Victoria - Knokke (TS)

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ik heb haar enkele weken geleden gecontacteerd.
Standaard was het 30/60 min (denk ik) 150/200€
nzc +150€ ☹️
Proberen iets te regelen voor 45min maar het bleef véééél te duur :(

Ik vond vele filmpjes op internet (en vaak zc) en ze is heel knap en speciaal gebouwd (ultra slank) en haar clit is wel lang maar dun.
En ze is vooral passief in de filmpjes.

CalvinXO01

Toogplakker
15 jan 2017
33
16
Vroeg vorige week toen ze in Antwerpen zat 700 EUR voor 1 uur bare met sperma van haar
Heb hiervoor feestelijk bedankt

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
"Saris" op girlsreview had ook een recensie over haar geschreven maar op vraag van de dame in kwestie werd die snel verwijderd. Maar ja, hij is dan ook een ongelooflijke fantast die de ene neprecensie na de andere schrijft.

Ondertussen had ik haar ook gecontacteerd in Antwerpen, in de Carnotstraat. Maar dus niet op hetzelfde adres als TS Amy destijds. Maar vent toch, wat een vat vol pretentie is dat. Zo'n gigantische dikkenek wordt zelfs in Antwerpen niet getolereerd.

Op haar foto's vind ik haar heel knap en bloedgeil, maar aan dat karakter ga ik mijn geld niet opdoen!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Pretenties vallen wel mee ze is gewoon duidelijk ze doet geen bare klaar.

maar gewoon een rustige en nette conversatie op de app zonder pretenties

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Bij mij gaf ze nochtans aan dat dit wél tot de mogelijkheden behoort. Maar alleen als je haar bevalt en het zit dan ook ineens in de hogere prijsklasse. 700 euro en meer.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Je moet het de meeste transen juist 'niet' vragen want dan steigeren ze meestal. Of vragen exhuberante prijzen. Zo ook deze. Als je ze geil krijgt, wat niet moeilijk is, dan neuk je ze zelfs zonder condoom en zonder meerprijs. Zo heb ik het toch gedaan. Ik had natuurlijk al haar filmpjes op het internet reeds gezien waar er nooit met condoom geneukt werd. @lieverleffe heeft wel gelijk dat het een grote dikkenek is maar als je er niet veel tegen praat en goed neukt heb je er geen probleem van.

Terug
Naar boven