Verliefd op een DVP

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@GertG : Joh, ik dacht dat jij -gezien de discussie, mij wilde vertellen wat jij wel of niet moet doen m.b.t. het verliefd worden op een dame- .

Maar je bedoelde dat ik jou niet moet vertellen -of je wel of niet wilt generaliseren- . Je hebt gelijk (y), dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Volgens mij heeft hij het een beetje over het mes dat langs 2 kanten snijdt.

Enerzijds is er de dame: is die betrouwbaar en oprecht? Welke "bagage" draagt ze met zich mee? Is het nog altijd een "hoer"? Dingen die een klant zich best afvraagt als hij er een relatie mee start.

Anderzijds geldt voor de dame: die vent heb ik leren kennen als "hoerenloper". Zal hij in de toekomst veranderen en is dat eventueel een probleem voor mij?

Dus ja, hij had die dame misschien liever in andere omstandigheden leren kennen...
Ja ik kan het nu wat meer plaatsen zoals jij het uitlegt. Maar ja de vraag is had hij deze leuke dames ontmoet als het niet betaald was geweest. Dan was hij ze niet eens tegengekomen waarschijnlijk. Ik heb eigenlijk in de afgelopen jaren 3 vrouwen leren kennen.

Die ik anders waarschijnlijk nooit zou zijn tegengekomen. 1x in de 2 jaar heb je misschien met iemand een echte klik en ga je met deze persoon ook buiten sexafspraken om. Sommige zjn gestopt maar zie ik nog om gewoon iets leuks te gaan doen af en toe.

Ik zou zeggen tel je zegeningen. Ze zijn allemaal harstikke mooi om te zien en het zijn ook nog mooie personen. Maak je niet druk hoe je ze hebt ontmoet, maar geniet er van dat ergens de kosmos jullie de paden heeft laten kruizen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Laten we proberen het wat luchtig te houden.

Buiten een zeer goede en intensieve sexuele relatie hield ik gewoon van haar.
Dan neem je als vent uit zelfbescherming met bloedend hart afscheid.
Dat had niets te maken met de manier waarop wij elkaar ontmoet hebben.
Mijn ex was een buitengewoon charmante dame. Ze beweerde dat ze iedere vent om haar vinger kon winden.
Daar was geen bluf of zelfoverschatting bij.

Klein raadseltje.
Wat is het verschil tussen jongens en mannen?
Dat verschil zit in de prijs van het speelgoed waar ze mee spelen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hoer heeft in tegenstelling tot wat ook hier heerst voor mij geen negatieve gevoelswaarde.
Zonder betaalde liefde zou ik nu een dikke laag eelt op mijn rechterhand hebben van het rukken.
Ben gezegend met een fors boven gemiddelde libido. Dat is geen verdienste, ik kreeg dat gewoon mee.

Vrouwen die zich vol laten storten moeten dat zelf weten. Vrijwel iedereen heeft fantasieën op seksueel gebied.
Zolang je daar niemand mee kwetst of beschadigt is daar niets op tegen.
Bij vrouwen komt de wens met meerdere mannen tegelijk of kort na elkaar te neuken regelmatig voor.
Sommigen vullen dat in door een of meerdere mannen uit te nodigen voor een ontmoeting.
Geniet er van zolang het kan.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Heel wat mannen blijken hier niet echt rijp te zijn om betalend naar de meisjes te gaan want zij kennen blijkbaar het verschil niet zo goed tussen seks voor de pret en liefde/gevoelens. Als een vrouw sekswerk doet, en ze heeft een liefdespartner, zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat die twee elkaar 'méér' graag zien dan vele anderen, want het is bij hen niet de seks of de exclusiviteit in de seks die hen bindt. Over deze realiteit spreekt hier niemand.

Als je twijfelt of je een dvp echt graag ziet, en of zij voor jou ook gevoelens heeft, probeer dan eerst eens 100 keer met haar samen te zijn zonder dat er betaald wordt en zonder dat er seks bij te pas komt. Als dat lukt, mag je beginnen veronderstellen dat je elkaar boeiend genoeg vindt voor een relatie.

Dat relaties met een dvp of met een ex-dvp soms na enkele jaren weer uit gaan, is geen argument. Ook alle andere relaties dan die met een dvp zijn lang niet allemaal een eeuwig leven beschoren.

Eigenlijk lees ik hier toch wel heel wat reacties ivm relaties met een dvp, van mannen die schrijven wat zij denken dat het is, zonder dat ze die mening kunnen steunen op eigen ervaringen. Vaste klant zijn bij een dame en met haar een klik hebben, is nog lang geen relatie. Daarbij valt het jammer genoeg ook op, hoeveel mannen dat er geen enkel probleem van maken om hun pleziertje te gaan halen bij een dvp, maar ondanks dat blijven ze met een vrij negatieve connotatie kijken naar die dames als mens in het leven.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De 100 keer test lijkt me schromelijk overdreven.
Bema vergeet dat veel dames ook gevoelens en behoeften hebben.

Dat schrijf ik als liefhebber die een relatie met een DVP heeft gehad.
Het liep stuk omdat de dame met geld bleef smijten aan onzin dingen.
Met bloedend hart heb ik afscheid van haar genomen. Het was voor mij een perfecte vrouw.
Mijn gevoelens voor haar zijn gebleven ook al is het lang geleden.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Gert je bent de eerste die een vorm van naar ik hoop onbetaalde relatie met een dvp gehad heb. Dank voor je eerlijkheid en het is een fascinerend verhaal ! Hoe is dat balletje gaan tellen in dat privehuis ? Stopped ze met eht werk of ging ze gewoon door en hoe Kang heeft het geduurd ?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik ga er niet van uit dat ik de eerste ben. :)
Ze is gestopt met werken bij LaCloche.
Toen was La Cloche nog in handen van Yvonne en Wendy.
Yvonne en Wendy, beide ex Jan Bik dames, waren samen LaCloche in Utrecht begonnen.

Na veertien maanden heb ik er een punt achter gezet.
Geen idee wat Yvonne en Wendy er van vonden. Die zag ik niet meer.
Bij LaCloche werden de dames in contact gebracht met hard drugs. Slimme zet van Y en W.
Zo bleven de dames bij LaCloche werken om hun verslaving te kunnen betalen.

LaCloche ging dicht na een onderzoek door de Fiod.
Ik kreeg bezoek van de Fiod met vragen over LaCloche.
Op de vragen geen antwoord gegeven ondanks dat de heren aanboden bij mij een onderzoek te gaan doen
wanneer ik niet meewerkte. Ben niet gevoelig voor dreigementen.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
De 100 keer test lijkt me schromelijk overdreven.
Niet dus. Anders zou het geen test zijn. Mensen in een echte relatie betalen elkaar ook niet om elkaar te ontmoeten, en als er telkens bij elke ontmoeting seks zou zijn, dan zou het normale leven volgens mij toch niet echt vlot draaien.
Bema vergeet dat veel dames ook gevoelens en behoeften hebben.
Bema vergeet niets. Bema heeft het net over relaties met gevoelens en behoeftes. Ik geef een middel om te testen voor jezelf of die gevoelens 'echt' zijn.
Dat schrijf ik als liefhebber die een relatie met een DVP heeft gehad.
"Heeft gehad" is voltooid verleden tijd
Het liep stuk omdat de dame met geld bleef smijten aan onzin dingen.
Met bloedend hart heb ik afscheid van haar genomen. Het was voor mij een perfecte vrouw.
Mijn gevoelens voor haar zijn gebleven ook al is het lang geleden.
Als je in een relatie samen leeft, en de ene noemt het onzin als de andere dat geen onzin vindt, heb je al een initieel probleem. Je noemt het 'voor jou een perfecte vrouw' maar je brak met haar omdat je haar bestdeingspatroon niet kon goedvinden. Dat spreekt zich wat tegen, niet?

Los hiervan kan om het even welke relatie stuk lopen om dit soort redenen of om andere niet-seksgebonden redenen. Kijk maar om je heen. Het beroep van sekswerker is daarvoor absoluut geen noodzaak, :) en zoals ik al schreef kan het heel goed zijn dat je als koppel net veel hechter aan elkaar hangt als de seks niet het hoofdbindmiddel is in je relatie. Net daar loopt het fout bij veel wandelaars die denken dat ze een dvp aan de haak gaan slaan. Ze leren eerst de seks kennen, en daarna pas de dame. In de meeste andere relaties is dat in omgekeerde volgorde. Wie verblind is door heerlijke seks met een 'perfecte jongedame', en daarbij 'vergeet' dat hij er voor betaalde, verliest vaak zijn vermogen om klaar na te denken. Vandaar mijn 'test' :)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dank voor deze heldere toelichting.
Die heeft me nieuwe inzichten gegeven. :oops:

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Inmiddels al aardig op leeftijd en dacht dat dit mij niet meer zou gebeuren. Verliefd worden op een dvp. Maar gek genoeg toch gebeurt :(. Dit heeft bijna twee jaar geduurt en best veel geld gekost. Vanaf het begin wist ik dat dit niets zou worden en ik heb ook nog gewoon een vrouw thuis zitten. Gelukkig eindelijk verstandig geworden en gezegd dat ik er een punt achterzet. Gelijk geblocked op whatsapp :) en ik hoef haar ook niet meer te bezoeken.

Laatst bewerkt:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Verliefd worden op dergelijke snollen is het domste wat je kunt doen!
Ben je een lelijke oude dikzak ben je sowieso je poen kwijt.... Soit.... Je moest maar zo stom niet zijn.

Ben je een jonge knappe gast verpruts je je leven met die snollen.... Ze hebben buiten de sex geen enkele meerwaarde (uitzonderingen bestaan natuurlijk altijd).
Enkel en alleen als die snollen je POEN geven ben je goed bezig, maar daar denkt de openbaar aanklager en het goegemeente dan weer anders over.....

Nooit 'ongecontroleerd' verliefd worden op een hoer..... Waarom zou je? Je kan ze ook neuken voor een beetje geld.... Waarom verdergaan? Tenzij je natuurlijk een masochist bent!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik heb in 2014 iets met een Chinese dame gehad, het duurde bijna een jaar tot ze werd
opgepakt door politie en ze had geen verblijfsvergunning dus in detentie centrum geplaatst
om te worden terug gestuurd naar China.
Ze belde mij vanuit het detentie centrum en dag erna op vliegtuig naar China.
Ze werkt er nu in een restaurant, hard werken, nauwelijks vrij en sociale media zijn daar zwaar
aan censuur onderhevig.
Dus helaas bloedde het dood.
Was een leuke tijd en een leuke dame.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
De truc is om ze op jou te laten verliefd worden, maar zelf slim genoeg zijn om je gevoelens tegen te houden.
3 keer een relatie gehad met een hoertje in de raambuurt van Gent.
En 1 keer in het schipperskwartier. Dat waren leuke tijden. Spijtig genoeg worden we allemaal wat ouder, dikker, kaler en zonder groot vermogen op de bank wordt alles net ietsje moeilijker.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Verliefd worden op dergelijke snollen is het domste wat je kunt doen!
Ben je een lelijke oude dikzak ben je sowieso je poen kwijt.... Soit.... Je moest maar zo stom niet zijn.

Ben je een jonge knappe gast verpruts je je leven met die snollen.... Ze hebben buiten de sex geen enkele meerwaarde (uitzonderingen bestaan natuurlijk altijd).
Enkel en alleen als die snollen je POEN geven ben je goed bezig, maar daar denkt de openbaar aanklager en het goegemeente dan weer anders over.....

Nooit 'ongecontroleerd' verliefd worden op een hoer..... Waarom zou je? Je kan ze ook neuken voor een beetje geld.... Waarom verdergaan? Tenzij je natuurlijk een masochist bent!
Wat een vooringenomen mening die niet gebaseerd is op persoonlijke ervaring.
Van verliefdheid was geen sprake meer, ik hield van die vrouw. Dat gaat wel wat verder.

Het liep stuk op de geldsmijterij van haar.
Dat kun je op een gegeven moment niet meer aanzien ook al kun je aan dat gedrag financieel voldoen.

Je vergeet dat je hormonen zich niet laten sturen tenzij je een houten lul hebt.
Ik had het voor geen goud willen missen ook al was deze relatie niet van blijvende aard.

Terug
Naar boven