Vervulde & Onvervulde Fantasieën

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Jaren geleden (<10) was ze eens in de buurt van Rucphen op een privé-feestje. De opkomst viel toen tegen op een zaterdagmiddag met slechts 5 man, maar ze ging er helemaal voor… een van de beste ervaringen ooit ….

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Sexy Suzi, stond jaren op mijn lijstje en toen ik zag dat ze regelmatig in België is heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Inmiddels al meerdere keren volgespoten, tijdens een gangbang, het lekkerste is als ze al 10 mannen gehad heeft en het er echt uitloopt en dan goed hard door beuken dat de spetters zaad rond vliegen.

Ze is geloof ik in mei weer in België, nu alweer zin in!!!

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
pff als ik deze lijstje zie, dan heb ik denk ik echt wel veel gedaan zeg....
Nu tegenwoordig heel loyaal aan mijn vrouw (hoewel ik wel op deze site rondneus), maar niet meer actief.

✅ bare geneukt
✅anaal
✅trio met 2 studentes
✅neuken tijdens menstruatie
✅gezicht van mijn ex volgespoten
✅trio MMV
✅trio MVV
✅gangbang met milfs tot jonge amateurs
✅bare gangbangs
✅dubbel vaginaal
✅dubbele penetratie (anaal + vaginaal)
✅meerdere nationaliteiten (hollands, turks, marokkaans, aziatisch, bulgaars, roemeens, czech, pools, ukrainisch, moldavie, albanees, belgisch, teveel)
✅sex in de auto
✅foto's en videos gemaakt tijdens de sex
✅super skinny
✅strakke poes tot comfort fit poes
✅penis tussen de tieten geneukt
✅een sugarbabe meenemen op vakantie

Wat wil ik nog doen? Niet echt een antwoord op ben wel goed verzadigd. Wat ik wel weet is dat als ik ooit single zou zijn, dan ga ik helemaal los in de Duitse FKK's of volop meedoen met gangbangs. Wellicht ook Thailand een keer proberen.

Laatst bewerkt:

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Ik besef dat ik nog een paar achievements heb:
- vrouw bevruchten ✅
- bondage en blinddoek ✅
- anaal en anaal/kut wisselen ✅
- deeptroath worden gepijpt ✅

en dat ik nog graag deze zou willen
- me in de zetel laten pijpen door twee jonge meiden
- moeder & dochter tegelijk
- Latina's

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Echt fantasieën die uit zijn gekomen zijn dit niet allemaal, maar wel een aantal ervaringen om niet te vergeten:

- Gratis sex met DVP (1 dame met condoom, 2 dames zonder condoom + interne dontatie)
- Relatie met DVP. Complex. Niet aan te raden.
- spontane bare anaal bij dvp. Anaal is niet echt waar ik naar zoek. 1x bij dvp met condoom anaal gedaan. Vond het niet zo bijzonder. Bij een andere,
waar ik later ook gratis sex mee had, spontane anale bare gedaan. Toen ik uit haar poes floepte, bracht ze hem naar binnen in dat andere gaatje. Leuke verrassing.
- Bare trio met 2 vrouwen. Zonder condoom van het ene kutje in de andere. Heftig tongzoenend met de ene terwijl ik de andere zonder condoom vol spoot.
- zeer jonge meid. Geen dvp. Ik was eind 40, dame nog net geen 20. Kort en intens contact gehad. 1x geneukt en zonder condoom volgespoten. Ze was nog best onervaren en nog nooit gebeft. Ze schrok toen ik daar aan begon maar na nog geen halve minuut trok ze me aan mn oren bijna naar binnen en is paar keer heftig klaar gekomen
- Vrouw van een vriend van me (zie verhalen rubriek) Is nog steeds gaande. Haar afgelopen week nog volgespoten toen we elkaar eerst met de hand wat aan het bevredigen waren. Ze was, zoals heel vaak, super nat. Ik had zo'n geil slijmerig draadje kut vocht van haar tussen mijn vingers. Dit afgelikt, haar broek verder naar beneden gedaan en voorover geduwd. Doggy helemaal volgespoten.
- Buiten sex. Met 2 dames gedaan
- Sex in de auto. Niet de meest handige en veilige plek
- Sex met een collega. Deze 2x mogen volblaffen. We hebben nog steeds contact dus misschien nog eens een vervolg.
- oude dame. Een paar raamdames in Groningen. Eentje zag er ook echt niet lekker meer uit. Was nog wel lekker strak beneden. Ook zonder condoom mogen doen
- zwangere dame. Buiten mn eigen toenmalige partner ook een keer een zwangere dvp geneukt. Was wel met condoom (jaren 90) Ik maakte complimentje over haar mooie buik (Ik wist niet dat ze zwanger was) Ze reageerde met iets van ja straks ziet hij er wel wat anders uit. Ik keek haar aan en vervolgens gaf ze aan zwanger te zijn. Was een hele mooie, lieve nederlandse meid in Moulin Rouge in Leeuwarden. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Maar 1x bezocht maar heeft wel indruk gemaakt.
- spontane bare in massage salon. Salon bestaan al niet meer. Sex mocht niet. Stiekem handjob gebeurde wel en daar kwam ik dan ook voor.
Het liep wat anders: Ze ging volledig naakt en tijdens handjob kon ik haar lekker betasten. Heb haar toen over de tafel gelegd en wat gebeft en gevingerd. Daarna kroop ik naar boven om haar op de mond te kussen. Ze was goed nat en stond al aardig open daar beneden dus gleed zo, eigenlijk onbedoeld, naar binnen. Even doorgeneukt en over haar buik gespoten. Te trilde daarna van de spanning en zei dat dit haar nog niet eerder overkomen was. Of dat zo was weet ik natuurlijk niet. Lekker was het wel

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
- 1 x met een lesbische die uiteindelijk toch niet zo hard lesbisch bleek te zijn.
- 1 x met een transseksueel, ex man nu vrouw
- meermaals met oudere dame (lees 50+)
- ontelbaar keren met collega's al dan niet op de werkvloer.
- enkele keren in wagen, waarvan 1 x met de combi met blauwe streep PAL naast ons maar nooit opgemerkt vanwege zwaar getinte ramen.
- 2 x met beste vriendin van de vrouw
- 1 x een liftster die ik had meegenomen vanuit Antwerpen richting Leuven.
- een zwangere dvp bare geneukt.
- voor een bak bier gewed (en gewonnen!) om elke vrouw in de carnavalgroep te neuken voor het einde vh carnavalseizoen. En als toemaatje allen bare over gegaan terwijl hun venten in de bar op het carnavalbal zich tegoed deden aan de boswandeling.
- miss naakt België 1993 (verkiezingkje van weekblad Kwik indertijd) bare geneukt op dansvloer van club Marcelino's in Sint Truiden (bestaat intussen al niet meer).
- fantastisch mooie Roma bedelaarster die aan ingang van Carrefour zat voorgesteld sex te hebben in ruil voor mooie beloning in haar bedelpotje
- Stripster uit vaste discotheek een lift voorgesteld en geneukt (MC) onderweg.
- taxi gespeeld van Brustem naar Bekkevoort voor hoertje die naar vriendin wou. Onderweg op motorkap in volle veld geneukt en nadien samen met haar en vriendin op stap geweest in Hasselt en de nacht doorgebracht op appartement van de vriendin.
.... En zo zijn er nog veel gebeurtenissen die ik me nu zo niet direct voor de geest kan halen

Patje74

Snuffelaar
22 sep 2020
2
2
Ik post eigenlijk nooit iets, maar dit vind ik wel een leuke topic.
In het verleden ging ik eens voor een latina. Op het adres aangekomen deed ze open. Eigenlijk wilde ik omdraaien want het was een ander dan op de foto maar de pik was te geil. We liepen naar de slaapkamer en er stond een geile latina milf in de keuken. Eenmaal op de slaapkamer, vroeg ik of die milf er ook bij kwam. Ik ben gek op plassex, en wat gebeurde, die milf mocht ik likken, stond voor me en begon me ook helemaal onder te pissen, terwijl de dame van de date mij lekker aan het klaarzuigen en trekken was. Man wat was dat een geile onverwachte wending.
Onlangs nog een oost europese waar er ook weer een ander open deed dan de foto. Eigenlijk zoals zo vaak weer moeten omkeren maar ja je kent het vast wel. Eenmaal op bed was ik haar aan het likken, zei ze steeds kontje kontje. Rubber eromheen en hop die kont in. Maar ik had al snel in de gaten dat dat ding eraf kon. Dus ik zonder rubber er weer terug in. Ik moest wel wat doordouwen en om hem er helemaal diep in de krijgen want dat hield ze een beetje af. Maar wel lekker volgespoten. Zijn we klaar, komt haar huisgenoot gewoon die kamer binnen lopen, waar is m'n borstel hahaha. Wat een dame die aardig aan het sleutelen was want de tieten stonden strak vooruit in de bh. En het gezicht was blauw van een recentelijke aanpassing. Achteraf liep ik naar buiten toch wel wat verbouwereerd om het zo maar te zeggen.

Ik doe het niet vaak meer zonder wil toch niet iets mee naar huis nemen, dus ben daar wel wat voorzichtiger in geworden dan eerder.
Ja wat heb ik verder al gedaan
-trio mvv
-anal bare
-facials
-veel plassex. Op mijn mond zitten en pissen maar zodat je bijna verdrinkt. Of boven me staan en een keiharde straal op je bakkes. Doggy laten pissen, noem het maar op.
-oudere dames
-een harig kutje geneukt, ook lekker
-diverse afkomsten
-een zwangere collega
-een 100+ kilo donkere collega

wensen
ik heb er nog 1 en dat is een kutje volspuiten en dat de dame dan boven m'n gezicht gaat uitdruipen en ook gaat pissen

givanko96

Snuffelaar
4 sep 2023
21
3
Al een tijdje niet actief in de hobby door mijn een FWB/vaste relatie. Afgelopen jaar de volgende fantasieën kunnen vervullen

• Turkse dame met een hoofddoek/hijab tongen/betasten/vingeren
  • Door dame met hoofddoek afgezogen (deepthroat) waarna alles door werd geslikt
  • Dezelfde handelingen buiten met de voorgenoemde dame
  • Dezelfde dame met hoofddoek geneukt terwijl ze nog gekleed was, anaal MC en later bare anaal geneukt (inclusief interne donatie)
  • Dame rimmen en anaal neuken
De fantasie is nog om
  • Bare anaal buiten te pakken en doneren
  • Gerimt worden door mijn hoofddoek dame
  • Ass-to-mouth
  • Eerste keer vaginaal neuken van de turkse dame
Heeft even geduurd en de situatie is allemaal moeilijk, maar wat een geiligheid. De hoofddoek is een ding wat ze voor mij doet met sex, erg avontuurlijk maar nog veel familie druk.
Heb je een foto van dr

givanko96

Snuffelaar
4 sep 2023
21
3
Ik post eigenlijk nooit iets, maar dit vind ik wel een leuke topic.
In het verleden ging ik eens voor een latina. Op het adres aangekomen deed ze open. Eigenlijk wilde ik omdraaien want het was een ander dan op de foto maar de pik was te geil. We liepen naar de slaapkamer en er stond een geile latina milf in de keuken. Eenmaal op de slaapkamer, vroeg ik of die milf er ook bij kwam. Ik ben gek op plassex, en wat gebeurde, die milf mocht ik likken, stond voor me en begon me ook helemaal onder te pissen, terwijl de dame van de date mij lekker aan het klaarzuigen en trekken was. Man wat was dat een geile onverwachte wending.
Onlangs nog een oost europese waar er ook weer een ander open deed dan de foto. Eigenlijk zoals zo vaak weer moeten omkeren maar ja je kent het vast wel. Eenmaal op bed was ik haar aan het likken, zei ze steeds kontje kontje. Rubber eromheen en hop die kont in. Maar ik had al snel in de gaten dat dat ding eraf kon. Dus ik zonder rubber er weer terug in. Ik moest wel wat doordouwen en om hem er helemaal diep in de krijgen want dat hield ze een beetje af. Maar wel lekker volgespoten. Zijn we klaar, komt haar huisgenoot gewoon die kamer binnen lopen, waar is m'n borstel hahaha. Wat een dame die aardig aan het sleutelen was want de tieten stonden strak vooruit in de bh. En het gezicht was blauw van een recentelijke aanpassing. Achteraf liep ik naar buiten toch wel wat verbouwereerd om het zo maar te zeggen.

Ik doe het niet vaak meer zonder wil toch niet iets mee naar huis nemen, dus ben daar wel wat voorzichtiger in geworden dan eerder.
Ja wat heb ik verder al gedaan
-trio mvv
-anal bare
-facials
-veel plassex. Op mijn mond zitten en pissen maar zodat je bijna verdrinkt. Of boven me staan en een keiharde straal op je bakkes. Doggy laten pissen, noem het maar op.
-oudere dames
-een harig kutje geneukt, ook lekker
-diverse afkomsten
-een zwangere collega
-een 100+ kilo donkere collega

wensen
ik heb er nog 1 en dat is een kutje volspuiten en dat de dame dan boven m'n gezicht gaat uitdruipen en ook gaat pissen
Fucking baas hoe heb je het laten lukken

Terug
Naar boven