Verhalen uit het verleden

bestlekker

Snuffelaar
5 sep 2019
12
0
Jaren geleden kon je bij Jan Bik in Rotterdam je lekker laten verwennen.
Diverse keren met een thaise Layla naar de kamer gegaan.
Wat een heerlijke massage kon die geven.
Op een gegeven moment begon ze plagerig likjes te geven op mijn eikel.
Ze zij lachend wil je dat ik je pijp zonder condoom.
Ik zij Ja en ze liet haar mond over mijn pik zakken, ik moest me inhouden om niet gelijk klaar te komen.
Na een tijdje pijpen kwam ze naar boven om te zoenen en mijn pik gleed zo in haar poesje.
Oh zij ze ik zij lekker ga door zij fluistert in mijn oor niet in mij klaar komen.
Diverse standjes gedaan en in doggy klaar gekomen op tijd mijn lul uit haar gehaald en over haar rug klaar gekomen.
In 2 jaar haar regelmatig bezocht en na verloop van tijd mocht ik ook in haar klaar komen.

Jammer dat deze zaak niet meer bestaat.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Fantasie verhaal of wish it was would have happen story.
Iedereen die een beetje ervaring heeft met Thaise vrouwen weet dat zoenen echt een uitzondering is bij deze dames.
N.Z.C. gaat in de meeste gevallen makkelijker dan zoenen.
Daardoor gaat voor mij dit verhaal meteen in het hoekje fantasie.
Toeval wil dat ik Layla goed ken, eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik ze ontzettend goed ken.
Je stelt dat je er in gleed omdat ze omhoog kwam om te zoenen, als er 1 ding is dat Layla (haar echte naam kan ik ook) niet doet is zoenen, daardoor begreep ik al meteen dat er iets niet klopte.
En dat ze toen ze bij J.Bik ging werken besefte dat ze onder het juk van de toen der tijd discutabele Thaise clubs af was en niet meer alles hoefde te doen was de Mamma San van zo'n tent eiste.
Ik heb nu nog steeds contact met haar en kan vertellen dat zij en haar vriendin (Wynat) die daar ook werkte in die club nooit zc hebben gewerkt.
Als je dit verhaal vertelt had over een andere tent waar ze gewerkt heeft had ik het (op het zoenen na) voor waar kunnen aannemen, omdat ze toen afhankelijk en illegaal was.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Waar of niet waar... het gaat om de kracht van het verhaal en die was best wel geil van bestlekker. Of deze klopt tja.

Ik heb ook een van 5 jaar terug en waar gebeurd foto voeg ik toe. Ik kwam een mooie volle latina tegen een trans op tgirl chat en die woonde in Antwerpen. Ik mocht komen na het zien van foto's. Eenmaal daar deed een mooie trans open. Een wel op leeftijd met mooie curves en behoorlijk geil. Kus op haar volle lippen werd meteen beantwoord met haar penetrerende tong in mijn mond en een grijpgrage handje. Ze had condooms glijmiddel en vroeg of ik zin had in meteen actie. Pijpen deed ze zonder en ik vroeg me af wanneer ze met condooms kwam. In die tijd deed ik zelden seks zonder cd. Na het geven van de rim beurt, begon haar speelse spel: zonder cd er in en eruit. Even later dirrigeerde ze me dat ik langzaam naar binnen moest glijden. Ik was verkocht en dacht geen moment aan een cd, de kik om haar geile spermawens te beantwoorden was groot. Een half uur later, kneepte ze mijn eikel fijn en kreunde hard. Op het laken schoot haar eerste straal. Instinctief bereikte mijn eikel zijn diepte punt met een geile zaad explosie. Heel lief houdt ze even later mijn harde tussen haar tieten en likte mijn lul helemaal schoon. De dame is inmiddels gestopt met daten en klanten ontvangen en mijn reden om haar naam niet te noemen. Date had maar 1 herhaling gehad ivm afstand.

Komen er meer geile verhalen uit het verleden?

Terug
Naar boven