Verliefd op een DVP

A

Anonymous

Guest
Een best bizarre verhaal die ik dacht hier met jullie te delen.

We noemen hem Henk.
Henk ontmoet een keer een DVP (uit het oostblok vlogens hem) die hij blijkbaar leuk vond. Hij vertelde mij over haar en dat hij paar keer per maand deze DVP ontmoet. Niets mis mee natuurlijk. Naar paar maanden vertelde hij mij dat zij is zo lief en aardig. Ik zei tegen om niet verder te gaan want ze is een DVP.
Henk vond dit allemaal onzin en natuurlijk was zij anders, en oprecht lief en aardig want ze had tegen hem gezegd dat ze voelde een connectie met hem.
Ik vertelde Henk dat hij moet opletten want deze dames weten donders goed wat ze doen. En kan ze geld van iemand pakken dan doen ze dat. Henk wou echter niet luisteren want hij was duidelijk verliefd op deze DVP.

Voor mijn gevoel had ze hem nu zo ver gekregen dat hij alles voor haar deed. Hij gaf haar namelijk gewoon geld zonder haar te neuken of wat dan ook.
Ik vroeg hem zelfs waarom hij dit deed. Ze had geld nodig voor dit, en dat en zo voort. En Henk die juist een (veel te) aardige man is deed het.
Geld ontvangen zonder te moeten neuken is toch een droom voor een DVP.

Nou, de dag kwam dat Henk niet eens meer geld over had om te eten omdat hij die aan de DVP had gegeven. Ik had hem geholpen met geld, maar raad eens waar het heen ging!? Dit had ik in eerste instantie niet door maar toen ik hem een keer 200 euro gaf om rond te komen tot salaris. Hij kwam namelijk na 3 dagen later vragen voor meer geld.
Klaar is klaar. Ik helpen vrienden en familie graag, maar dit ging te ver.
Uiteindelijk zat hij vast met schulden vanwege deze DVP want haar verhalen maakte bij hem indruk zo hij betaalde niet zijn huur omdat meerderheid van ziijn salaris ging naar haar toe.

Na een jaar of zo werd hij wakker en begreep niet hoe zij hem dit kon doen want hij deed alles voor haar. Juist, daarom dus!
Zij lachen natuurlijk en hij bleef achter met een schuldsanering. Ik heb hem ook gedwongen om mij terugbetalen en dat doet hij nog steeds maandelijks. Mij gaat het niet om het geld want die kan ik missen, maar de principe dat hij ging tegen mij liegen.

Het is erg hoe verliefd iemand kan worden. En zelfs op een DVP die hem kaal ging plukken zonder dat hij het door had. :lol:

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Bekend verhaal!
Iedereen kent wel zo iets; er verdwijnt gewoon intelligentie door sex....

Altijd op je hoede zijn.

Noorman

A

Anonymous

Guest
Noorman zei:
Bekend verhaal!
Iedereen kent wel zo iets; er verdwijnt gewoon intelligentie door sex....

Altijd op je hoede zijn.

Noorman
Dacht niet dat het vaker gebeurt eerlijk gezegd. Ten minste, ik hoop het niet.

A

Anonymous

Guest
kan ook een dvp waar ik regelmatig terug komt die tegen mij vertelde dat ze gevoelens voor mij kreeg .
ik wist van haar scheiding en haar kind en de schuld die ze daardoor had ( appartement ) .
heb hun regelmatig mee uit genomen waarna er wel seks volgde
toen ik haar een keer bezocht en niet voldoende geld bij had was de liefde gelijk een stuk minder .
ik vroeg haar waar haar gevoelens nu waren ?
ik bezoek haar nog regelmatig maar ze moet iedere euro verdienen .
ze is al verschillende keren met haar prijs omhoog gegaan ( geld te kort )
maar ik betaal al 5 jaar het zelfde !

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
Een best bizarre verhaal die ik dacht hier met jullie te delen.

We noemen hem Henk.
Henk ontmoet een keer een DVP (uit het oostblok vlogens hem) die hij blijkbaar leuk vond. Hij vertelde mij over haar en dat hij paar keer per maand deze DVP ontmoet. Niets mis mee natuurlijk. Naar paar maanden vertelde hij mij dat zij is zo lief en aardig. Ik zei tegen om niet verder te gaan want ze is een DVP.
Henk vond dit allemaal onzin en natuurlijk was zij anders, en oprecht lief en aardig want ze had tegen hem gezegd dat ze voelde een connectie met hem.
Ik vertelde Henk dat hij moet opletten want deze dames weten donders goed wat ze doen. En kan ze geld van iemand pakken dan doen ze dat. Henk wou echter niet luisteren want hij was duidelijk verliefd op deze DVP.

Voor mijn gevoel had ze hem nu zo ver gekregen dat hij alles voor haar deed. Hij gaf haar namelijk gewoon geld zonder haar te neuken of wat dan ook.
Ik vroeg hem zelfs waarom hij dit deed. Ze had geld nodig voor dit, en dat en zo voort. En Henk die juist een (veel te) aardige man is deed het.
Geld ontvangen zonder te moeten neuken is toch een droom voor een DVP.

Nou, de dag kwam dat Henk niet eens meer geld over had om te eten omdat hij die aan de DVP had gegeven. Ik had hem geholpen met geld, maar raad eens waar het heen ging!? Dit had ik in eerste instantie niet door maar toen ik hem een keer 200 euro gaf om rond te komen tot salaris. Hij kwam namelijk na 3 dagen later vragen voor meer geld.
Klaar is klaar. Ik helpen vrienden en familie graag, maar dit ging te ver.
Uiteindelijk zat hij vast met schulden vanwege deze DVP want haar verhalen maakte bij hem indruk zo hij betaalde niet zijn huur omdat meerderheid van ziijn salaris ging naar haar toe.

Na een jaar of zo werd hij wakker en begreep niet hoe zij hem dit kon doen want hij deed alles voor haar. Juist, daarom dus!
Zij lachen natuurlijk en hij bleef achter met een schuldsanering. Ik heb hem ook gedwongen om mij terugbetalen en dat doet hij nog steeds maandelijks. Mij gaat het niet om het geld want die kan ik missen, maar de principe dat hij ging tegen mij liegen.

Het is erg hoe verliefd iemand kan worden. En zelfs op een DVP die hem kaal ging plukken zonder dat hij het door had. :lol:

Beetje jammer dit. Je zou mij niet verraden !! :lol:

A

Anonymous

Guest
Inderdaad, ik denk dat vrijwel iedereen die regelmatig bij dezelfde dame komt wel enige vorm van gevoelens krijgt, doe je niks tegen, zo werkt de natuur nou eenmaal.
Dat het niet altijd slecht hoeft af te lopen heb ik zelf mogen ondervinden. Pakweg 20 jaar geleden een zuid-amerikaanse dame ontmoet en dat ging echt goed. Ze is toen zodra ze kon gestopt en we hebben uiteindelijk meer dan 5 jaar samengewoond.
Er zitten zeer zeker goeie meiden tussen die je niet belazeren. De kunst is alleen om misbruik te herkennen en, nog belangerijker, er dan een punt achter te zetten...iets wat niet mee zal vallen want zodra de hormonenfabriek eenmaal op gang is gekomen dan stopt die niet zomaar!

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Beetje jammer dit. Je zou mij niet verraden !! :lol:
De betaling kwam nooit dus tja....

Ik geloof best dat r goede dames tussen zit met goede bedoelingen.
Verhaal van Peewee is anders want ze ging stoppen met haar werk. Wat Henk betreft was het overduidelijk wat r aan de hand was, en dat kwam hij achter pas als het te laat was.
Misschien makkelijk schrijven maar ik zou niet een relatie beginner met een DVP. Ik vertellen nooit over mijn privé leven en ik hoef ook niets te weten over haar. Maar goed, je gevoelens heb je niet altijd in handen.

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Nou het kan ook anders hoor. Een 14 jaar geleden kwam ik een mooie dvp tegen hier in de straat in groningen. Het gong bijna automatisch dat ik een vaste klant bij haar werd.

Op een gegeven moment gingen we een keer uit eten . Lekker weekendje samen doorbrengen. Ze woont nu in londen en komt zeker 3 keer per jaar een qeek over naar Nederland om samen door te brengen en ik ga 2 keer per jaar een week naar Londen.

Friends me benefits noemt ze het zelf. Het maakt mij niet uit hoe ze het noemt als we het beide maar van kunnen genieten.

Nog 2 week dan komt ze weer langs en gaan we ook samen naar een parenclub om heerlijk de boel bij elkaar te neuken. Ik verheug me er nu al op

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
het verhaal van henk , bestaat ook andersom ! en dan moet je als man ook weerstand kunnen bieden en haar statuut van DVP voorop blijven stellen . zoals mijn geval . een Dvp die echt compleet beantwoorde aan mijn verwachtingen ... waar ik dan natuurlijk ""vaste bezoeker "" van werd .. zelfs al vanaf mijn 2é bezoek wist ze al meteen wat en hoe ik het verwachtte en werd er ook niet meer over extra op de normale prijs gesproken want betaalde steeds meteen het bedrag waar het extratje bij zat ..
wel werd het bij ieder bezoek dat volgde steeds hartstochtelijker en uitgebreider dan de keer ervoor .. het bekende uurtje verliep al meer naar 2 uur tot zelfs bijna 3 uurtjes bedpret alsof ze me niet wou laten gaan . nu na iets meer dan een half jaar weet ze waar ik woon , en ook wanneer mijn vrouw werken is , en kan het niet laten als ze mijn auto ziet staan om op bezoek te komen . en ze blijft discreet voor het geval mijn vrouw toevallig aanwezig zou zijn , dus ze heeft altijd een smoesje klaar in dat geval , dat ze voor een nazicht of herstelling komt aan haar auto .. dit is nu al een hele tijd aan de gang , dat we dus bij me thuis gaan rollebollen , of als ik me verveel bij haar thuis op bezoek ga . bij deze ontmoetingen komt er dan ook geen geld meer aan te pas , en merk duidelijk dat Zij meer gevoelens voor mij heeft want we belanden telkens weer tussen de lakens .. ze weet dat het dus altijd fuckfriends zal blijven en dat ik mijn vrouw nooit aan de kant zal zetten , en toch grijpt ze iedere kans om met me te gaan wippen .. dus om mezelf veilig te zetten geef ik haar zo af en toe toch een financiele beloningkje van bijvoorbeeld 1 op 4 . zodat het nog steeds betaalde service blijft .. maar het lijkt wel alsof ze het met tegenzin aanneemt en zelfs wat beledigend .. dit zijn volgens mij duidelijke tekens van verliefdheid langs haar kant en kan me moeilijk voorstellen dat ze met andere klanten hetzelfde zou doen .. dus hou ik standvastig vol om haar af en toe een financieel zakcentje te geven zodat het nog steeds een DVP overeenkomst blijft ... dus mijn raad , hou je zelf als Man in bedwang en hou het altijd zakelijk met het leuke extratje erbij als een DVP jou als fuckbuddy verkiest . zo kan het geluk heel lang duren

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
jordylove, maar stel dat die dame echt stikjaloers wordt en jouw vrouw vertelt wat er gaande is om jullie relatie stuk te maken zodat ze met jou alleen verder kan? Want die is duidelijk verliefd op jou, ze weet je wonen, komt onverwachts langs,…

Misschien samen na de sex met je dvp naar Fatal attraction kijken, hopelijk doet dat een licht branden bij haar.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
die is duidelijk verliefd op jou, ze weet je wonen, komt onverwachts langs,…
dat klopt helemaal . die verliefdheid signalen zijn duidelijk genoeg . , onverwachts langskomen is veel gezegd .. want ze stopt enkel als ze ziet dat mijn vrouw er niet is . en als het wat lang geleden is stuurt ze mij een sms in de zin van "" hello do you have time to give my car a service and checkup ? "" .. dit wil zeggen dat ze wacht op mijn antwoord om naar haar thuis te komen .. en ze wacht tot ik pas antwoord , al is dit 2 dagen later .. ( Ja zij is een aziaatje , en vermoedelijk is zij dan ook verliefd op me , omdat ik de oosterse cultuur en hun respect tradities goed ken . dit geeft waarschijnlijk de aantrekkingskracht . maar ik heb ook ondervonden dat zij op dat vlak zelf ook absoluut dit respect behoud . dus denk ik dat er bitter weinig kans is dat zij een homewrecker poging zal doen .
bovendien is mijn vrouw oost europese en begrijpt geen letter engels , ze kan zelfs na 8 jaar met mij het nederlands nog niet volledig begrijpen als ik op het normale tempo spreek dus dat zit ook best goed ;)

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Nooit aan beginnen. Het slechtste wat je kan doen. Komt alleen maar ellende van. Jaloezie en kaalgeplukt worden.
Ik kende een gast die zelfs met een shemaledvp een relatie had. Ze woonde zelfs samen want ze was bij hem ingetrokken. Hij had het mij verteld omdat hij mij een keer bij Paula binnen zag gaan en ik kende hem van de sportschool en toen zei hij dat.
In ieder geval die shemale ging vreemd en hij kwam erachter. Gelukkig stond het huurhuis op zijn naam dus gelijk het huis uitgezet. Later bleek ze ook nog een belastingschuld te hebben waar hij ook niet voor hoefde op te draaien want ze hadden geen samenlevingscontract. Ze wilde wel geld van hem en ook het huis maar kansloos natuurlijk. Ik zei nog dat hij er goed vanaf kwam. Hij zei ja financieel maar voelde zich enorm belazerd en toch een hoop gezeur achteraf. Achteraf was ie wel blij want niemand wist het eigenlijk. Zijn ouders waren al overleden en hij was enig kind. En op zijn werk wisten ze niks.

Voormalig lid 29943

Toogplakker
6 jun 2022
112
38
Er zijn wel meisjes die correct zijn en waar je een gewone vriendschapsband mee kunt opbouwen … zo wilde ik de dame die ik al een hele tijd bezoek onlangs ook wat extra toesteken omdat ze een probleempje had maar dat weigerde ze , hoeft niet zei ze , maar ze apprecieerde het wel dat ik het wilde doen …. Nu is het dus een vriendschap en bezoek ik haar steeds wekelijks/ 2 wekelijks en gaan we soms iets drinken en wat bijpraten

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ja dat gevoel heb ik bij een dame .
Maar ze .kunnen het ook spelen .

Laatst bewerkt door een moderator:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Tuurlijk zijn die er alleen niet zo heel veel. Wat ik bedoel te zeggen is dat je je niet in allerlei bochten moet wringen om aardig gevonden te worden.

Terug
Naar boven