Vervelende heren.

A

Anonymous

Guest
Ik verbaas me er keer op keer over. Hoe sommige "heren" de dames behandelen.
Wat ik in de afgelopen jaren gehoord hebt van verschillende dames....Ik wordt er boos, verdrietig en kotsmisselijk van.

Behalve rechttoe rechtaan neuken (met of zonder condoom) heb ik ook wel eens een normaal gesprek met een dame.
Alleen betalen, erop, eraf, en weggaan past nu eenmaal niet bij mijn persoon. Bij de gesprekken wordt het wel eens persoonlijk en valt mijn mond open van verbazing over hoe sommige heren de dames behandelen.

Voorbeeld: Een raamdame die ik regelmatig bezocht had blauwe plekken op haar billen, benen en arm. Toen ik vroeg wat er gebeurd was zij ze "crazy client, went crazy and fucked and slapped me really hard " Dit werd verteld op een toon alsof het erbij hoorde. Niet best. Logisch gevolg is dat deze klant de volgende keer niet welkom is en andere dames op de hoogte gesteld worden.

Ander voorbeeld: Wederom een (andere) raamdame. Viel me op dat ze wat moeilijk liep en vroeg wat er aan de hand was (eerder liep ze namelijk gewoon) Ze was zogenaamd van haar fiets gevallen. Ze kon echter slecht liegen en ik bleef haar even aankijken. Toen brak ze en meldde dat een klant haar geschopt had. Fijne vent.

Nog eentje dan: Klant onderhandelt respectloos over prijs. Wil voor 50 euro een heel uur blijven met allemaal extra's Dame weigert dit. (uiteraard) en zegt tegen klant, die nog vervelender wordt, dat hij beter weg kan gaan. Dat doet hij dan ook, na haar in het gezicht gespuugd te hebben, De viezerik.

En zo kan ik wel meer voorbeelden noemen, maar daar ga ik jullie nu niet mee vermoeien. Denk dat mijn punt wel duidelijk is.

Wat me opvalt is dat dit vooral gebeurt bij raamdames. Die staan er toch vaak alleen voor. Zo niet dan hebben ze een pooier (met of zonder losse handjes) en zijn ze even slecht af. Bij clubs / privehuizen wordt meer aan de deur gecontroleerd en zijn de dames niet alleen omdat er eigenlijk) altijd wel mensen zijn die te hulp kunnen schieten. Mogelijk zijn, door tegenvallende inkomsten, raamdames ook minder kritisch met binnenlaten van klanten, waardoor de kans groot is dat ze een respectloze, agressieve idioot treffen. Als ik in de verschillende raambuurten kijk wat er rondloopt, dan lopen daar bovengemiddeld veel types rond waarmee ik niet zo een gesprek zou willen aanknopen. Etnisch profileren mag niet, dus ga ik ook niet doen. Wel valt me op dat bij dames die aan priveontvangst doen nogal eens in de advertentie vermeld staat dat ze alleen Nederlandse heren willen ontvangen. Daarmee verklaar ik natuurlijk de Nederlandse man niet heilig.

Ik behandel mensen, dus ook een dame van plezier, zoals ik zelf behandeld wil worden. Bij een dame misschien nog wel wat meer respect omdat ze een beroep heeft wat wel erg intiem is. Wij als man willen wel graag die vrouw even pakken, maar die vrouw vindt ons misschien maar helemaal niets. Iedere keer de knop om dus.

Waarom ik dit schrijf ? Het zat me even hoog en moest het even kwijt. En a;s ik ook maar bij 1 heerschap met dit epistel kan bereiken dat hij met meer respect met de dames om gaat, is mijn doel al bereikt. Zo, dat was er uit.

31 aug 2016
1.194
112
Ik hoor de zelfde verhalen .

Ook ik benaderd iedere mens zoals ik zelf graag benaderd wordt .

Dus graag met respect en vrolijkheid .

Er zijn van die respectloze die naderhand de dame tot de grond afkraken .

Terwijl de dames door hun respectloos gedrag in de verdediging zijn

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Goed stuk!

Ik vind ook dat je de dames gewoon goed moet behandelen. Niet hardhandig zijn tegen hun wil in, goed verzorgd zijn, leuk kletsen, vragen of ze het lekker vinden of dat ze willen dat ik iets anders doe etc.

Ik behandel ze zoals ik vind dat ze behandeld moeten worden: met alle respect, niet minderwaardig tov anderen en er rekening meehouden dat ze waarschijnlijk niet zo'n fijn verleden hebben als wij mannen die hun graag bezoeken.

Het moet gewoon goed zijn voor allebei.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Bij mij idem. Ik behandel de dames altijd met respect of zoals ik zelf behandeld wil worden, probeer ook altijd een gesprekje aan te knopen en hier een daar een complementje. Wanneer er een klik is kom ik wel vaker langs bij bepaalde dames.

Zelfs als een dame éénmaal op de kamer niet echt haar best doet of niet echt wil mee werken, dan nog blijf ik rustig en maak ik er geen spel van. Maar dan pas ik wel voor haar de volgende keren.

Ik heb ook een hekel aan vervelende klanten die je ook wel eens tegenkomt in sommige clubs of op andere locaties.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@zonder,

Precies! Best schokkend als je weet dat een dame haar vagina 'beschikbaar' stelt...Het zijn vaak van die trieste figuren waarvan sommigen nog bij hun ouders wonen, ofzo!

Respect is een tweerichtingsverkeer...Dat vergeten dit soort "mannetjes" wel eens.

A

Anonymous

Guest
@zonder
Herkenbaar verhaal
Als het kan begin ik altijd een gesprek met de dame, vind ik leuk, vindt zij leuk.
Als het niet leuk gevonden wordt door haar blijft het bij een eenmalig bezoek.
Na een paar bezoekjes gaat het ook wel eens over het werk, het mijne, het hare.
Mijn indruk is dat de raamdames het zwaarder hebben, bij clubs en privehuizen is er veel saamhorigheid (ik kom er maar bij 3 clubs misschien geflateerd beeld).
Raamdames worden soms als vuil behandeld echt schokkend die verhalen.

Terug
Naar boven