ouder dan aangegeven en de service was ondermaats ...

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Ben blij het bericht van Snow Toogplakker te lezen.
Had blijde verwachtingen..
Schheelt weer een rit van 1.5 uur en een teleur stelling.
Thx.

Terug
Naar boven