Verzamel Topic ( Voorheen Subforum)

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Ja ken haar van voor en na de operatie. Was voor de operatie al heel vrouwelijk. Verder kan ik me helemaal aansluiten bij de vorige schrijver. Heerlijk tongen, lekker neuken, het kutje is heerlijk en ze blijft klaarkomen....... Interne donatie logisch gevolg. Condooms niet gezien.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ami...

Ik heb deze trans al vaak bezocht en steeds is het een geil feestje.
Ze staat er altijd klaar voor en haar kleintje is tot vele daden in staat, ook na een uurtje geile sex kun je ze soms nog verleiden bij het weggaan dat ze nog even "van bil" gaat.
Eerlijk gezegd geloof ik ook dat ze seksverslaafde is, dat is gewoon overduidelijk.
De berichten dat ze buiten haar werk om ook nog tekeer gaat in duistere zaaltjes geloof ik best, ze zal ook wel eens dagen hebben dat er voor haar te weinig klanten zijn geweest en ze nog "zin" heeft...

Voor de liefhebbers, het risicovol maar wat een duiveltje en wat een heerlijk neukertje...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Die trans in Hoofddorp ziet er lekker uit, kloppen de foto's ondanks haar leeftijd? ( Daar je aangeeft dat het niet zo is..)
Zou ze kunnen/willen klaarkomen in me?

A

Anonymous

Guest
Heb laatst van kennis vernomen dat Ami (thai) in de carnotstraat Hiv positief is. Heb geen bewijs maar waar rook is. Misschien kunnen mensen dit beamen of tegenspreken.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
SINTERKLAAS zei:
Heb laatst van kennis vernomen dat Ami (thai) in de carnotstraat Hiv positief is. Heb geen bewijs maar waar rook is. Misschien kunnen mensen dit beamen of tegenspreken.

Speaking of a bombshell

A

Anonymous

Guest
kwatta2 zei:
SINTERKLAAS zei:

Speaking of a bombshell

Well it was a rumor in planet sexy

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
SINTERKLAAS zei:

U had wel meer reactie verwacht zeker? :D :D :D :D :D

A

Anonymous

Guest
DriverT zei:
SINTERKLAAS zei:

U had wel meer reactie verwacht zeker? :D :D :D :D :D

Eigenlijk wel idd.

Maar wilde het wel even delen, voor de rest doe er mee wat jullie willen.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik zie regelmatig, vooral op Hookers, deze melding over Ami langskomen.
Nu kom ik jaren bij Ami en ik onderga elke 3 maanden een complete test. ( Via een vriend die huisarts is en onze hobby ook heeft.)
En tot nu toe heb ik nog geen test gehad waaruit zou blijken dat ik iets onder de leden zou kunnen hebben.

Dat kan natuurlijk puur geluk zijn maar gezien de sperma uitwisseling, zeg ik dat niet netjes, lijkt mij dat totaal onmogelijk.

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Besmettingsgevaar via homoseksueel anaal contact is vele malen hoger dan hetero contact, via bisex taferelen komt dit in helaas in het hetero circuit terecht.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Dit is wel een goede ouderwetse homofobe redenering.

Blame the gays.

Triestig man

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Dat zijn medische feiten, ik ben niet homofoob.
maar ga bij zo'n reactie niet in discussie.

Terug
Naar boven