Vergeten te betalen

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Heeft iemand misschien ook wel eens meegemaakt dat het bij het betalen niet goed gaat. Paar voorbeelden

Vergeten
Jaren terug bezocht ik vaak een dame. Gaf altijd vooraf 50 of 70 euro en dan begon het feest. De laatste keer ging het anders. Bij binnenkomst was het gelijk voelen en zoenen en overgaan tot sex. Wel met condoom met deze dame. Toen ik na het bezoek naar huis ging en onderweg stopte om wat te kopen merkte ik dat de 70 euro nog in mijn portemonnee zat. Gewoon vergeten omdat ik gewend was vooraf te betalen en we nu direct begonnen. Geen punt want ik was van plan haar binnen 1 of 2 weken weer op te zoeken. Ik had geen nummer van haar dus snel contact zoeken was uberhaubt niet mogelijk op dat moment. Terugrijden kostte te veel tijd en was dus toch van plan snel weer te gaan en het dan recht te ztten.Toen ik weer kwam was haar kamer leeg. Nog vaak terug geweest en in haar kamer gekeken. Niet meer gezien. Andere dames zeiden dat ze er niet meer werkte helaas. Was ze de betaling echt vergeten of was het misschien een kadootje als afscheid omdat ze weg ging en mij als terugekerende klant wel leuk vond? Ik zal er niet achter komen denk ik

Te veel betaald
Andere dame die ik vaak bezocht gaf ik een keer te veel. Had behoorlijk wat geld mee omdat ik een dag meerdere vrouwen voor sex wilde. Bij betaling aan deze dame bleven 2 briefjes van 50 op elkaar zitten. Toen ik portemonnee weg deed viel me op dat ik minder geld had dan verwacht. Ik vroeg of ik haar misschien te veel had gegeven. Ze had het geld nog niet echt opgeruimd en het lag nog op een plank ergens aan de muur. Ze heeft keurig het te vele betaalde terug gegeven. Wat wel zo slim was want kwam vaker bij haar. Als ze zich dit niet deed herstellen was ze klant kwijt geweest wat haar meer had gekost dan wat die ene extra 50 euro zou opleveren

Zelf vergeten
Toen ik begon met betaalde sex met vrouwen ben ik een keer, denk door spanning, vergeten te betalen. Ik dacht echt dat ik de vrouw toen ze haar prijs noemde de nodige 50 euro had gegeven. Ik had me uitgekleed gedaan en ze stond wat raar te kijken en zei "Money?" Ik zeg heb ik toch net gegeven ? "No" was haar reactie. Ik toch maar kijken en ja de 50 euro had ik nog gewoon. Sorry gezegd en haar het geld gegeven. Was eerste en laatste bezoek aan die dame. Ze dacht waarschijnlijk dat ik een oplichter was. En dat begrijp ik ook wel al had ik alleen goede bedoelingen

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ik heb een keertje, doelbewust, dubbelbetaald aan mijn favoriete neukgleufje… met haar medeweten. Met de bedoeling dat ook de volgende keer gratis kon en mocht…
Boerenbedrog uiteraard maar heb toch enorm genoten van die ene "gratis" beurt

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Vergissen is menselijk.
De dames waar ik al langer kom betaal ik achteraf.
Dat is inmiddels erg ongebruikelijk.

Het dateert uit de tijd dat er nog degelijke bordelen waren waar je rustig contact kon zoeken
met een dame die er aantrekkelijk uitzag.
Sleutel vragen en daarna naar de kamer gaan. Heerlijk ontspannen neuken.

Vergelijk dat eens met de optocht die er aan je voorbij schiet bij privé huizen.
Je hebt daar niet eens fatsoenlijk de kans iets aan een dame te vragen.

Ook wel eens vergeten te betalen. Dat was nooit een probleem, de volgende keer werd dat meteen in orde gemaakt.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
@Walker2 Ook die variant kennen we al haha. Keer met meisje afgesproken dat ik voor €500 10x een half uurtje mocht komen terwijl ze normaal €70/30 vroeg. Ze zat even krap en met deze deal hadden we er alle twee wat aan ;)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lijkt me een uitstekende deal vooropgesteld dat je in de gelegenheid wordt gesteld alle ritten te maken.
Ik zou haar na de tiende rit een bonus geven om haar te bedanken.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
@Walker2 Ook die variant kennen we al haha. Keer met meisje afgesproken dat ik voor €500 10x een half uurtje mocht komen terwijl ze normaal €70/30 vroeg. Ze zat even krap en met deze deal hadden we er alle twee wat aan ;)
Hoe doe je dat. Hou je dan bij in een administratie de hoeveelste keer het was dat je haar bezocht. En stuur je haar dan steeds een app van dit is de 7e keer, dit is de 8e keer om verwarring te voorkomen?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Een tienrittenkaart is geen vaste aanbieding voor haar. Ze heeft geen knipkaart beschikbaar. :)
Dan zou ik het bijhouden in mijn agenda ook om zelf ook overzicht te hebben.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hangt het er niet vanaf hoe goed je elkaar kent?

"Vertrouwen is goed, controle is beter" Lenin.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Tijdens de Corona maatregelen heb ik mijn Thaise masseuse met extra voor 10 bezoeken vooruit betaald want ze zat klem. Na corona besloot ze terug te gaan naar Thailand en werden de 7 ongebruikte visites keurig terug betaald.
En ik had ze eigenlijk af geschreven.
Anderzijds was het regelmatig voor gekomen dat ik geen geld bij me had en ook dat was nooit een probleem.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik kom net bij een dame vandaan. Moest 150 betalen maar de geldautomaat had alleen briefjes van 20 dus ik €160 pinnen en dat tientje verlies maar nemen.
Na afloop liep ik terug naar de auto en voelde nog briefgeld in mn zak.
Bleek er nog €40 in te zitten dus had haar maar €120 gegeven en we hadden het niet eens door....

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Bij een vaste dame al een aantal keer gebleken dat ik te weinig bij had. Was geen probleem, de volgende keer paste ik het terug bij

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@Paultje59
Doe je dat in de supermarkt ook als ze te weinig aangerekend hebben ?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Die keren dat ik anaal heb gedaan. Is maar een paar keer voorgekomen. Dan betaalde ik altijd het anaalgedeelte pas achteraf. Als het er toch niet van kwam of het lukte niet hoefde ik dat niet te betalen. Nu doe ik dat overigens niet meer. Alleen nog anaal als het bij de normale prijs is inbegrepen.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Een keer tijdens een cardate, heeft de dame het geld laten liggen op de dashboard. Bleek achter af dat ze het niet goed in haar tasje heeft gedaan, heb haar toen gebeld, maar ze had geen tijd meer hab het de volgende keer dat ik haar zag weer gegeven. Ze was verrast dat ik haar toen daarvoor belde.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
@Paultje59
Doe je dat in de supermarkt ook als ze te weinig aangerekend hebben ?
In de supermarkt pas ik het later niet bij omdat ik niet met de supermarkt neuk 😄
Bij mijn short term verloofdes maak ik het later altijd netjes in orde.
Dat is ook mijn belang. Ik zie graag blije gezichten om me heen. ;)

Terug
Naar boven