Vergeten af te rekenen

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Is het jullie wel eens overkomen om vergeten af te rekenen bij een dvp? Het is mij nu twee keer overkomen dat ik er buiten achterkwam dat ik het cashgeld gewoon nog in de portemonnee had zitten. Ben ik daar de enige in of is het anderen ook wel eens overkomen?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ja regelmatig. Helemaal bij de vaste sletjes waar je regelmatig komt of die regelmatig bij thuis langskomen... Dan wordt het toch anders 🥰🥰

In de meeste gevallen ga ik netjes terug om alsnog af te rekenen omdat ik vind dat die meiden het verdienen...

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
één keer overkomen bij een dame waar ik op herhaling ben geweest. Het type waar je gelijk wordt aangevlogen bij binnenkomst en de hele tijd niet van me af bleef. Kwam er pas achter toen ik thuis was, gelukkig nam ze het goed op en ben ik de volgende dag netjes het geld langs wezen brengen (zat gelukkig bij mij in de buurt).

boktor

Snuffelaar
10 nov 2015
17
18
Ik heb het ook wel eens meegemaakt en ben de volgende dag teruggegaan om alsnog af terekenen. De vrouw vond het amusant en waardeerde het dat ik mijn vergetelheid goed kwam maken. Ze had gevoel voor humor die ik wel kon waarderen. Ze zei namelijk bedankt voor het geld, maar ben je nu opnieuw wat vergeten....? Ik zei:"wat"? "Nou, je bent vergeten me te neuken !. Ik kreeg er een echte klik mee en heb haar daarna:D nog vaak lekker gepakt.

Michellim

Toogplakker
15 feb 2016
79
47
Ook meegemaakt en het nadien gebracht. Het was een goede date en ze was super blij dat ik het nog wilde brengen.
Ik noem het gewoon respect!

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
het kan ook andersom , zoals in mijn geval .. mijn vast thais neukertje betaalde ik altijd meteen .. en na een 6 tal maanden was onze ""klik"" zo sterk geworden dat we regelmatig gewoon prive gingen daten ..en dan bedoel ik dus wel puur sang sexdates , dus niet een restaurantje of wat gaan drinken enz.. en van betalen is er al helemaal geen sprake meer .. toch geef ik haar af en toe wat zakgeld , zodat het nog steeds zakelijk blijft en dat ze zich niet probeert te binden .. en als ik dan wat "zakgeld geef moet ik wel stevig aandringen dat zij het aanneemt ... een aziaatje met gevoelens voor iemand is complex om te begrijpen .. maar ze is en blijft nog steeds mijn favorietje boven de andere dames

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik heb het vroeger wel eens meegemaakt bij twee meisjes met wie ik een bijzondere klik had. Dat was wel al voor corona en sindsdien blijf ik zoeken naar waardige opvolgsters...

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ook meegemaakt met Judith, toen nog op het Zandpad en ze was erg verbaasd toen ik het de volgende dag kwam brengen. Ze had het niet gemist.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ha ik was ook een keer bij een dvp. Ik was al een paar keer geweest en de band werd een beetje closer. Eigenlijk maakte het haar niet zoveel meer uit hoeveel ik gaf. Zij had een la waar ze al het geld van haar klanten ingooide. Ik gaf haar het geld een keer in elkaar opgevouwen en ze vouwde het niet eens uit elkaar om te kijken hoeveel ik precies had gegeven. Ze gooide het zo in de la. Interesseerde haar eigenlijk niet wat ik gaf. Op een gegeven moment kwam ik vaker bij haar hoefde steeds minder te betalen.

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Draai het even om, want stel je voor dat je per ongeluk te veel zou betalen zonder dat je het merkt. Denk je dat de dame je dan terug zou geven wat te veel is? Was een retorische vraag trouwens.
Zo ver gaat respect in deze circuit.
Ook dat komt voor. Een dame die bij het buitengaan achter de klant aan komt met 10 euro die net uit zijn zak was gevallen bij het aantrekken van zijn jas.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Ook meegemaakt bij een vaste dame en pas thuis ontdekt. Ik belde haar om te vragen of ik het moest brengen of het de volgende keer bij betalen en kreeg als antwoord beziet het als een cadeautje voor de eerlijkheid.
Het omgekeerde ook mee gemaakt bij Greetje in Putte, ik had voor 2 uur betaald en na een uur vroeg ze of ze mocht stoppen want ze voelde zich niet goed zei ze en heeft me de helft terug gegeven meer dan dat moest.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
en van betalen is er al helemaal geen sprake meer .. toch geef ik haar af en toe wat zakgeld , zodat het nog steeds zakelijk blijft en dat ze zich niet probeert te binden
Een beetje zoals thuis -wat geld op het nachtkastje leggen- zodat je vrouw niet te veel gaat zeuren en dat het een beetje zakelijk blijft ;)

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wel eens mijn horloge vergeten mee te nemen bij een raam dvp. Kwam ik ook buiten achter, dus ik draaide me om om het horloge op te halen. Toen ik weer voor het raam stond kreeg ik een dreun van achteren van haar pooier die me kennelijk wat gevolgd , geen idee waarom hij dat deed. Maar ze gaf me netjes mijn horloge terug.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Bij een dame die nooit wilde neuken met mijn gepiercde pik ,dus elke keer piercing eruit , na de daad altijd mijn piercing weer terug geplaatst , laat ik een keer het knopje vallen en die kwam onder de kast maar niet meer terug te vinden ,kom ik later weer terug had ze knopje gevonden , toch mooi gebaar van haar .

Terug
Naar boven