Verzamel Topic ( Voorheen Subforum)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heb ooit precies hetzelfde gemaakt, had een date over dag was lang geleden. Ik was best zenuwachtig daar het mijn eerste ervaring zo zijn met een trans en toen had ie zijn pikkie nog. Daar aangekomen ik bellen maar opnemen ho maar. Na een half uur maar weg gegaan. Werd ik een klein uurtje later terug gebeld hij/zij was in slaap gevallen en ze mobieltje niet gehoord of was leeg f zo. Nou lekker ddan maar ben toen niet meer terug gegaan. Tijdje later wel geweest en ik werd ruimschoots verwend ;) :)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ook eigenlijk wel voorstander. Ik bezoek er twee in Den Haag met enige regelmaat...

A

Anonymous

Guest
Je kan er meteen een meerdelig subforum van maken :
- gay
- shemale
- travestie

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Laatste wat wij moeten willen is dat bi/mannen hier op de site komen. Vrouwen bare neuken is 1 maar homoseks is nog veel riskanter. En uiteindelijk komen wij daar dan ook weer terecht.
Ja ik ben bekrompen, maar ook realistisch.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/transsexuelen/502827-alexandra-trans-met-een-kutje-/
Geachte medewandelaars,

Na even afwezig te zijn ben ik er weer. Ik weet dat sommige al in de stress waren dat ik niks meer schreef. Jullie kunnen gerust weer ademhalen, Johnny is back! :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben weer binnenkort op eerste pagina van meeste posts :lol:

Voor het gemak noem ik Alexandra een zij/haar. hoe de ander dat ziet moeten hij/zij dat zelf weten.

Haar gebeld en kreeg een vriendelijke stem aan de telefoon. Afspraak was makkelijk gemaakt, kon al binnen 20 min langskomen. Ik was al in de buurt.
Straat doorgekregen via sms en daarna gebeld voor het huisnummer. Het was allemaal makkelijk te vinden.
Ik bel aan en de deur gaat gelijk open. en kan je het voorstellen. De foto's kloppen gewoon met de werkelijkheid. Wablief. jaaa, zijn gewoon nog genoeg eerlijke mensen te vinden op kinky.

Gelijk meegenomen naar boven en kleren gingen gelijk uit. Ze zag er precies uit zoals op de foto's geen photoshop van tieten groter of vetrollen weg gephotoshopt.
De betaling gedaan (100 voor een uurtje), dat wilde ze graag van te voren. Geen capriolen dat ze eerst naar een andere kamer gaat om het weg te leggen en dat je 5 min moet wachten totdat ze terugkomt.

Ging naakt op bed liggen. Moest wel effe wennen, 1 omdat ze natuurlijk een trans is en het mijn eerste keer is met zo iemand. 2 omdat ze een stuk langer dan ik ben. Ik deed gewoon m'n verstand op nul. pik was keihard dus het bloed was nauwelijk bovenin te vinden. dus niet zo moeilijk.
Tongzoenen deed ze met overgave, daarna met mond en tong langzaam naar beneden. Tieten voelen en proeven echt. verder naar beneden (daar gaat het nou eenmaal om) had de chirurg goed werk afgeleverd. De klit was wel enorm. Dus het was makkelijk haar tot klaarkomen te likken. Is wel grappig, ze begint te schudden/shaken wanneer ze komt. ik ging door totdat ik niet meer mocht likken :p. Er kwam wat glijmiddel erbij en me pik moest erin. Geen condoom erbij of zoiets, ook niet over gesproken. Voelde gewoon wel als een echte kut, nauwelijks verschil. Heb haar kutje flink uitgewoond, was natuurlijk benieuwd hoeveel zo'n kutje aankon :p.
lag/stond te stoten als een malle, hahaha.
Als laatste een flinke interne donatie. Dat was ook geen probleem.
Daarna moest ze effe uithijgen en zei ze "je bent een beest!!!"
vroeg ik mag ik terugkomen, zei ze lachend en hijgend "jij mag terugkomen".
Daarna kleren aan werd begeleid naar de deur en kreeg een zoen en ging weg.

Wat ze wel zei tijdens de seks dat ik wel snel moest klaarkomen, want de tijd is bijna om. Volgens mij hadden we nog een kwartier.
Maar zij rekent de tijd dat je weggaat (kleren aandoen etc) erbij. Dus ze is wel van de tijd (bij mij dan).
maar dat drukte de pret niet.

Indien er nog vragen/opmerkingen zijn n.a.v. mijn recensie hoor ik het graag. Wel graag relevante! :p.

Met vriendelijke groet,

Johnny :cool:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ami
Carnotstraat
Bel met numerherkenning (geen zever met sms of afgeschermde nummers)
Vraag naar zonder condoom.

Topadresje.....
Neukt je zonder en spuit in je kont of in je mond.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
DriverT zei:
Ami
Carnotstraat

Is dit ze?
d5485db0-a45d-4448-9159-a94d804848fc.JPG

Shemales met een sex advertentie voor een sex afspraak ?

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
Stoeiman zei:
Je kan er meteen een meerdelig subforum van maken :
- gay
- shemale
- travestie

lijkt me echt een goed idee, ik heb wel redelijk wat bare rvaring met transen en travs in de hoerenbuurten in Antwerpen en Brussel.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Vorige week nog eens bij Ami geweest. Ze adverteerd nu op afspraakjes met vulgaire fotos met sperma in haar mond en in haar kont.
Na valavond afgesproken waar ze me in haar kappers zaakje zat op te wachten. Boots aan en een latex topje waar haar tieten uitsteken.
Wasje in in het kamertje €150 op de grond, beetje massage, haar tong in mn kont.
Wederzijds pijpen, neuken zc, tongen.
Soms kom ik in haar kont, maar de laatste tijd adverteerd ze als de queen of sperm en met spermaslikken., dan ruk ik me af in haar mond waarna ze alles wegslikt, megageil .
Haar lul is niet groot, laatste keer vertelde ze dat ik haar vijfde klant was, maar haar ding spoot nog en was mega
Stijf. Blijft gewoon de hele tijd stokstijf staan. Zuig haar ballen rim haar kont en laat haar dan spuiten in mn mond en slik alles door.

Beste sex ooit.

Terug
Naar boven