victor

Status
Niet open voor verdere reacties.

victor

Snuffelaar
2 apr 2018
4
0
Hierbij wil ik me ook ff voorstellen.

Allereerst; wat een gaafffffffffffffffff forum hebben jullie!!!!!!!
Tot vanmorgen wist ik niet eens van het bestaan van dit forum tot dat ik de scheldtirade las op Relaxxxboard gericht tegen jullie forum geschreven door de moderator meneertje Sexmachine himself.
Lees en huiver http://relaxxxboard.com/index.php/t...PSESSID=c72197dba1864a15dc4f219faf6346a7#new
Dom van hem want door zijn actie heb ik dus nu wel lekker dit forum ontdekt en mijn account op Relaxxxboard zal ik vanaf nu laten voor wat het is. Weer een lid minder. Alweer. Jammer Relaxxxboard :cry: :mrgreen:
Zelf ben ik een tijdje lid geweest van Relaxxxboard en daarop een paar club recensies geschreven. Echter als ge niet exact dat gene schrijft wat in het straatje past van de dictator/moderator meneertje Sexmachine ontvang je van hem per interne mail een scheldtirade waar de honden geen brood van lusten en gaat hij je zitten dreigen met een ban en erger. Zijn letterlijke woorden aan mij gericht waren wees lief en doe wat ik je zeg te doen anders trek ik de stekker uit je account :shock: :roll: Pure censuur.
Dat meneertje Sexmachine nu juist zo ontzettend zit af te geven op dit forum vindt ik frappant. Wat een huichelaar! Iedereen op Relaxxxboard weet dat meneertje Sexmachine een hekel heeft aan alles wat met een condoom van doen heb en iedere meid die hij pakt in zijn Antwerpen of een club neukt hij standaard zonder. Niet erg want wat is er mis met neuken zonder? Natuurlijk helemaal niets. Iedere wandelaar wil het en doet het als hij daar de kans voor krijgt. Het is het ultieme genot. Wat is er nog lekkerder dan je bare lul lekker te voelen glijden en soppen door zo'n lekker nat en strak doosje van een lekkere meid? Voor mij het pure genot en hemels gevoel en voor best wat meiden ook zoals ze er zichtbaar van genieten :) . Ik vraag er gewoon om bij de meid in kwestie en als de meid het ook wil, wat is er dan mis mee? Meneertje Sexmachine is gewoon de ultieme huichelaar door nu zo af te geven op dit forum. Waarschijnlijk probeert hij op deze manier zijn eigen forum weer wat op de voorgrond te schuiven, een paar extra klicks te genereren want zijn eigen forum is zo als dood als een pier. Onder tussen zijn er nog bar weinig leden over die het aan durven een recensie te poten uit angst voor de nukken van deze zieke malloot. Ondertussen zijn topics als 'lovely legs' 'nice tits' 'zaadvragende ogen' 'sletjes van de week' en 'tattoo chicks' de meest populaire op Relaxxxboard. Dat zegt genoeg! Over vrijkaarten zullen we het helemaal niet hebben want die krijgt meneertje Sexmachine niet meer. De clubs hebben hem ondertussen door en hebben genoeg van zijn kinderlijke en zieke gedrag. Zijn forum staat op barsten en nu reageert hij zijn frustraties af op andere fora zoals deze.
Nogmaals lees en huiver

maar door dat achterlijk forum is dat het niet, aangezien er daar bijna enkel mensen rondhangen die dit actief zoeken en zelfs dames onder druk zetten

Ik heb het er echter zeer moeilijk mee dat ze dames EN clubs in de problemen brengen door hun drang het openbaar te maken .... superegoïstische klootzakken dus ... die geen greintje respect hebben voor de dames (die het godverdomme aan hen aanbieden op de koop toe).
Ze kunnen hun kwakje kwijt door de drang om kutjes en kontjes bare vol te blaffen, en dan gaan ze dat eens lekker openbaar maken .... kan ik met mijn beperkt verstand helemaal niet bij.

dat de beheerders van zulk forum niet eens beseffen welke ellende ze kunnen aanrichten met zulk forum te runnen .... daar kan ik met mijn beperkt verstand niet bij ....
Door hen kunnen er zomaar clubs gesloten worden, kunnen er dames zonder werk vallen .... maar zover zijn ze nog niet mee, want het enige wat telt is hun zaad droppen in een dame van plezier .... en de gevolgen zijn maar voor de dames, want die slet moet het maar niet aanbieden?????? Juist???????

Zelfs al beseffen de idioten geeneens dat ze dames, clubs en zichzelf in gevaar brengen .... dat het verstand tussen die twee benen hangt, dan nog moet je beseffen, dat, indien de overheid ingrijpt .... en ooit gebeurt dat ... dat ze dan terug bij af zijn .... en ze zonder forum op zoek moeten naar hun perfecte bare beurt ... zo snugger zijn ze niet ... en het zal hen worst wezen .... ze hebben het toch maar lekker gehad en hebben erover kunnen opscheppen, en de dames zijn voor hen gebruiksvoorwerpen die ze lekker kunnen volblaffen .... hozanna in den hoge ....
Het is enkel hun eigen ego strelen .... kijk eens, voor een appel en een ei krijgen wij dingen van dames die verboden zijn ..... en de gevolgen zijn niet voor ons ...

Verder weet ik ook uit betrouwbare bron dat er daar nogal wat "opzettelijk" foutieve dingen worden geschreven, vriendjes van dames die anderen zwart maken, en aangezien je je tegen zulke dingen niet kan verweren, staan er daar nogal wat dames te pronken dat ze neuken zonder, terwijl dat helemaal niet het geval is ..... nog grotere klootzakken die daar aan meewerken.
Dat kan je enkel krijgen als er fora zijn die die schrijfsels over nzc toelaten .... zo makkelijk is het.

bt. ik zou wel is willen weten wie die "betrouwbare bron" is :mrgreen: :D

Dat iedereen op dit forum er openlijk voor uit komt graag sex zonder condoom te praktiseren ik vind het fantastisch. Het wordt tijd dat er een einde komt aan dit taboe en ervaringen worden gedeeld. Moderatoren zoals meneertje Sexmachine het zwijgen wordt opgelegd.
Weg met die stomme stukken plastic om onze lul. Leve de vrijheid van het individu maar bovenal, de vrijheid van meningsuiting en het mogen delen van je ervaringen op het world wide web. Geef de wandelaar de vrijheid om sex zonder condoom te praktiseren en de working girls de mogelijkheid een paar centjes extra te verdienen. Wat is hier mis mee? Op een forum als Relaxxxboard zitten een paar lieden die zich laten onderschijten en pissen door dames, zich in hun kont laten neuken. En dat weet ik uit een bron die wel betrouwbaar is. Waarom zou zoiets ziekelijks wel mogen getolereerd en sex zoals moedertje natuur het bedoelt heeft niet? In de oertijd bestonden namelijk nog geen condooms :mrgreen:

Overigens slechts 1 keer in zijn carriere heeft ondergetekende jaren geleden een infectie opgelopen aan zijn lul. En dat was.......na sex te hebben gehad met een condoom :evil: . Waarschijnlijk heeft er zich een stofje in het condoom bevonden dat er niet in hoorde! Valt het jullie wel is op dat na geneukt te hebben met condoom je lul de volgende dag stinkt als een otter? Komt alles door dat vieze stuk plastic en het gleidmiddel dat zich daarin bevindt. De condooms aangeboden door de dames zijn niet van het aller duurste type en beste kwaliteit. Ja, ook daar bezuinigen de dames op. Sinds ik zonder neuk nooit meer een stinkende lul gehad de volgende dag. Neuken zonder is zoals God het bedoelt heeft. Puur natuur en vol van sensaties en prikkels waar van een neukerd met condoom alleen maar mag dromen maar nooit zal ervaren.
Niemand en niets houdt ons tegen we gaan dit forum rocken. Weg met de huichelarij en de leugentjes waar mee andere fora vol staan. Wij gaan voor de real deal.
Ik beloof jullie in de toekomst mijn ervaringen te delen en jullie te voorzien van vele NZ tips.

13 mei 2015
1.163
462
justcuz_goodpost.gif~c200

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
sexmachine zei:
kan ik met mijn beperkt verstand helemaal niet bij.

Nou dan is dat duidelijk hoe hij tot die post is gekomen...... Ben benieuwd wie sexmachine hier is...

victor zei:
Echter als ge niet exact dat gene schrijft wat in het straatje past van de dictator/moderator meneertje Sexmachine ontvang je van hem per interne mail een scheldtirade waar de honden geen brood van lusten en gaat hij je zitten dreigen met een ban en erger. Zijn letterlijke woorden aan mij gericht waren wees lief en doe wat ik je zeg te doen anders trek ik de stekker uit je account :shock: :roll: Pure censuur.

Dan ken je de Mods hier nog niet :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol: :lol:

Kijken hoelang dit duurt..

Schermafbeelding 2018-04-02 om 17.04.05.png

victor

Snuffelaar
2 apr 2018
4
0
Ben benieuwd wie sexmachine hier is...

Hij moet hier wel een account hebben aangezien hij precies weet wat er over Babylon wordt geschreven op dit forum.

Verboden, en je ziet dan berichten verschijnen over meiden in (pakweg) Babylon, Villa Venus, ramenbuurten, whatever .....

Om in het Babylon en Villa Venus topic te geraken dien je toch echt een eigen account te hebben op dit forum.
Dat hij hier een account heeft geeft wel aan dat dit forum alles behalve oninteressant voor hem is. En zeker niet zo verschrikkelijk als hij zelf beweert.

Er is een forum volledig geweid aan NZC, ikzelf vind het verschrikkelijk.

Logisch, want meneertje Sexmachine is zo een beetje de grootste zonder condoom neukerd van de Benelux. Iedereen op Relaxxxboard die hem persoonlijk kent kan dat bevestigen.

de heren op het nzc forum vinden het klaarblijkelijk nodig mekaar te informeren over welke meiden ze bare kutje en kontje kunnen volblaffen .... en ze zijn er nog fier op ook.
Mijns inziens een bende dikke egoïsten ...

en meneertje Sexmachine leest deze informatie maar al te graag om er zelf zijn voordeeltje mee te doen :lol: . Wie is hier nu de dikke egoïst? :D
Meneertje Sexmachine is overigens verbazing wekkend goed op de hoogte van alles wat er op dit forum staat geschreven blijkt wel uit zijn scheldtirade tegen dit forum.

Let wel dat meneertje Sexmachine deze scheldtirade plaatste enkel met maar 1 doel. En dat is om zoveel mogelijk nieuwe klicks te genereren en de aandacht weer op zijn forum te vestigen. Want het was de laatste tijd akelig stil op zijn forum. Die aandacht heeft hij nu en is aardig gelukt gezien zijn scheldtirade topic behoorlijk populair is.

michel6968, Ajax3Stars, mechelen en 9 gasten bekijken dit topic.

victor

Snuffelaar
2 apr 2018
4
0
1 ding doet hij beter dan wij.... Geld genereren met adjes..

Dat doet hij zelf niet. Wordt allemaal geregeld door zijn handlangers. Zelf zit hij de ganze dag thuis zijn forum te bewaken :geek: .
Mensen als Sjeufke, of moeten we zeggen Sleufke :lol: , Taylor, Bet(d)weter, Vulkaanspesjalist en vankees zijn het die dag en nacht langs de Duitse clubs lopen te leuren biddend en smekend voor vrijkaartjes en financiële ondersteuning van het forum.
Ik heb me laten vertellen dat de meeste Duitse clubs inmiddels walgen van dit clubje. Zal mij verbazen hoe lang dat forum nog overeind blijft nu de clubs hen uit spugen :mrgreen:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik denk dat je afkeer tegen Sexmachine duidelijk is, waarvan acte. Gaan we nu over op het recenseren van de dames van plezier.

Het hoeft geen hetze topic te worden, daar zitten we ook niet op te wachten.

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Ik vind het wel cru dat deze persoon, die zich hier geregistreerd heeft onder "victor", andere mensen in de negativiteit brengt door hier deze nickname te gebruiken !
ik wens dan ook uitdrukkelijk te vermelden dat de persoon "victor" op RB niets maar ook niets te maken heeft met deze op dit forum.
ik heb toevallig de discussie op RB een beetje gevolgd omdat ik daar lees en vooral om wat op de hoogte te blijven over dan vooral de Duitse saunaclubs.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
mmm mag nog niet posten daar :lol: :lol:

Mijn bericht op RB en deze gaat op slot, Victor gedraag je, geniet van de mogelijkheden die wij bieden, en je hoeft mij niet meer te PM.en.. Zinloos.

Schermafbeelding 2018-04-02 om 20.42.19.png

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Eerst en vooral toen ik deze heisa zag ontstaan was het eerst waar ik aan dacht dit gaat me traffic opleveren en ik wreef al in mijn handen.
Toen ging maar eens kijken wat er nu eigenlijk juist aan de hand war op RB.

En ik moet zeggen dat ik best schrok, ik had RB al een degelijk en druk bezocht forum aangezien en daar stel ik me dan gelijk een bijpassende eigenaar bij voor.
Maar bij wat ik voor ogen heb past zo'n tirade niet ik kan snappen dat je er tegen bent en dat je vind dat wat wij hier doen niet oke vind. Dat is jou goed recht, en dat mag je van mij ook gerust verkondigen op jou forum.

Ja bericht staat bol van de verwijten en de scheldwoorden en vooral de emotie en kwaadheid druipt er af.
Dit is geen gewoon bericht van iemand die het oneens is met iemands anders voorkeur of hoe je het ook wilt noemen.
Ik denk dat sexmachine hier wel een tipje van de sluier oplicht.
Dat de beheerders van zulk forum niet eens beseffen welke ellende ze kunnen aanrichten met zulk forum te runnen ....
Ik denk dat hij ellende heeft gekregen door ons forum of door ons bestaan, en dat hij daarom juist nu zo kwaad is.

sexmachine ik denk persoonlijk dat je veel meer had kunnen bereiken met mij prive te mailen dan met het zo op RB neer te gooien.

Maar begrijp me niet verkeerd he sexmachine van mij mag jij alle dagen zo een topic opendoen op je forum graag zelfs als je me dan alle dagen de zelfde hoeveelheid traffic doorstuurt dan ben ik je erg dankbaar.

En daar gaan we het voor het NZCforum inderdaad bij laten het is goed zo.
Dankjewel aan CWP op het topic op tijd op slot te doen.

Mvg
Barefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven