Verenigd Koninkrijk (Bare forum tip)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Je heb toch ook nog zo'n andere site in de uk,, daar kan je alles aan vinken enzo wat je wil hebben (Oja heel Europa kan je alle landen aan vinken)..? Kan alleen niet op de naam komen :?: :|

Cummyload

Snuffelaar
13 jul 2018
6
1
Adultwork.co.uk heet die website. Je kan aanvinken op bareback bij de search opties.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts here is a large UK site with bareback search option .
This has not been available in the UK before,
Kommons.com

Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Another site that is good for the UK and other places is .
This also lists bareback .
Adultwork.com
Bareboy

Huibert1968

Snuffelaar
16 mrt 2019
6
1
Ajax3Stars zei:
Heeft Brexit nog gevolgen op dit forum??? :lol: :lol: :lol:

Ongetwijfeld, met name op bare gebied stikt de UK van de Oost-Europese, Griekse en Spaanse dames, dat zal toch echt wat minder makkelijk worden...

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Voorlopig veranderd er weinig tot niks tot en met 31-12-2020. Dan moet er een brexit/handels akkoord zijn getekend tussen de EU en het VK. Zoniet dan volgt er op 01-01-2021 een harde brexit. Dus dit jaar kan je nog heen en weer vliegen zonder visum en lekker van bil gaan met een oosteuropese dame ergens in het VK.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Toch even reageren op dit onderwerp. Begin van deze eeuw een paar keer naar Engeland geweest, niet voor de sex maar voor wat anders. Ik was daar met een paar maten en we zijn diverse keren aangesproken door jonge meiden (nadat ze hadden gemerkt dat we niet uit Engeland kwamen). Erg aardig en gezellig in het gesprek. Nu was ik redelijk op de hoogte van een aantal zaken die daar spelen of speelden want weet niet of het nu nog zo is.

In Engeland leven een hoop mensen die het niet breed hebben, veel werkloosheid en weinig uitzicht op een zorgeloze toekomst, wel was er ten tijde van mijn bezoeken een bepaalde wet die alleenstaande moeders van een inkomen voorzag. Gevolg daarvan was dat er meiden waren die zich expres zwanger lieten maken zodat de staat ze een uitkering gaf.

Ik ben in die tijd niet ingegaan op de avances maar had dus als ik het had gewild toen gewoon gratis bare kunnen neuken.

Echte Engelse vrouwen zijn trouwens over het algemeen een stuk geiler als bij ons.

Grtz,
R.

Terug
Naar boven