Vers zaad uit haar kutje likken

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Mijn nieuwste suikernichtje.
Ik weet niet waar je zelf vandaan komt? Misschien kunnen we wat regelen

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik denk dat je het best je gading gaat vinden op een bare gangbang. Wel best op voorhand even vragen aan de organisatie of het wordt toegestaan.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik kan uit ervaring spreken dat het op een gb wel degelijk mogelijk is.
Maar weet ook uit ervaring dat het vaak van te voren gevraagd wordt maar dat het het bij desbetreffende mannen vooral een fantasie is en zich zelf zit op te geilen maar nooit maar dan ook echt nooit op een gb aanwezig is. :evil:

Groet,
LD :)

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben het toch al verscheidene keren tegen gekomen op een gangbang. Soms tot vervelends toe...

A

Anonymous

Guest
Op Kinky stond/staat een zwart koppel die creampie cleanups aanbood

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik denk dat jan bedoelt dat zo persoon het zich toe eigent dat ie na een lozing van een man haar gelijk leeg likt terwijl er ook mannen zijn die het geil vinden om een gelijk een kutje te neuken wat net volgespoten is en dus niet willen wachten op zo een type.
En ja het is ook heerlijk om een net volgespoten kutje gelijk te kunnen penetreren :p

Groet,
LD :)

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Oh zo, ja dat snap ik wel inderdaad. Daarvoor ga je toch naar een bare GB, lekker soppen in het zaad :D

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Ik heb al wat dames gecontacteerd die (openlijk) nzc aanbieden met de vraag of ik direct nadat een vorige klant haar poesje heeft volgespoten zou mogen langskomen om haar dan proper te likken. Tot nu toe niemand gevonden die hiervoor te vinden is. Ofwel het excuus dat ze niet weten of die vorige klant wel intern zal doneren (wat ze toch van haar vaste klanten zou moeten weten?!), ofwel omdat ze het vies vinden (en dan wordt meestal direct de telefoon toegelegd).......
Dus ik volg hier zeker mee.

lekkerlos

Toogplakker
8 aug 2020
44
3
vanpimperseele zei:
Ik heb al wat dames gecontacteerd die (openlijk) nzc aanbieden met de vraag of ik direct nadat een vorige klant haar poesje heeft volgespoten zou mogen langskomen om haar dan proper te likken. Tot nu toe niemand gevonden die hiervoor te vinden is. Ofwel het excuus dat ze niet weten of die vorige klant wel intern zal doneren (wat ze toch van haar vaste klanten zou moeten weten?!), ofwel omdat ze het vies vinden (en dan wordt meestal direct de telefoon toegelegd).......
Dus ik volg hier zeker mee.

we kunnen een keertje samen wat regelen, ik spuit jij likt ;)

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Dat kan bij Manuela in de Doubletstraat in Den Haag. Kleine slanke geile Latina.
Ik ging bij haar naar binnen en vroeg of het mogelijk was. Ze zei dat dat kon en vroeg mij buiten te wachten. Ik posteerde mijzelf in de passage tegenover haar raam. Ik verwachtte dat ze zou wachten op een volgende klant. Maar ze deed haar gordijn dicht. Even later liep een Latino man naar haar raam, klopte aan en werd binnengelaten. Ze had dus een kennis gebeld om haar even van zaad te voorzien.
Na 10 minuten kwam hij weer naar buiten en keek Manuela naar mij langs het gordijn dat ze een beetje open hield en wenkte. Ik snel naar binnen.
Heb haar geneukt in haar volgespoten kutje en standje 69 gedaan. Had haar zelf 50 euro aangeboden, vond ze prima.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=75&t=1446

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik kan misschien helpen met jullie hobby voor kleine bijdrage.
Ik neuk mijn vriendin en nadien mag je likken zoveel je wil.
😁

Terug
Naar boven