verdacht op kinky

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Heren,

Wanneer een dame alle mogelijkheden heeft aangevinkt en ook nog eens 24*7 beschikbaar is, ben ik afgehaakt.
Wat is jullie ervaring?

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
heb wel eens gereageerd op een dergelijke advertentie en kreeg dan antwoord dat dame in kwestie er niet was of in een ander geval toch niet zc ging. Is volgens mij een lokkertje zodat je gaat en er dan ter plekke achterkomt dat er minder mogelijk is. Het idee is dan natuurlijk dat je niet meer weggaat

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
wceend zei:
Wanneer een dame alle mogelijkheden heeft aangevinkt en ook nog eens 24*7 beschikbaar is, ben ik afgehaakt.
Wat is jullie ervaring?
Het zegt op zich hélemaal niks als alle mogelijkheden staan aangevinkt. Vaak genoeg dames meegemaakt die alles aangevinkt hadden en waarbij nzc inderdaad tot de mogelijkheden hoorde. En ook andersom: zeer selectief aangevinkt met daarbij wel nzc, dat dan weer juist niet tot de mogelijkheden hoorde. Het is en blijft een kwestie van proefondervindelijk uitproberen.

Wel het advies gewoon weer te vertrekken als nzc niet tot de mogelijkheden hoort. Omdat de advertentie niet klopt, heb je hebt een alleszins redelijk excuus. Dat weer vertrekken heeft nooit tot serieuze problemen geleid. Zolang je niet hebt betaald, is er geen deal. Je moet natuurlijk wél alvorens te betalen nog even rustig de afspraken omtrent de dienstverlening doornemen met de betreffende dame. Want vaak genoeg wordt de telefoon waargenomen door een ander.

En 24 uur / 7 dagen beschikbaar zou ik als dame ook altijd invullen, tenzij je slechts alléén bepaalde dagen ontvangt. Als je even niet wilt ontvangen of gaat slapen, zet je namelijk gewoon je telefoon uit. Het zegt dus niets meer dan: je kan het proberen op elk tijdstip.

Lees ook eens deze tips, staat al een tijdje op mijn lijstje om te actualiseren en een soort handleiding van te maken.
-

Terug
Naar boven