Vergane glorie, zo gek nog niet?

A

Anonymous

Guest
Hoi medeforumleden,

Ik had nog een luxe vulpen in de kast liggen. Dat is een erfstuk van wijlen grootvader. Ik heb daarvoor een bestemming gevonden namelijk een dagboek bijhouden. Tijdens één van mijn schrijfsessies zat ik eens te denken aan de vrouwen die ik gehad heb en ik ben tot de conclusie gekomen dat de gevalletjes die gekwalificeerd kunnen worden als "vergane glorie" toch eigenlijk lang niet zo'n slechte ervaring geven. Ik heb zelf persoonlijk de slechtste ervaringen gehad met jonge, aantrekkelijke meiden. Verder vind ik het ook eigenlijk best wel geil als ze er een beetje uitgewoond uit zien om het maar oneerbiedig uit te drukken. Ik merk dat zulke dames een stuk minder moeilijk doen en dat er meer bij mogelijk is. Met zulke types heb ik ook de meeste bare ervaringen gehad.

Ik vroeg me af of jullie dit herkennen? Vinden jullie de wat oudere, ietwat afgetakelde dames ook wel wat? Of zijn de geile studentjes meer wat voor jullie? Begrijp me niet verkeerd, ik deins zelf ook niet terug van een geil studentje dat zich gewillig laat volblaffen maar ik merk dat dit zeer zeldzaam is. Die doen meestal nogal moeilijjk en krampachtig in bed. dus wat zouden jullie eerder kiezen: een beetje vergane glorie of een jong grietje?

Ben benieuwd.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou vergane glorie vind ik een beetje oneerbiedig om dat zo te zeggen.
Enigszins respectloos ook. Alsof wij allemaal een George clooney zijn :)

Maar mijn voorkeur is toch wel 25 tot zo 40 jarigen.
Met soms wel een jonge meid in ieder geval 18 plus. En heel soms een 50 plusser.

Groet,
LD

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben het helemaal eens met de topicstarter.
Ik val sowieso meer op de rijpere vrouwen, en de ervaringen die ik heb gehad met jonge (Oostblok) dames zijn stuk voor stuk tegengevallen.

A

Anonymous

Guest
Mijn voorkeur gaat ook liever uit naar oudere rijpe dames. Het liefst volle milfjes die GFE doen.
Jonge dames zijn meestal een teleurstelling in bed omdat zij vaak onzeker zijn, onervaren en klokkijksters.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja

Ik heb een Carla ontdekt van de doubletstraat en die kan ik zeker geen vergane glorie noemen. Een dame op leeftijd is zeker. Iedere bezoek bij haar is fantastisch en dat komt m.i. door een klik. Moet er wel bij zeggen dat zelfs deze dame meisjes achtige trekjes heeft en teasen kan op niveau van een jong meisje. Voor een schappelijke prijsje noem ik dit schatje een Nsgl nog steeds een geile lekkere Latina. :p

Maar ik val zeker op jongere dames, die me geil aankijken en zeggen van vul mijn poesje maar daddy. Dan is het yes de klik is goed. Ik heb het mogen horen en dan neuk ik net zo lekker als met Carla. Het gaat om de geile klik bij mij en dat volspuiten is dan zo lekker hmm.

Vergane lust dames zijn er ook en dat heeft bij mij niets met leeftijd te maken. Voor mij zijn dit dames, waarvan de ervaringen voor hun klanten steeds minder geil worden.

Cumgiver

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Vergane glorie hoeft niet vergaan te zijn.
Oudere dames zijn vaak geiler mits ze verzorgd zijn.
Als dames hier op het forum lid zin, pretenderen dat ze een echte bare slet met tig jaar oude foto's adverteren en en zo een bepaalde beeld willen opwekken of een of andere image van toen willenvoorschotelen vind dat vergane glorie
Er zijn oudere dames na hun hoogtijd dagen die een bepaalde "metamorfose " ondergaan en als nog de aandacht op zich weten te vestigen.

Terug
Naar boven